Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvordan gikk

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 23 mai 13, 12:36

Det med medlemsmøtet på tirsdag?

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 23 mai 13, 15:13
Endret: 23 mai 13, 15:13
Endret av: keiko99

fin start på tråden da Wink

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 23 mai 13, 16:08

Opprinnelig postet av Patrioten

Det med medlemsmøtet på tirsdag?

tror det diskuteres i tråden "veien videre"

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04

Lagt til: 24 mai 13, 13:17
Endret: 24 mai 13, 13:19
Endret av: Asgeir

- Trenern fortalte om sitt syn på prestasjonene, og kom fram til at problemet sitter mellom tinningane, og ikke i bena. Og at laget kollektivt må jobbe seg ut av det, og at det ikke finnes noen quickfix. Personlig var jeg enig i 99% av det han sa, så jeg har inntrykket at det ikke er på trenern det skorter, for å si det sånn. Det finnes ingen på laget som tar tak og hever seg når det butter og går foran.

- Daglig leder orienterte om "gul sone", og hva som skjer hvis vi ryker ned i rød sone igjen....

- Jappen spurte om det var noe som helst ressurser til en overgang, hvorpå Følstad, av alle, "fortalte" forsamlingen om rekruttering, lokal spillertilknytning og spiller utvikling. Noe jeg egentlig fant svært provoserende, siden han ikke har NOE med det å gjøre i henhold til avtale. Umbach sa ikke et ord.

- Så var det en liten gjennomgang av gatelagsprosjektet ved en inspirert Arnie, og jaggu fikk han en frivillig i salen som hjelpemann

- Tone Beate orienterte om "jentegruppa" og grasrotandelen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914