Husk meg
Brukernavn
Passord

Jeg er med 2013 - Julius Adarmola

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03

Lagt til:

Derfor er det så viktig at vi beholder han. Alle bidrag tas i mot av FFK

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til:
Endret:
Endret av: Erikk

Men det virker som de har gitt opp denne kampanjen selv også. Trodde det skulle bli litt markedsføring, og produktene som småfirmaer kunne by på finner jeg ikke.

Mulig mange er lei slike aksjoner, og mange har mistet tilliten til de som styrer klubben også. Hvis eiere av ASet og Stadion kunne kommet med noen seriøse bidrag/løsninger til å forbedre økonominen i klubben og gi bedre rammebetingleser, tror jeg mange vil bidra til "jeg er med" også.

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04

Lagt til:

Håper ikke det er for sent å få beholde Julius. Han viser storhet i mange kamper. Jeg går ut ifra at de 100 og 200 kr folk legger igjen i kampanjen via FFK-siden blir som dråper i havet.. ( hvis ikke det er mange tusen Fredrikstad supportere som bidrar) - så  det trengs større investorer / givere. Og da håper jeg klubben vet å drive oppsøkende virksomhet - kall det gjerne tiggerferd til byens næringsliv.

I tillegg til at FFK har stor nytte av Julius, så må man jo se at det er et stort videresalgspotensiale og at sjansen for en god avkastning er stor.

Landslagsspiller

Lagt til:

Klubben har ikke gitt opp dette . Se Facebook. Her vises stor entusiasme, og det arbeidees hart for å få Julius på plass.

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til:

Er det bare meg som ikke har facebook eller er vi fler?

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13

Lagt til:

Husker når vi skulle prøve å beholde piroja så var det mange fra plankehaugen eller lignende som gikk med å samlet inn penger før og etter kamp. Sånn bøssebærer aksjon kunne vel dratt inn noen kroner? Satt en ved kjosken, og noen frivillige stått ved gangbrua eller ved ingangen til stadioen. Minst å huske det var en del som puttet på penger der. 

Noen som vet ca hva Adarmola vil koste? inkjøp og lønn...?

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04

Lagt til:

Ting må avklares nå !

Tror egentlig at mange ønsker å være med på en slik aksjon - men ting henger i løse lufta. Alle ser ut til å være avholdne og venter på et nytt fundament som skal støpes og noe klar informasjon. Går vi for opprykk eller går vi for stabilisering med egne unge og blir værende i Adecco i noen år? Dette må avklares og snakkes ut, folk er rettog slett forvirret og blir apatiske.  Folk håper på opprykk, går man for det dersom man beholder Julius ? Uansett Julius eller ikke, kursen må stakes ut, kommuniseres og følges opp, av oss alle med FFK hjerter !

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av keiko99

Vi er ikke i Nærheteh av å ha til og kjøpe han

Det er jo nettopp vi er, vi har jo samlet inn flere hundre tusen kroner og 200000 kroner mangler, det er ikke mye for de store gutta, tror at alt ordner seg til mandag.

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03

Lagt til:

Får ikke linken til innsamlingsaksjonen til å virke

A-lagspiller
Ble medlem: 10 mar 05

Lagt til:

Står i fredrikstadsavisa.no at det er samlet inn 75000kr og at de måha totalt ca 750000kr. Så etter hva jeg kan skjønne må promoteringen økes veldig.

Landslagsspiller

Lagt til:

Oi. så dårlig, da det er nok bare gitt, bare femti og hundrelapper, da er det jo like godt å ikke gi noe, når man trenger så mye penger.

Landslagsspiller

Lagt til:

At du gidder å være så pesimistisk.

Herregud så glad jeg er for alle som er optimister og som tror at ting kan løse seg.

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06

Lagt til:
Endret:
Endret av: matsinho

Ingen med litt feit lommebok her inne som er keen på en litt annerledes investering da? :-P 

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06

Lagt til:
Endret:
Endret av: matsinho

Kan være god avkastning på Julius!

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:
Endret av: Patrioten

Jeg har tenkt til å gi 500, eller 1000 kroner. Kaller vel ikke det å være pesimist.

Men, det føles så bortkastet med så lite innkommende penger.

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:

skjønner dere reagerer på innlegget, men klag på avisen ikke meg Smile

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03

Lagt til:

Har overført noen penger, vi får de vel tilbake om de ikke får samlet inn nok

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04

Lagt til:

Opprinnelig postet av tomroar

Har overført noen penger, vi får de vel tilbake om de ikke får samlet inn nok

Pengene vil gå til et annet, velegnet formål dersom det ikke blir noe av Julius kjøpet. Sier FFK på Facebook.

Men de sier også at givergleden har økt de siste dagene og de ser nå mer positivt  på det. De trenger 400.000 til 15. juli, og de resterende 275.000 forfaller senere i år.

De har også oppdatert siden hvor man nå kan følge med på hvor mye som er kommet inn:

http://www.fredrikstadfk.no/news/article/1qv258l0znsaz1w7wxr70rhqta/title/fansen-vil-beholde-julius

Landslagsspiller

Lagt til:

Til Patrioten. Det jobbes stenhardt for å få de første 400 000 på plass. Den neste summen på ca 250 000 kan tas senere i sesongen. Flott at du bidrar med penger.

A-lagspiller

Lagt til:

Da var i alle fall 1500 kommet inn fra meg;) Kom igjen folkens!

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03

Lagt til:

Har gitt min skjerv!

Kom igjen, heng på!

Juniorspiller
Ble medlem: 23 jun 09

Lagt til:

Anonym giver ga 50 000

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av Balto

Anonym giver ga 50 000

Kan jo ikke annet enn å si at denne personen har et virkelig stort hjerte for klubben. Utrolig flott gjort!

15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
"If you can't support us when we lose or draw, don't support us when we win" -Bill Shankly

Landslagsspiller

Lagt til:

Husker jeg gjorde det samme med Sebastian Alvorado, da var i 2.divisjon. 

A-lagspiller

Lagt til:

Utrolig hyggelig lesning, og kanskje en liten motivasjon for de som nøler? ;)

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25