Husk meg
Brukernavn
Passord

Noen tanker ved halvspilt sesong

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07

Lagt til: 22 jun 14, 22:14

1. Laget som enhet varierer fortsatt svært mye i prestasjonene. På det beste er det fullt av initiativ og spilleglede, på det verste er det totalt stillestående og ballfører har ingen andre alternativer enn støttepasning. Førsteomgangene mot Ham-Kam og Tromsdalen er gode eksempler på sistnevnte. Defensivt har det egentlig vært bra, med unntak av noen få kamper. Totalt sett uansett bedre enn i fjor.

2. Vi har ikke en eneste spiller som er målfarlig i hver kamp han spiller. Vår toppscorer ved halvspilt sesong er Dag Alexander Olsen med fattige seks mål. Robert Stene har startet 13 kamper og står med tre. Heldigvis begynner det å bli fart på Momo. Håper Shaswari også kommer i form, så det blir litt konkurranse om spissplassene. Mulig det kan fungere som en rakett i ræva på Stene.

Jeg kan ikke se at kampprogrammet i 2. halvdel av sesongen ser hverken mye lettere eller mye vanskeligere ut enn det vi har hatt. Vi har riktignok spilt åtte hjemme og sju borte så langt, så kanskje 2. halvdel er marginalt tøffere.

Vi driter fortsatt ikke penger, så det er vel ingen grunn til å forvente at vi skal kjøpe Messi i dette overgangsvinduet heller, men det samme gjelder heldigvis våre konkurrenter i 1. divisjon Cool

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"

malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13

Lagt til: 22 jun 14, 22:41

Vi har stadig noen virkelig skummle feil i de defansive. Men enig att vi har vår sterkeste side der. Litt redd for hvordan dynamikken blir hvis Alsami forsvinner. både fremmover og i forsvar.

Shasvari er fortsatt ute, og etter hva jeg har hørt så finner de ikke ut hva som er galt. Noe som kanskje vil tilsi att han blir en god stund til ute.;/

Solberg er vel en som vi ikke trenger å tenke på en gang?

Momo virker som endelig får tillitt og begynner å ta steget.

Julius, har hatt en dårlig sessong og vet ikke om det er på grunn av misstrivsel eller kanskje tragedien som skjedde tidligere i år. Men trur ikke det er det er treneren som ikke liker julius.

Homvik er ikke noen sterk spiller, og syntes kjeftingen og det å legge seg ned "uten" grunn skjer litt for ofte.

Men trur vi bør klare målet, det å nå kvalik.Vi har jo faktisk hatt ganske stor fremgang fra i våres. Både trur og håper att vi ikke kommer til å ligge like langt nede som i førsten av sessongen.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 23 jun 14, 08:52

Opprinnelig postet av malurt

Vi har stadig noen virkelig skummle feil i de defansive. Men enig att vi har vår sterkeste side der. Litt redd for hvordan dynamikken blir hvis Alsami forsvinner. både fremmover og i forsvar.

Shasvari er fortsatt ute, og etter hva jeg har hørt så finner de ikke ut hva som er galt. Noe som kanskje vil tilsi att han blir en god stund til ute.;/

Solberg er vel en som vi ikke trenger å tenke på en gang?

Momo virker som endelig får tillitt og begynner å ta steget.

Julius, har hatt en dårlig sessong og vet ikke om det er på grunn av misstrivsel eller kanskje tragedien som skjedde tidligere i år. Men trur ikke det er det er treneren som ikke liker julius.

Homvik er ikke noen sterk spiller, og syntes kjeftingen og det å legge seg ned "uten" grunn skjer litt for ofte.

Men trur vi bør klare målet, det å nå kvalik.Vi har jo faktisk hatt ganske stor fremgang fra i våres. Både trur og håper att vi ikke kommer til å ligge like langt nede som i førsten av sessongen.

Shaswari var vel på benken i går?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til: 23 jun 14, 09:59

Jeg synes ikke poengfangsten er dårligere enn hva jeg trodde på forhånd, men spillet har vært variabelt, og skuffende i flere kamper. Hvis vi ser på tabellen er HamKam og Hønefoss mye dårligere enn hva jeg trodde før sesongen og er glad vi ikke har hatt en så dårlig sesong.

Forsvar og keeper har vært bra etter Vidar Martinsen kom inn i laget, se på Grorud, etter denne endringen ble han god. Årsaken er slik jeg ser det at vi ikke kan ha to trege stoppere sammen.

På midtbanen har Begby vært god, Åsheim har også vært mye bedre enn jeg trodde på fohånd. Ellers synes jeg ikke de andre har vært særlig gode. Hvorfor vi kjøpte Nystrøm forsto jeg ikke når han kom og heller ikke nå. Holmvik har vært variabel og mot Tromsdalen var han slik jeg ser det den dårligste på banen. Adremola har ikke hatt det greit og jeg forstår ikke hva som har skjedd, med er redd han er preget av sorg etter det som skjedde. Når det gjelder Berg forstår jeg ikke hvorfor vi ofret Jabbie for å signere han.

Hva kan man gjøre videre i år er et godt spørmål hvor svak øonomi er en viktig faktor. Hvis jeg kan komme med noe kontroversiellt å det være å bruke de unge spillerne vi har mye mer slik at de utvikles. Jeg mener at hvis to spiller "er like gode" skal den yngste spille, og at vi er tydelige på at de unge skal spille. Kanskje dette vil føre til at de unge spillerne spiller oss opp i tippeligaen i 2015 (eller 2016).

summarius

A-lagspiller

Ble medlem: 25 aug 09

Lagt til: 23 jun 14, 13:39

Shazwari skal spille med FFK2 idag mot Follo. 

malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13

Lagt til: 23 jun 14, 23:15

Opprinnelig postet av summarius

Shazwari skal spille med FFK2 idag mot Follo. 

oki, tyder på att han er på bedringens vei. Det er gode nyheter;)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914