Kamptråd: Kongsvinger-FFK
Opprinnelig postet av Welhaven
Grorud som klarer å tape en "duell" mot 22-årige tannpirkeren.. Da er det fokus som mangler, evt vilje, evt begge deler.
Der sto han nok og sov litt, godeste Grorud. Det har man ikke råd til, selv ikke i Adecco...
---------------------------
Bjørn Jervell Hansen
Bakkerud også meget misfornøyd med 1. omgang
Bakkerud "kjempefornøyd" i pausa.
Han sier FFK opptrer jålete og puslete, og ser ut som et småguttelag.
"Forventer en helt annen innstilling og innsats i 2. omgang." sier Bakkerud.
Og samtidig synes han de gikk ut på banen som smågutter og Grorud kalte 1. omgang for jåleri. Regner med at gutta skal være bra skjerpet nå da, så gjenstår det å se hvor tungt spillerne veier ordene til vår kjære Bakkerud.
God 2. omgang.
EDIT: For treeeeeeg med dette innlegget ja!
Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!
Skjønner heller ikke hvorfor FFK på død og liv skal slå høyt opp mot Stene. Har vel ikke vunnet en eneste duell mot Nystuen enda?
Også tar vi pokker meg ut FFKs beste spiller i kampen...
2-0.
Noen bør snart finne noe annet å gjøre.
Fy faen så dårlig.
faen...
gazzkammer unt testikkelknauzer
Og der var det andre "obligatoriske" baklengsmålet unnagjort.
Hvorfor satser Bakkerud slik på Anier? Han er er jo klart ikke bedre enn de andre vi har, og det er bedre å satse på egne spillere!
Vi er ALT for dårlige.
skal dette bli opprykk må dem skjerpe seg, men vi har nok godt av 1 år til
Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe
Spillesytemet til Bakkerud suger!!!! Detta er en av de dårligste taktikken jeg har sett i mitt liv.
Bakkerud lær deg at det enkleste er oftet det beste!
"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."
You'll Never Walk Alone
Moro med Filip Johansen Westgaard.
Men nå har Bakkerud gitt opp eller? Vi har tatt ut våre to beste spillere i Standerholen og Adaramola, og beholdt Anier...!!!
"bakkerud systemet"
gå ut i et rolig tempo og slapp av utover i andre omgang og om noen skulle stille spørsmål så si at det er fremgang å spore her og der ...
Du er nok i drømmeland hvis du har forhåpninger på at dette laget skal rykke opp.
Opprinnelig postet av Tiger
Du er nok i drømmeland hvis du har forhåpninger på at dette laget skal rykke opp.
Det er ikke bare at "bakkerud systemet" feiler totalt, med det er drepende kjedelig å se på.
Så ut som om Stian Aasen tok seieren på forskudd allerede..
Mange lyspunkter i de siste kampene...
Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
Det er ikke bare at "bakkerud systemet" feiler totalt, med det er drepende kjedelig å se på.
Hva er det systemet går ut på?Han sa etter kampen mot vard at han ikke hadde vært bekymret hvis dem hadde tapt,lurer på om han sier det samme i dag.
Det som er mest skuffende er at vi taper på likegyldigghet og elendig innsats på for mange spillere.
KIL ville noe i denne kampen. Hva FFK tenkte på før og under kamp må fåglarne vite :(
Bjørn Jervell Hansen
Opprinnelig postet av Holters
Hehe.. Huff. Trist altså.
Kan lett konkludere med at det blir ikke Tippeligaen 2014 med denne stilen her.. Bare å håpe vi holder oss i Adeccoen.
hahaha en 15 år gammel spjæling gølva en av forsvarsspillerne våre ...
Opprinnelig postet av Holters
Jeg finner nesten ingen.
Vi har en gjeng spillere som er konfortable med spill i Adeccodassen. Viljen til å rykke opp er helt fraværende.
Henri Anier kan vi bare sette på første fly tilbake til vestlandet. Helt elendig.
Kan ikke huske sist vi spillte så dårlig. Vi går mot en sesong for å overleve i Adeccon ser det ut som. Prosjektet til Bakkerud ser forferdelig dårlig ut. Skal ikke se bort fra at han er førstemann ut av trenerene i de to øverste sesongene.
Jeg tror nesten jeg kan telle på en hånd hvor mange dueller vi har vunnet denne kampen!
Overdriver her, selvsagt, men det er her vi taper. Spillerne er puslete og tafatte gjennom hele kampen.
Bjørn Jervell Hansen
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25