Thomas Holm ute resten av sesongen!
I følge Thomas Holm på Facebook, så har han røket korsbåndet! :( Typisk og leit, masse god bedring til deg Thomas!
Sitat fra Facebook:
Da har jeg fått beskjed om at jeg har ryket korsbåndet.veldig tungt å høre ettersom jeg er vant til å være på treningsfeltet nesten hver dag nå snart i 15 år som profesjonell..kommer til å savne øyeblikk som på bildet her!men en ting er sikkert,jeg har vært gjennom værre ting.., jeg skal være tilbake på banen til sommeren neste år!!setter også livet i perspektiv,jeg er utrolig privligert og tenker på alle som ikke har det så bra..det her er nada!!..blir veldig vanskelig å følge lagkameratene mine uten å bidra nå men jeg er sikker på at dere klarer oppgaven!Takk for all støtte, det VARMER:)!
---------------------------
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
24.08.2010 :)
Møkk og lort. Vi har fortsatt ingen bred tropp, og Holm har attpåtil vært av de bedre spillerne den siste måneden. I tillegg er det jo en real nedtur for ham selv å være satt på sidelinjen i mange måneder. God bedring ...
---------------------------
"Football eh? Bloody hell!"
- Sir Alex Ferguson
God bedring til Thomas Holm.
Han har vært en av våre absolutt beste spillere i de siste kampene. Dette betyr altså et halvt år på sidelinja med opptrening i tillegg. Han vil være 32 år neste sommer, og med den "ikke akkurat lettrente kroppen" er jeg faktisk bekymret om han noen gang kommer tilbake på toppnivå i Norge.
Da må vi stole på at Khalifa Jabbie hever spillet sitt veldig fremover, for nå er vår sentrale midtbane tynn og svak. En annen mulighet er selvsagt å flytte Jørgen Horn opp dit og kjøre Vidar Martinsen inn som stopper.
Vi har Ramberg, Jabbie og Horn som kan spille sentral midtbane.
Dette var deprimerende lesning rett og slett.
Opprinnelig postet av Plankekæll
God bedring til Thomas Holm.
Han har vært en av våre absolutt beste spillere i de siste kampene. Dette betyr altså et halvt år på sidelinja med opptrening i tillegg. Han vil være 32 år neste sommer, og med den "ikke akkurat lettrente kroppen" er jeg faktisk bekymret om han noen gang kommer tilbake på toppnivå i Norge.
Da må vi stole på at Khalifa Jabbie hever spillet sitt veldig fremover, for nå er vår sentrale midtbane tynn og svak. En annen mulighet er selvsagt å flytte Jørgen Horn opp dit og kjøre Vidar Martinsen inn som stopper.
Vi har Ramberg, Jabbie og Horn som kan spille sentral midtbane.
Dette var deprimerende lesning rett og slett.
Kan kjøre Ole Strømsborg som stopper også. :-) Beholde Martinsen på back. Vi kan bruke Landgren på midtbane. Mange muligheter. :-)
Glemte Landgren.
Han er selvsagt et godt alternativ på midten.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914