God tur Lasse.
Håper du får fart på keeperkarrieren din i Sverige.
---------------------------
9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!
Slutter meg til. Lykke til i Sverige. Synd han aldri tok steget opp til en stabil toppkeeper i FFK.
"Football eh? Bloody hell!"
- Sir Alex Ferguson
Lykke til videre Lasse. Takk for denne gang.
Takk for alt Lasse, så får vi se når våre veier møtes igjen på fotballbanen.
Enten som medspiller eller motstander
Synd det ble en slik slutt for han i klubben. Jeg har alltid hatt sansen for han og syns han har fått en del ufortjent kritikk. Har vært morro å følge han siden han debuterte mot Viking i 2004.
Uansett var det nødvendig at han byttet klubb, både for egen del med tanke på egen utviklng og for FFK sin økonomi.
Syrianska sier at FFK har vært smidige i forhandlingene, men det er jo lov å håpe på en ørliten videresalgsprosent hvis han skulle slå til.
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Opprinnelig postet av Rey
Syrianska sier at FFK har vært smidige i forhandlingene, men det er jo lov å håpe på en ørliten videresalgsprosent hvis han skulle slå til.
Blir vel vanskelig det om han har skrevet kontrakt ut sommeren med svenskene. Blir neppe solgt innen den tid, og når sommeren kommer står han fritt til å velge akkurat hva han vil uten at FFK har noe å si.
Men men, lykke til, Lasse. Har fått god tid og forskjellige keepertrenere uten å ta det siste steget for å stabilisere seg på nivået.
pokker jeg finner ikke tråden om tiligere FFK spillere, men siden dette er Lasse tråd havner den her
Håpet er en risiko man må ta.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914