Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: RANHEIM-FFK

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13

Lagt til:

ja, har fortsatt trua. kjemper vi som i første så bær vi klare å dra i havn minst 1 poeng. Bare dem går utpå med 110% innsatts. hadde egentlig vært enda deiligere å vunnet nå og vist att en dommer ikke skal klare å knekke oss;)

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07

Lagt til:

Jeg synes Julius skuffer noe veldig i dag. Og skuffende at vi ikke skaper noe som helst.

Når Ranheim angriper så er de oppe i FFK`s 16-meter med en gang, og får corner på corner, våre oppspill går til motstander, surres bort eller over dødlinja.

Jeg synes vi har gått et skritt tilbake i dag, desverre, selv om noe tidvis er bra.

---------------------------

Intriger splitter mer enn samhold forener....

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05

Lagt til:

Hvf  lage straffeder?F...

A-lagspiller
Ble medlem: 10 mar 05

Lagt til:

Undrer meg over hva slags plan FFK har spillemessig. Når de har mulighet til en overgang eller å spille fremover skal ballen nesten på død og liv spilles tilbake til midtbanen. Er Bakkerud så innstilt på at FFK skal trille ball og kun score mot etablert forsvar?

A-lagspiller

Ble medlem: 05 jun 04

Lagt til:

Jøss, der var selveste Gordon Banks inne mellom stengene en tur, jo!

-Steh auf!-

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Endret:
Endret av: Holters

Mindre cowboytakter av midtforsvaret i dag enn med Martinsen/Grorud. Det skal bli deilig å få tilbake Duré. Generelt har det vært ok forsvarsspill.

Ola er bedre enn Madrigal (selv om tversoverpasningen var grusom). Lokal gutt. Bør få spille fast for å utvikle seg.

Standerholen er den eneste med litt x-faktor sammen med Adaramola.

Solberg er helt fraværende i banespillet. Hvordan klarte han å bøtte inn mål i fjor? Fungerer virkelig ikke som kant. Bør være hengende spiss/offensiv midtbane. 

FFK innfrir forventingene. Hadde ikke troen på poeng i dag.

Vi kan skrinlegge opprykksambisjonene med det samme. Tilskuertall langt under budsjett tilsier vel underskuddsprognoser allerede. Det betyr salg av de lille attraktive vi har til sommeren (Aleesami?). Vi får bare håpe at vi klarer å skrape sammen nok til å hente Adaramola.

Frykter enda større omveltninger i stallen til sommeren.

Må helt ærlig si at jeg skjønner lite av forsterkningene før årets sesong (Solberg, Madrigal og Anier). Ingen av dem har forsterket laget - kun bredden.

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:

jaja vi taper værfall... har en del og jobbe med

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til:

Jeg ser spillere som jobber og står på, men de skaper lite farligheter. Har vi noen plan for spill i angrep?

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03

Lagt til:
Endret:
Endret av: Mustang

Sitat Bakkerud etter sist kamp mot Ull/Kisa: ....vi kommer sterkt tilbake, allerede mot Ranheim i neste kamp!

Yeah right.....

Den som svømmer mot strømmen finner kilden.

A-lagspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Holters

. Det betyr salg av de lille attraktive vi har til sommeren (Aleesami?). Vi får bare håpe at vi klarer å skrape sammen nok til å hente Adaramola.

Frykter enda større omveltninger i stallen til sommeren.

Er vel ikke så mange som gidder å være med på  jeg er med prosjektet lenger. Som du skriver forsvinner kanskje Aleesami,han er vel hentet med jeg er med midler blant annet. Gamboa ble jo solgt for 7 mill,hva er igjen av disse pengene? Hvf skal man være med på dette,man henter en spiller,etter en stund blir spilleren solgt,og det man eventuelt får av penger blir borte i sluket. Jeg gidder i hvertfall ikke bidra mer. Greit man selger spillere,men da burde man bruke noe penger til nye spillere.

