Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Mjøndalen - FFK. søndag 1. september

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4693

Lagt til: 01 sep 13, 18:52

Pause. Vi har vært best, men vi er fortsatt ikke gode. Tempoet er svakt og det er mange feilpasninger, men Mjøndalen er verre enn oss på begge områder. Hvordan Grorud klarte å unngå å score like før pause der skjønner jeg ikke, skulle nesten tro han sikta på keeper. Men han skal ha ros - han har vært mye mer resolutt i dag enn han har vært i de siste kampene.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 01 sep 13, 18:55

Savner 'killer' innstilling blant guttane....hadde eks Grorud hatt det,kunne han jo ha 'spytta' ballen i hjørnet..........mann må VILLE score mål i slike situasjoner.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4693

Lagt til: 01 sep 13, 19:54
Endret: 01 sep 13, 19:57
Endret av: Tøfflus

Det ble ikke noe mer killerinstinkt i 2. omgang, og 0-0 tegner i grunnen et nokså riktig bilde av kampen. 90 stusselige minutter.

Med det så ligger både vi og Mjøndalen fortsatt solid plantet i ingenmannsland, med sju poeng opp til kvalik og sju poeng ned til nedrykk. I neste runde kommer en av kampene vi må vinne for å unngå en ubehagelig høst - Elverum hjemme.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5460

Lagt til: 01 sep 13, 19:58
Endret: 01 sep 13, 19:58
Endret av: Rey

Shaswari bør sporenstreks hjem for å trene på avsluttninger. Klarer ikke telle alle gangene han har vært alene med keeper denne sesongen hvor han har satt ballen rett på han.

Ellers positivt at Mjøndalen ikke skaper en eneste stor sjanse. Men det har vel vært ganske typisk for dem i det siste?

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 01 sep 13, 20:01

Opprinnelig postet av Rey

Shaswari bør sporenstreks hjem for å trene på avsluttninger. Klarer ikke telle alle gangene han har vært alene med keeper denne sesongen hvor han har satt ballen rett på han.

Ellers positivt at Mjøndalen ikke skaper en eneste stor sjanse. Men det har vel vært ganske typisk for dem i det siste?

¤%W¤"%""%%"¤%!!!!!

YellYellYell

Dårligere spiller enn Levon Patchajan.


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 01 sep 13, 20:10

Synes faktisk at Shaswari var bra... stadig et uromoment for Mjøndalen og jobber bra.. greit at han ikke er noen avslutter, men hvem pokker er det på FFK ??

Hva med Stene ?? Virker totalt uinterssert i det som skjer..


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4693

Lagt til: 01 sep 13, 20:15

Når det gjelder avslutninger er det største problemet at spillerne våre alt for ofte lar være å avslutte. Når man kommer rettvendt på 20 meter er et skudd mot mål et like bra valg som en såledragning med påfølgende 90 graders vending og pasning ut til en medspiller ved sidelinja. Veldig frustrerende å se på at veldig ofte kommer vi i god fart for så å sette alle bremser på når den store, skumlel 16-meteren kommer ubehagelig nære.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 01 sep 13, 20:16
Endret: 01 sep 13, 20:17
Endret av: Plankekæll

Er enig med hasse ang Stene. Han er dessverre helt sjanseløs han også. Men som sagt tidligere - han scorer ihvertfall noen ganger.

Shaswari virker rett og slett fotballdum, hvis det er noe som heter det. Gjør motsatt av det som er fornuftig nesten hver eneste gang. I tillegg skyter han alltid rett på keeper. Han må sikte på keeper, jeg kan ikke forstå annet.

Det er et stort svakhetstegn at vi ikke har spillere som kan komme inn og erstatte disse spillerne. Når i tillegg Rafn (som gjorde det helt ok) er nødt til å spille indreløper sier det alt om årets FFK-utgave.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 sep 13, 20:18

holdt på og sovne av kampen... kjedelig kamp...

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 01 sep 13, 20:29

Dette spillet gjør iallefall IKKE at det møter opp 5 tusen på neste hjemmekamp...spillerne virker urovekkende dårlig trent.......når vi skriver september,og Vidar Martinsen får krampe..........ja da er det dårlige greier. Tempo med ball,vinnervilje,finnes ikke.....men ...spillerne,og troppen er ikke bedre enn de er. Og la oss bare håpe vi ikke roter oss ned i sumpa...fordi lagene bak oss VIL vinne kamper utover.

