FFKs budsjett
Det blir på 38-40 millioner kroner, på sport blir det 22 millioner, det er 3-5 millioner kroner mindre enn i fjor
Melder Radio Prime. Det er vel ikke så verst dette?
Hvis dette balanserer med realistiske inntekter så bør det bety opprykk.
---------------------------
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Hvis dette balanserer med realistiske inntekter så bør det bety opprykk.
vi har jo ikke råd til å kjøpe spillere selv med 40 mill i budsjett og heller ikke lønne nye. Vi har en god første 11er men bak der er det stusselig. Så hjelper lite med høyt budsjett når værste stikker av med mesteparten av budsjettet
There's only one United. Leeds United
Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)
Jocke har vel sagt at det skal komme inn to, eller tre spillere til, da fortrinnvis offensive
Opprinnelig postet av mysthical
Så hjelper lite med høyt budsjett når værste stikker av med mesteparten av budsjettet
Om det har vært tilfelle, så er det vel ikke slik lenger nå
Så hjelper lite med høyt budsjett når værste stikker av med mesteparten av budsjettet
Om det har vært tilfelle, så er det vel ikke slik lenger nå
Men ett eller annet sted forsvinner jo penga. 40 mill i budsjett. under 20 mann i troppen og minimalt med penger til å lønne nye spillere. Er vel bare 4 stk som også jobber i administrasjonen.
Men er FFK heldige og unngår mye skader og kort så vil vi henge med i toppen
Men ett eller annet sted forsvinner jo penga. 40 mill i budsjett. under 20 mann i troppen og minimalt med penger til å lønne nye spillere. Er vel bare 4 stk som også jobber i administrasjonen.
Men er FFK heldige og unngår mye skader og kort så vil vi henge med i toppen
Værste har tatt over driften av restaurantlokalene, og klubben leier kun i forbindelse med hjemmekamper + kontordelen. Men, klubben har kjøpt et stadion, og har en bankgjeld å betjene. Selv om det er få ansatte igjen, så er det en kostnad å drive klubben.
Værste har tatt over driften av restaurantlokalene, og klubben leier kun i forbindelse med hjemmekamper + kontordelen. Men, klubben har kjøpt et stadion, og har en bankgjeld å betjene. Selv om det er få ansatte igjen, så er det en kostnad å drive klubben.
Nettopp, det koster litt for mye å drive FFK slik det er i dag, så selv med 40 mill i budsjett så betyr ikke det automatisk opprykk. Alt for lite av de 40 mill blir brukt på det sportslige. Alt for mye blir brukt på administrasjon
Nettopp, det koster litt for mye å drive FFK slik det er i dag, så selv med 40 mill i budsjett så betyr ikke det automatisk opprykk. Alt for lite av de 40 mill blir brukt på det sportslige. Alt for mye blir brukt på administrasjon
Hvis man regner det å betale gjeld som administrasjonskostnader så
Hvis man regner det å betale gjeld som administrasjonskostnader så
Det å betale gjeld er ikke kostnader, det vet vi Kanogvetalt.
Men det å nedbetale på gjeld er en likviditetsbelastning som skal tas fra de forventede og ønskede 40 mill. i inntekter.......
Så da blir det mindre til andre ting ikke sant?
Intriger splitter mer enn samhold forener....
Opprinnelig postet av Willy René
Det å betale gjeld er ikke kostnader, det vet vi Kanogvetalt.
Men det å nedbetale på gjeld er en likviditetsbelastning som skal tas fra de forventede og ønskede 40 mill. i inntekter.......
Så da blir det mindre til andre ting ikke sant?
Det er selvfølgelig tilfelle. "Mystichal" insinuerte først at det var Værste som stak av med det mellomværende, og deretter at det gikk med til administrasjon. Jeg påpekte at det var en litt skjev fremstilling av sannheten.
22 mill på Sport: kun 10 mill mere enn Mjøndalen..........som har 12 tusen innbyggere,og flunka ny stadion........en klubb som FFK,må prøve å få flere inntekter.....men det er klart at renome, må bygges over tid,før næringslivet blir med for fullt.
Hadde jo vært fint med en Nasjonal Sponsor,som sikret klubben friskt cash i en 5 års periode :) (Ferd, ved Andresen kanskje?)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914