Christian Berg
Velkommen tilbake Christian!!!!!
---------------------------
9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!
Jippi!!
Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.
En spillertype vi mangler. Passer forhåpentligvis bra sammen med Adaramola. Velkommen hjem!
Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
Bra! Han erstatter vel da Thomas Holm, som aldri kom tilbake fra kneskaden fra i fjor, og vil helt klart være en nyttig tilvekst på midtbanen vår.
"Football eh? Bloody hell!"
- Sir Alex Ferguson
Meget meget bra. Har håpet på han i et par sesonger men han har sikkert noen år igjen i bena. Viktig med rutinen også
Det jeg lurer på er hvordan dette vil påvirke Rambergs framtid i klubben. Blir dette siste sesongen hans?
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Opprinnelig postet av Rey
Det jeg lurer på er hvordan dette vil påvirke Rambergs framtid i klubben. Blir dette siste sesongen hans?
En super signering. Ser brått litt lysere ut for 2014
Men når det gjelder Ramberg er det ikke mye plass igjen til han nå.
Julius, Jabbie, Berg, Westergaard og Rafn Er vel de vi har i dag som holder eller er nesten på OK Adecco nivå som kan spille sentralt. Så har vi sikkert noen JR til også. Så kan fort bli siste sesong dette
Innerst inne er vi røde alle mannn
There's only one United. Leeds United
Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)
Ramberg er en viktig spiller, og trur han vil bli det selv om vi har fått en bra forsterkning i Berg. Både trur å håper han kan være med som spiller neste år og så emigrere inn i systemet i en eller annen rolle der.
Håper han kan spille oss opp slik han spilte bodø opp, men en enkelt spiller holder ikke...
Han trenger ett lag som vil det samme
Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe
Hvem vet, kanskje han er karen som samler troppen og får gløden og strukturen på plass i de siste 45 min av kampene? ;)
Opprinnelig postet av malurt
Ramberg er en viktig spiller, og trur han vil bli det selv om vi har fått en bra forsterkning i Berg. Både trur å håper han kan være med som spiller neste år og så emigrere inn i systemet i en eller annen rolle der.
Håper Ramberg legger opp snart. han er nok nede i en 10 minutters mann hvor han holder tempo.
Men Christian Berg er en god spiller håper han holder nivået i 2 år til da
Stå på guttæne
Opprinnelig postet av morteno
Opprinnelig postet av malurt
Håper Ramberg legger opp snart. han er nok nede i en 10 minutters mann hvor han holder tempo.
Men Christian Berg er en god spiller håper han holder nivået i 2 år til da
Ramberg holder fint i 70-80 min, kanskje ikke den som alltid løper mest men gjør fortsatt en god jobb i de minuttene han spiller. og i dag spillte han 90 svært gode minutter. Syntes egentlig han burde blitt kåret til banens beste
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914