A-lagspiller
Ble medlem: 10 mar 05

Lagt til:

Må virkelig si at jeg syns det er skremmende at FFK ikke har en eneste 100% sjanse i løpet av 90 min. Man kan si både det ene og det andre, men å ikke skape en dritt i løpet av 90 min hadde selv ett 6 div lag klart.

A-lagspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Mustang

Sitat Bakkerud etter sist kamp: ....vi kommer sterkt tilbake, allerede mot Ranheim på søndag.

Yeah right.....

Det er bare sorgen. Får være målsetting å holde seg i addecoen tror jeg. Opprykk blir det i hvertfall ikke,og noe opprykk i nær fremtid ser vel også mørkt ut. Stallen blir dårligere år for år,pengene blir det mindre og mindre av,hvis det i hele tatt fins noen. Mindre og mindre folk på stadion. 

Har nevnt det før og lurer fortsatt hvor økonomisk lurt,det var å selge seg til nedrykk.

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til:

Hvor lurt det var å selge seg til nedrykk må du spørre de som har ødelagt klubben om. Kan være flott hvis vi får vite om de ønsker å selge oss til nedrykk igjen.

Knøttespiller
Ble medlem: 24 aug 06

Lagt til:

Hvorfor skal det være så smertefult å være FFK supporter!??! Har vi ikke fått nok motgang nå? Slik som det ser ut for meg er laget spiller for spiller godt nok til å vinne mot de fleste av Addecco-lagene men, slik som det har vært siden før Aune så finnes det bare en sjelden gang samhandling.

Da er det, nok en gang, bare å skru av alle medier som kan minne meg på det dårlige resultatet og håpe at dagene fram mot 16. mai kan gjøre underverker for optimismen!

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:

syns ikke vi produserer noen farlige sjangser....

ja bekkerud hva er din neste plan

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av Haarek

Opprinnelig postet av Mustang

Sitat Bakkerud etter sist kamp: ....vi kommer sterkt tilbake, allerede mot Ranheim på søndag.

Yeah right.....

Har nevnt det før og lurer fortsatt hvor økonomisk lurt,det var å selge seg til nedrykk.

Du var ikke alene om å lure på det nei, og nå ser vi resultatet. Det her går rett ned i 2. div

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03

Lagt til:

Vi overraske meg om ikke ledelsen i Sport og klubb allerede sitter i krisemøte på Stadion.

Har trodd at Bakkerud blir tatt av før sankthans, men slik det ser ut nå kan han være ute før neste kamp.

Om ikke plankehaugen snart viser seg frem kan man begynne å lure. 

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10

Lagt til:

Dette bare fortsetter desverre...en negativ trend. Dette blir desverre ikke bedre før Værste er ute av klubben,og klubben er tilbake hos medlemmene. Da vil også spillerinvest,og andre støtte klubben,med midler....det tror jeg.

Skal bli spenende å se hvor lenge Bakkerud gidder dette her. Han har ikke materiell til å spille slik han ønsker,fordi spillerne desverre ikke er gode nok. Se på Roberet Stene: hva gjør han egentlig? N Solberg: åssen kan han ha scoret mål i TL i det hele tatt? Jabbie: hatt en nedadgående kurve de 3 siste årene. Arnier: skjønner godt at Viking ville låne han ut,for å si det sånn.

INGEN smil----INGEN glede----ALLE virker apatiste,og gleder seg til kampen er over.....INGEN evner å ta tak. Vi må bare passe oss så vi IKKE havner blant de 4 nederste.....for i TL har vi INGENTING å gjøre.

Hva med en aksjon,for å få vekk Værste/as saken? På tide at publikum sier KRAFTIG ifra.

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13

Lagt til:

Å snakke om 2. div. er vel ikke helt realistisk trur jeg, skal mye til føre vi ikke klarer å holde oss unna det, men att vi rykker opp trur jeg kanskje vi ikke skal helt ta høyde for. 

Det som er possitivt er att vi ser de lokale gutta gjør det bra og bakkerud er flik til å bruke dem, kanskje får vi flere opp til sommern også? 

Mest redd for hvordan det økonomiske ser ut til høsten med tanke på fornyet lisens. 

