Kamptråd: LSK - FFK. 1/9 kl.18.00
Opprinnelig postet av Erikk
Har VG sett samme kamp?, ser også på spillerbørsen for folket på f-b.no hvor Ramberg igjen får lavest score? Hva har alle i mot Ramberg? Selv når han spiller bra får han sjelden eller aldri positiv omtale. En Ramberg i form er akkurat det vi har manglet på midtbanen. Han startet sesongen bra og er bra fit igjen etter skade.
http://vglive.no/#match=10004841
Dette er VG-børsen hvor Ramberg og Stene får 3, trist å fokuserer på det negative etter en slik knallkamp, men jeg synes Ramberg og Stene hadde fortjent bedre.
25 J. Masalin 4 5 A. Landgren 4 3 J. Horn 6 26 L. Grorud 5 2 H. Aleesami 4 9 O. Halvorsen 5 6 H. Ramberg 3 22 T. Holm 4 18 N. Sreckovic M. Pusic 4 R. Stene 3 Innbyttere 1 J. Knudsen 4 V. Martinsen 11 M. Hansen 14 K. Jabbie 20 Z. Tripic 6 21 S. Rafn 23 A. Ruud Tveter
Ramberg var en av om ikke banens beste i går. Uten tvil. Synes han og Horn burde delt bestemannsprisen.
---------------------------
Støtter FFK og Leeds United i medgang og i motgang!
Ramberg i år har spilt de andre bedre, lag gjerne statistikk for oss med og uten Ramberg. Slik jeg så kampen i går var Ramberg banens beste i 1. omgang, og jeg stiller meg uforstående til at han skal ha kun 3 selv om han dabbet av i 2. omgang.
Børsen i Dagbladet:
Masalin 5
Landgren 4
Horn BB 6
Grorud 5
Aleesani 6
Halvorsen 6
Ramberg 4
Holm 5
Tripic 5
Pusic 6
Stene 4
Totalt 56
Lsk fikk 47
Staw 5
Østli 5
Ramberg i år har spilt de andre bedre, lag gjerne statistikk for oss med og uten Ramberg. Slik jeg så kampen i går var Ramberg banens beste i 1. omgang, og jeg stiller meg uforstående til at han skal ha kun 3 selv om han dabbet av i 2. omgang.
Ramberg er nok en som ikke synes så godt, men det betyr ike at han er dårlig.
Der traff du spikeren på hodet. Rart at VG ikke ser det også.
Den som satt opp VG børsen trodde vel kanskje at Ramberg ble tatt av fordi han var svak, og ikke pga skade.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!
Bra kamp av guttane igår! Syntes det var mye positivt fra våre gutter igår altså, både av ole Jørgen, Ramberg, Horn osv osv :)
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
24.08.2010 :)
Åssen er ståa rundt Sreckovic? Borte lenge?
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Opprinnelig postet av GurrBass
vet ikke,men nå er det jo 14 dager fri...så han blir sikkert klar til Sogndal kampen .
Der traff du spikeren på hodet. Rart at VG ikke ser det også.
Ramberg er en spiller som er veldig god i hodet. Han leser spill bra og går på uerstattelige dype løp. Når det er sagt så kan han gjøre merkelige, enkle feil. I går hadde han to meget stygge pasninger. De pasningene er lett og se når man konsentrerer seg om børs og de teller negativt.
Opprinnelig postet av GurrBass
Hjernerystelse. Ute ei uke, så flaks at det ikke er kamp til helgen.
Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914