Kampen begynner vel 16.00 i følge FFK`s hjemmesider. Mens KIL har tenkt å begynne klokka 15...Er det noe liveoppdatering etc. noe sted? Hva er riktig kamptidspunkt?
Greit nok at det er treningskamper, men man trenger ikke akkurat å være spåmann for å skjønne at det kommer til å bli vanskeligheter når sesongen starter...
Dette er for dårlig. Man kan snakke opp og ned om alle skadene, men det laget vi spiller med er som Eggen sier det beste laget vi har. Når vi har så mange skader som nå, MÅ de andre ta ansvar. Det skal være godt nok i massevis. Og 2-0 mot et nyooprykket 1. divisjonslag er ALT for dårlig!
:pHadde tenkt å la skjegget gro til FFK vant en treningskamp, men heldigvis så fikk jeg vite om dette resultatet først. Trodde kampen begynte litt senere...
Jeg lar i alle fall ikke sjegget gro til FFK vinner sin første seriekamp, det er lenge til seriestart enda. Det triste er at det ser ut som om jeg alikevel hadde fått tatt skjegget før du hadde Lars .....
Faen, nå begynner jeg å få angst !!
Ser vi på hvem som spilte i dag ( i alle fall de som skulle starte i følge f-b.no )så er det jo ikke så mange som mangler i forhold til et fullt FFK-lag. Nå blir jeg snart like pessimistisk som "Spurvene fra London" her :(
Litt betenkelig at forsvarsfireren bestående av Bjørnar, Helland, Risholt og Hagen slipper inn tre mål mot et lag som for få måneder siden spilte i 2. divisjon, ja.
Nå flyter KIL riktignok på en stor medgangsbølge, ikke ulikt oss i fjor, med stor interesse og entusiasme rundt laget og gode resultater i treningskampene - men vi bør likevel prestere vesentlig bedre.
Vi kan fortsatt dulle oss inn "dette er jo bare treningskamper og vi er ikke lenger kommet en febr."
Det som skjer er et tydelig tegn og bilde på hvor FFK er hen rett før tippeliga start. Vi sliter! Dette er ikke bare grin men en alvorlig bekymring. Vi er rett og slett ikke gode nok.
Om det ikke har blitt klaget på FFK før så kommer folk til å klage nå. uff.... Ikke vær altfor kritiske nå da.. fortsatt en liten stund før seriestart :ffk:
nå går det ikke an å dulle med at treningskamper ikke betyr noe lenger!!! dette viser hvor vi står. 9 av de 11 som starta i dag er høyaktuelle for en startellever, og når vi da blir rundspilt og taper 3-0, da må klubben f... meg se og få ut fingeren. nå er jeg forbanna, og det tror jeg ikke jeg er alene om. NÅ KREVER VI ORDENTLIGE FORSTERKNINGER!!! vi ser jo hvor god west var...
---------------------------
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
nå går det ikke an å dulle med at treningskamper ikke betyr noe lenger!!! dette viser hvor vi står. 9 av de 11 som starta i dag er høyaktuelle for en startellever, og når vi da blir rundspilt og taper 3-0, da må klubben f... meg se og få ut fingeren. nå er jeg forbanna, og det tror jeg ikke jeg er alene om. NÅ KREVER VI ORDENTLIGE FORSTERKNINGER!!! vi ser jo hvor god west var...
Jøss.....godt gjort å dømme en spiller nord og ned etter en kamp. Alle kan vel ha en dårlig dag?
Men er enig i at det er for dårlig en drøy måned før seriestart.
Greit nok at FFK spiller dårlig om dagen, men det nytter ikke å dømme en spiller nord og ned etter så kort tid...ha litt tålmodighet da, sånn klaging hjelper ingen
---------------------------
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...