Som trøst kan vi jo se på tippeligaen, molde, vif odd har 5/8 og 9 på en etter 8 kamper er en større skuffelse mener jeg;)

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07

Lagt til:

Vel. Jeg har drøyet en stund, men slår vi ikke Stabæk så stiller jeg meg også i rekken av pessimister. Smerte.

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til:

Opprinnelig postet av malurt

Mest redd for hvordan det økonomiske ser ut til høsten med tanke på fornyet lisens. 

Det er det jeg er mest redd for også. Vi må nok også igjen selge spillere for å klare oss.

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til:
Endret:
Endret av: Rey

Opprinnelig postet av Bob Page

Opprinnelig postet av Haarek

Du var ikke alene om å lure på det nei, og nå ser vi resultatet. Det her går rett ned i 2. div

Hadde vi ikke solgt, hadde vi nok likevel rykket ned. Vi hadde fått poengtrekk samt problemer med å betale lønn. Vi hadde ikke noe valg.

Husk også at forrige gang vi brukte penger vi ikke hadde så rykket vi likevel ned.

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 03

Lagt til:

Jeg er enig med Holters. Sats på ungdommen.Og de som vil noe!!! Dog så jeg bare siste 30 minuttene i dag, men ikke annerledes enn det jeg har sett tidligere i år. Det er smertefullt å være FFK supporter. Men det er tydelig også smertefullt å være FFK spiller. Nervene ligger langt utenpå nesten hver enkelt. Problemet er at de ikke skaper en eneste mulighet i 2. omgang ( den jeg så). Ikke er det bevegelse foran, ikke kommer de sentrale på midtbanen i løp gjennom. På flankene er det få innlegg og de som kommer er for høye, lange og dårlige. Når en forsvarer gjør personlige feil synes det godt pga muligheter i mot. Når man i angrep ikke går på løp er dette personlige feil, og man gir treneren skylda. Men ærlig talt.  Er det noen som går foran og vil noe ? Halvorsen er ute heldigvis,for det jeg har sett er bare et negativt kroppsspråk. Dessuten slipper han aldri ballen tidsnok. Når Lønn går på overlap får han aldri ballen. Stene, garantist for tosifret antall mål i løpet av sesongen. Han vinner ikke en duell, han driver ikke inn foran mål og opptrer ikke som en toppscorer. Blir spilt glimrende fri av Stander og skyter 5 meter utenfor bortre stolpe. Annier er en vits. Truer hverken bakrom eller har teknikk til å ta ned eller med seg ballen. Solberg så jeg ikke i 2. omgang. Kamprusten ? La ham spille litt i 3. div. Ramberg god til å holde ball og la den gå, men som før aldri noen trussel i bakrom. Jabbie dekker mye rom, men ligger for langt bak, sammen med Ramberg til å kunne spille igjennom eller komme på løp.Rafn var usynlig i de 15 minuttene han spillte. Pluss til Stander som utfordrer og går på mål - noen ganger. Pluss også til Haitam. Driver godt på venstresiden, men synes å ha for lite ork til å løpe opp og ned hele kampen. Hva sitter vi igjen med da. Et lag med mye ball, tversover, bakover og lite folk som vil noe i boksen når den kommer. Jeg har sagt det før. Dette laget blir bedre, men noen eller alle må blø for drakta og ville ha ballen i mål. De som ikke gidder eller som ikke har "attityd" får benkes. Spisser i neste gamp. Momo og Roshwan ! Bak disse får Julius spille, Stander på den ene flanken, men hvilken annen flankespiller ??? Lov oss blod og vis oss lysten på å score mål, så kommer vi på Stadion mot Stabekk. Vern Bakkerud !! Krev blod av spillerne !! 

moxi-V
Med Tarik til toppen !

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09

Lagt til:

Er litt merkelig at de spillerne vi henter som har prestert bra i andre lag ikke spiller bra i ffk drakta?? Utenom Pusic da!

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone

A-lagspiller

Lagt til:

Da er det vel værre økonomisk nå,inntektene er vel mye mindre.Blir vel bare mindre og mindre.Er knappe 4000 tusen på kamp for tia.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25