hvordan vil din 1 ellever se ut
Det hadde vært litt interresant å se hva andre på forumet her tenker om hvordan vår 1 ellever bør se ut i forhold til de spillerne vi har. Sett opp din 1 ellever i et 4-2-3-1 formasjon.
Jeg velger å sette opp et lag som pr nå ikke er det beste vi har. Nå som vi er i 1 div bør vi tenke litt på å utvikle de unge spillerne vi har.
min ellever
Masalin
Lønn Grorud Sansara Alesami
Åsheim Julius
Rafn Begby Shaswari
Olsen
Eneste jeg var litt usikker på var valget mellom Åsheim og Berg og Shaswari/Westergård.
Slik situasjonen er nå eller alle skadefrie?
Masalin
Lønn - Martinsen - Sansara - Aleesami
Åsheim - Berg
Rafn - Westgaard - Begby
Olsen
Med en skadefri tropp så vil jeg ha Nystrøm inn for Westgaard. Veldig usikker på Standerholen og Solberg.
---------------------------
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Masalin
Lønn - grorud - Sansara - Aleesami
Åsheim - Berg
Rafn - Westgaard - Begby
Olsen
eller
Masalin
Lønn - grorud - Sansara - Aleesami
Berg
Rafn - Westgaard - Begby
Olsen - Shaswari
Er nok ikke det beste laget pr dags dato, men dette laget hvis de hatt fått tid til å spille seg sammen og fått erfaring ville blitt ett ok TL lag. Rafn mener jeg passer ypperlig som indreløper så vi får ett luksusproblem der med Åsheim, rafn og Westgaard.
Standerholen som hengende spiss er fordi han er god til å holde på ball (drible) slik at vi rekker å komme etter med folk når han får ballen.
Begby vil bli en god venstre back med tiden. Bare han får erfaring og bygget litt muskler og får erfaring. Aleesami kom jo som vesntre kant og ble en strålende back, samme vil nok begby klare så derfor allerede nå la han få spilletid der.
Momo har fått få muligheter over tid og de gangene han har fått spille seg varm i trøya så har han gjort det bra, men den rene spissplassen er vel FFK største svakhet.
Masalin
Lønn - Martinsen - Sansara - Begby
Åsheim - Rafn (westgaard)
Shaswari - Standerholen - Olsen
Momo
Innerst inne er vi røde alle mannn
There's only one United. Leeds United
Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)
Pr i dag
Masalin
Rafn Grorud Sansara Alesami
Olsen Adaramola Berg Åsheim Shaswari
Stene
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!
Opprinnelig postet av Rey
Slik situasjonen er nå eller alle skadefrie?
Masalin
Lønn - Martinsen - Sansara - Aleesami
Åsheim - Berg
Rafn - Westgaard - Begby
Olsen
Med en skadefri tropp så vil jeg ha Nystrøm inn for Westgaard. Veldig usikker på Standerholen og Solberg.
Ville nok gått for denne, men med rotasjon for NystrømMomoOlsen og StanderholenBegby. I tillegg Håvard Thun og Youseff Chaib på kantene ved mulighet.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914