Sesongkort 2015
I 2014 solgte FFK ca 2500 sesongkort og hadde en tilskuersnitt på 4313 solgte billetter. (Budsjett 3800)
På fredrikstadfk.no skriver de at sesongkortsalget snart starter
Opprinnelig postet av FFK
FFK vil snart offentliggjøre detaljene for sesongkortsalget for sesongen 2015 på sesongkort.fredrikstadfk.no!
FFK endte på 6. plass i årets seriespill i 1. divisjon, fire plasser bedre enn året før. Nå skal vi bygge videre, og skulle kvalifiseringsspillet ende uten opprykk, blir opprykk et tydelig mål for 2015-sesongen.
For å satse skikkelig på dette, er vi avhengig av å ha best og tryggest mulig rammer. Sesongkortsalget er en av våre største og viktigste inntektskilder, så jo flere som er med - jo bedre er mulighetene for at FFK gjør det bra! I tillegg gir det oss større trygghet, jo tidligere man har kjøpt sesongkortet. Derfor vil fornyelsesfristen for 2015-sesongen bli satt til før jul.
Reagerer litt på at fornyelsesfristen blir satt til før jul? Personlig tror jeg det kommer til å slå negativt ut på salget. Er sikkert en del som har noe annet å bruke penger på før jul og som enda har 2014 sesongens underholdning friskt i minne som da velger å ikke fornye? Kanskje vil de kjøpe nye plasser, men jeg tror det vil gjøre at flere av de som har hatt sesongkort ikke fornyer.
Noen som har noen tanker rundt dette?
---------------------------
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Snæbbuss-aristokrat #78
Ble medlem: 10 des 03
Lagt til: 09 nov 14, 22:32
Endret: 09 nov 14, 22:33
Endret av: Snæbbuss-aristokrat #78
Helt enig. Tror ikke det er lurt å stresse folk til å ta den avgjørelsen før jul, da kan det nok fort skje at en del driter i det og ser ann til ut på nyåret. Om de på nyåret har mistet de plassene de har hatt tidligere, så kan det tenkes at noen dropper sesongkort helt. Jeg og min gjeng har hatt samme plassene helt siden den nye stadion ble tatt i bruk, har, til tross for at underholdningen har vært ekstremt laber i år, tenkt til å fornye plassene, men er er veldig ugunstig å få den utgiften rett før jul. Skjønner ikke hvorfor de skal sette fristen så tidlig, syns det hadde vært mer naturlig med frist i løpet av januar eller noe sånt.
Dessuten tror jeg mange nå ønsker å se at det gjøres grep før de fornyer, spesielt i forhold til å få en ny hovedtrener, for tillitten til HWL og den elendige og planløse fotballen de har spilt i år er helt fraværende. Kan ikke se noen framgang, kan ikke engang se noe plan i spillet, bevegelser uten ball, ingenting. Spillet vi har hatt i år tror jeg vi må tilbake til før Eggen sin tid og vi var i 2 div for å finne verre, og selv da syns jeg det var mer underholdende. Uff.
---------------------------
Lenge leve "hjørnet"!
Dette er rett og slett et merkelig valg. De har jo alltid pleid å starte salget i desember minst jeg, men frist til å fornye til februar. Skjønner att mange velger å vente til feb med å fornye for å se hvordan årets lag blir pluss att man da har fått jule stria og andre tunge økonomiske tider overstått.
Håper de tenker seg om en gang til. Ellers vil dem nok få en motsatt virking enn de ønsker.
Dette tror jeg er en tabbe av klubben. I desember har folk flest andre ting å tenke på og er på en måte "fotballfri måned"
I januar passer det å begynne å se frem mot ny sesong. Da kan en kjøpe sesongkort,se treningskamper i østfoldhallen,diskutere evnt nye spillere osv...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914