Husk meg
Brukernavn
Passord

Samarbeidsavtaler

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06

Lagt til: 13 nov 13, 09:13

Godset har med City, nå har Levanger med Barca. Dette burde vel være mulig for oss og? Nå vet jeg ikke hva som innebærer i avtalen med Levanger, men ser de skal sende spanske gutter samme vei, samt studere.
Mtp at vi har Wang, så burde det vel være en mulighet for at vi kunne lære av andre klubber og? 

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

summarius

A-lagspiller

Ble medlem: 25 aug 09

Lagt til: 13 nov 13, 09:54

Opprinnelig postet av endre

Godset har med City, nå har Levanger med Barca. Dette burde vel være mulig for oss og? Nå vet jeg ikke hva som innebærer i avtalen med Levanger, men ser de skal sende spanske gutter samme vei, samt studere.
Mtp at vi har Wang, så burde det vel være en mulighet for at vi kunne lære av andre klubber og? 

Hadde håpet at dette var noe av arbeidet som ble prøvd mot Arsenal, før sportssjefen fikk fyken!

endre

Landslagsspiller

Lagt til: 13 nov 13, 10:00

Jeg tar gjerne et samarbeid med Arsenal :) Låne Özil en liten periode :p

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.

summarius

A-lagspiller

Ble medlem: 25 aug 09

Lagt til: 13 nov 13, 15:08

Er vel mer naturlig at det blir noen unggutter, men også de som skal trene seg opp etter skade som f.eks. Walcot?

endre

Landslagsspiller

Lagt til: 13 nov 13, 15:52

Jada, var nok en liten spøk :) Absolutt. Jeg hadde sett veldig spennende på det ihvertfall :)

solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07

Lagt til: 13 nov 13, 19:00

Opprinnelig postet av summarius

Er vel mer naturlig at det blir noen unggutter, men også de som skal trene seg opp etter skade som f.eks. Walcot?

Hva er det du sier nå? Walcott til FFK for å trene seg opp etter skade? LOL. Det er nok Arsenal kjempeinteressert i!

malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13

Lagt til: 13 nov 13, 21:35

Først må vi vel få på plass onklige avtaler med lokal lagene rundt om her før vi skal se om til de verdens kjente lagene. (noe kanskje vi begynner å få på plass uten att jeg vet det?)

Men trur heller kanskje man kan sikte på noen mindre lag enn de i topp skiktet i engelsk fotball.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914