2014 blir utrolig viktig milepæl for klubben....vi har ikke råd til å forbli et lag,der folk blir likegydlige til hva som skjer. Få inn en Hovedtrener,som kan ta av presset for spillerne,og som er en vinnerskalle,som KREVER skjerpings i hver kamp,og hver duell. Har forøvrig skrevet noen tanker i 'veien videre' tråden.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 01 sep 13, 20:00

Nå har vi 1 seier på de siste 8.

Men i dag var FFK gode, helt frem til motstanderens 16-meter. Der er vi som vanlig fullstendig nakne. Men når vi ikke har alternativer på benken heller, er det bekmørkt.

Spillere ute i dag: Jon Masalin, Ola Lønn Jenssen, Ole Strømsborg, Nicolay Solberg, Thomas Holm, Momo Gueye. Seks spillere ute i en ellers syltynn tropp... I tillegg er jo Anier og Halvorsen borte siden vårsesongen.

Men men, vi skal være fornøyd med 1 poeng borte mot Mjøndalen når vi ser på vår førsteoppstilling og benk som ikke akkurat gir meg vann i munnen. 


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 27 aug 13, 09:47

Håper på følgende lag:

                        Bjørnsson

Lønn Jensen - Martinsen - Dure - Aleesami

       Ramberg - Jabbie - Adaramola

       Rafn - Momo - Standerholen

 

---------------------------

Innerst inne er vi røde alle mannn

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Balto

Juniorspiller
Ble medlem: 23 jun 09
Innlegg: 201

Lagt til: 27 aug 13, 10:23

Er ikke Lønn og Momo skadet?


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 27 aug 13, 10:46

Opprinnelig postet av Balto

Er ikke Lønn og Momo skadet?

Aner ikke egentlig. Fult mulig

---------------------------

Innerst inne er vi røde alle mannn

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 27 aug 13, 10:54

Opprinnelig postet av mysthical

Opprinnelig postet av Balto

Er ikke Lønn og Momo skadet?

Aner ikke egentlig. Fult mulig

Lønn opererer menisken i dag. Momo gikk ut med strekk etter ca 4 min sist kamp.

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 27 aug 13, 10:56

Opprinnelig postet av Rafn

 

Momo gikk ut med strekk etter ca 4 min sist kamp.

Blæ :( jævlig surt

---------------------------

Innerst inne er vi røde alle mannn

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5460

Lagt til: 27 aug 13, 14:49

Opprinnelig postet av mysthical

Opprinnelig postet av Rafn

 

Momo gikk ut med strekk etter ca 4 min sist kamp.

Blæ :( jævlig surt

Tror nok ikke du kan regne med Momo på en stund. Stod over forrige kamp på grunn av skade (Trente bare på sykkel før den kampen) og ut med samme skade etter fire minutter nå (Skulle aldri vært klarert for innhoppet). Er redd det blir langvarig.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 28 aug 13, 01:18

Opprinnelig postet av Rey

Ny kamp nye muligheter.

Satser på følgende lag:

Bjørnsson

Rafn - Martinsen - Dure - Aleesami

Ramberg - Jabbie - Adaramola

Shaswari - Stene - Standerholen

Grunnen til at Strømsborg ikke er inne er at han fikk direkte rødt kort mot Kråkerøy i dag for å ha skallet ned en Kråkerøyspiller. Regner derfor med at han får mer enn en kamps karantene og derfor ikke kan spille for A-laget

Trekk ned Standerholen på kant og kjør 4-4-2. Etter at vi la om spillestil og formasjon til 4-3-3 etter sommerferien har guttane spilt enda dårligere enn de gjorde i 4-4-2. Hvis den sportslige ledelsen i FFK vil at de skal spille 4-3-3 så vent til etter sesongen. Da har man tid til å kjøre inn ny spillestil samt man har treningskamper hvor man kan prøve og feile uten at det har noe særlig med konsekvenser i motsetning til det man gjør nå....



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340