Kamptråd: Søndag 22.06.2012 - Elverum-FFK
Jeg vurderte faktisk å betale 299 kroner måneden for å se FFK på csports.no i år. Nå er jeg veldig glad for at jeg aldri gjorde det.
aavdst
Ble medlem: 29 jan 04
Lagt til: 23 jun 13, 19:06
Endret: 23 jun 13, 19:06
Endret av: aavdst
oppfordrer alle til å sende dem mail.. (jeg har sendt dem to mail allerede) og la dem få vite hva vi mener om den saken. Det minste de kunne gjøre er å legge ut info om problemet. Istedet sitter det kanskje tusener på vent og bare håper at det skal bli i orden igjen.
Nå er det jo åpenbart at de ikke vil sende noe fra kampen - logget inn og ut av nettsidene, og nå finner man jo ikke engang en link til kampen lengre.
Oppfordrer til å sende klagemail til support@csports.no.
Hjelper sikkert ingenting, men deilig å få ut frustrasjon!
---------------------------
Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!
Det er problemer med fiberlinjen på Elverum - Fredrikstad. Dette problemet viser seg å være såpass tidkrevende at det dessverre ikke rekker å bli løst i dag.
Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
Jeg vurderte faktisk å betale 299 kroner måneden for å se FFK på csports.no i år. Nå er jeg veldig glad for at jeg aldri gjorde det.
Synes det er helt på trynet. Alle kampene har vært gratis i år, og jeg har betalt 1999,- for helårsabonnement. I tillegg har man slitt i veldig mange kamper med "no signal" error. Forsøker nå å heve kjøpet. Helt latterlig å betale to tusen kroner for noe som har vært gratis og i tillegg ikke fungerer som det skal.
Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
Opprinnelig postet av Holters
Synes det er helt på trynet. Alle kampene har vært gratis i år, og jeg har betalt 1999,- for helårsabonnement. I tillegg har man slitt i veldig mange kamper med "no signal" error. Forsøker nå å heve kjøpet. Helt latterlig å betale to tusen kroner for noe som har vært gratis og i tillegg ikke fungerer som det skal.
Samme problemet her. Føler meg rundlurt. bør være såpass mange mangler her, at det burde gå ann å heve kjøpet.
Opprinnelig postet av endre
Det er problemer med fiberlinjen på Elverum - Fredrikstad. Dette problemet viser seg å være såpass tidkrevende at det dessverre ikke rekker å bli løst i dag.
Hvor har du fått denne informasjonen? Det er nettopp slik info som bør legges ut på deres nettside, slik at vi alle kan forstå problemet. Jeg har forståelse for at de ikke kan sende ut mail til alle om dette, men en nyhetsblink på forsiden, eller på kampsiden hadde gjort situasjonen lettere.
Knuty
Ble medlem: 28 mar 05
Lagt til: 23 jun 13, 19:20
Endret: 23 jun 13, 19:21
Endret av: Knuty
Jeg bor utenbys selv - og var også svært nær å kjøpe et helårsabonnement. Jeg avventet riktignok, da det viste seg at svært mange av de første kampene ble mandagskamper på Zebra. Etter disse har det vel knapt vært nødvendig å betale for en eneste kamp..
Støtter definitivt de som vil heve kjøpet. Csports skal være forsiktige med sitt omdømme hvis de slår seg vrange her.
Ole Jørgen Halvorsen har gått ut. Hans Erik Ramberg har kommet inn. Det sto at Halvorsen var skada.
I tillegg har vår "stjernespiller" Henri Anier blitt erstattet av braksuksessen Rozhat Shaswari.
Vi kjører på!
Opprinnelig postet av aavdst
Hvor har du fått denne informasjonen? Det er nettopp slik info som bør legges ut på deres nettside, slik at vi alle kan forstå problemet. Jeg har forståelse for at de ikke kan sende ut mail til alle om dette, men en nyhetsblink på forsiden, eller på kampsiden hadde gjort situasjonen lettere.
Ligger på Facebooksidene dems
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
har du en link? Jeg finner ikke facebooksidene til Csports...har søkt både på Csports og Canal Digital
https://www.facebook.com/csports.no?ref=stream
The colour of her eyes
74 | Skjer utrolig lite ut på banen for øyeblikket. |
69 | Brekke får en skuddmulighet utenfor 16-meteren til Fredrikstad, men sleiver så det synger etter. |
67 | Rolig fra begge lag for øyeblikket. Elverum begynner å bli litt slitne, akkurat som mot Sandefjord. Trengs nok noen bytter fra trener Kevin Knappen. |
Simen Rafn kommer inn for Simen Standerholen etter 75 minutter.
Hadde vært gøy om han kunne avgjort kampen for FFK. Det hadde han fortjent.
Knuty
Ble medlem: 28 mar 05
Lagt til: 23 jun 13, 19:37
Endret: 23 jun 13, 19:39
Endret av: Knuty
Jadda, 1-0 ved Stene på straffespark!
Hands av en Elverum-spiller, som fikk sitt andre gule kort i etterkant.
1-0 Robert Stene på straffe etter hands innenfor 16m. Ble samtidig rødt kort til Elverum for protester.
The colour of her eyes
MÅÅÅÅL!!!
1-0 til FFK på straffe ved Robert Stene.
Elverums Kristian Bråtebæk får sitt andre gule kort, og blir derfor sendt i dusjen.
GJØR MEG INGENTING!!
Konge med scoring! Får håpe det holder helt inn..
Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!
Tydeligvis ikke verdens beste linjedommer heller :p
Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914