Hvem åpner kjeften og tar ansvar for at vi går for 3 og ikke et poeng ?
Hvem er sjefen utpå der som får de andre med seg for fullt - hvor er hærføreren når trykket skal settes og det er 15 minutter igjen ? Er det en hær som har en sjef eller er det 11 spillere uten ledelse ? Det er altså så lite energi som utspiller seg i denne ene kampen pr. uke, det er så lite seiersvilje og fandenivolskhet så en blir helt matt.
Vi var et lag med tippeligaerfaring: Dure, Masalin, Grorud, Martinsen, Jabbie, Stene, Salimi, Ramberg og noen innhopp fra Rafn og Momo. Betød dette ingenting i sesongen 2013 - skulle ikke dette være en gedigen fordel for oss tross mange nye spillere ?
Er tiden inne for å gi Simen Rafn sjefsrollen ? Er han typen til dette så hadde ingenting gledet meg mer. Synes dette er verdt en debatt nå for dette her ligner ingenting mer. Skal vi etter å ha sikret kontrakten like godt starte med Westgaard fra start av i resten av årets kamper? Kanskje bør dette skje allerede fra neste kamp av for hvorfor Stene er på banen er en gåte. Når det er sagt, han får jo kun to baller i hver kamp innenfor 16 å jobbe med, er det meningen, for ballene blir jo aldri slått inn.....
Dette er frustrerende og Wibe er fornøyd...... det gjør meg virkelig trist.
ingen tvil om att vi skulle vært lengre opp på tabellen med tanke på stallen, men ettersom alt utenomsportslig har vært så katastrofalt så er det nok ikke lett for en spiller å ikke bli preget negativt. Dure,Rafn og Momo har vert ute med skade som gjør att man ikke kan forvente att de holder sitt personlige toppnivå ved første tuch på ballen. Men syntes jeg kan se klar fremgang hos dure og spesiellt Rafn etter han har fått spille.
Å gi simen Sjefsrollen hørtes for meg ut lite sannsynlig, trur han både er for ung og ikke slått meg som noen leder skikkelse. Når det gjelder å la Westgård starte så hadde det vært en god ting, gi han spillertid nå som vi har "ingenting" å tape, pluss att stene kanskje våkner opp og skjønner att han faktisk ikke er fredet.
Stene får ikke ballen noe særlig forran mål pga han ofte tar noen meter tilbake når ballen kommer inn mot mål, virker for meg som han venter på en retur eller lignende.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914