Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsspekulasjoner / ønsker vinter 2011/2012

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av Stoni

Er ikke han høyreback? Eller har han spilt noe annet i Danmark?

Han er først og fremst midtstopper.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av hasse33

På TV2 ble det sagt at de MÅTTE ha to spillere til med tanke på lisens. Alternativet vil være å ta opp to juniorspillere ......

Må ha én spillere til. Minimum 20, og vi har 21.

Akkurat å nå det kravet er vårt minste problem. Man kan ansette en spiller i 25% stilling. Minstelønna til NISO er vel rundt 180.000. Ergo 45.000 årlig, eller 3750,- per måned. Mange unge spillere som har slike kontrakter. Singh hadde vel noe lignende.

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til:

Spennede spiller han Halvorsen, kjapp og teknisk angriper med gode avslutnings ferdigheter. Og lokal :)

Anders Østli er jo en tidligere FFK spiller fra tiden i 2 og 1 divisjon. La vel opp før han gjorde comback og har spillt 4 år i dansk superliga. Var tidligere høyreback, men PAC var for god og ga aldri fra seg plassen, derfor gikk han gratis til Moss.
Både han og broren Kristian var ansett og være to lokale talenter man ventet mye av. Anders vil helt klart gi bedre i troppen, men er vel ikke noe opplagt førstevalg.

A-lagspiller

Ble medlem: 26 sep 09

Lagt til:

@FFKRahand: Helsingborg har bydd ti millioner for Tarik Elyounoussi, men Tarik har takket nei og velger heller å bli i klubben. #2fx #ffk1903

- Men så lenge han mener at det er det beste for laget, og han har tross alt tatt oss fra 13. til 14. plass (Kvisvik)

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:

husker amin sa: jeg er FFK spiller... det varte lenge ?  nei

hvor lenge varer det føre tarik forsvinner Cry

Håpet er en risiko man må ta.

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til:

Østli var vel også på prøvespill i FFK i 2007 eller 2008 men ble da ikke funnet god nok. Men tidene har jo endret seg siden da

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til:

FFK trengte vel ikke han da.

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av Per Egil

Anders Østli

Han har spilt fast for Sønderjysk i Superligaen i fire sesonger, så han hadde garantert vært en solid forstekning.

Anders er jo først og fremst midtstopper.

Han slo igjennom som tenåring i FFK som spiss for 11-12 år siden, men det var jo på nivå tre da. Han forsvant vel til Moss ikke lenge etterpå.

Han kan også spille høyreback. Litt mer usikker på venstreback.

Nå har ikke jeg sett han spille fotball på noen sesonger, men dette er en spiller jeg mer enn gjerne ønsker velkommen tilbake.

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:
Endret av: Per Egil

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til:

Vi er i en krise og har for få spillere. Slik jeg ser det har vi nok stoppere, keepere og sentrale midtbanespillere. Hvis Østlie skal komme må vel det være for å erstatte Thomassen som venste back?

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06

Lagt til:

Saa vidt jeg husker var Anders Oestli et stort talent, men valgt vel tidlig aa dra til USA og collegefotball. Det virker som han i ettertid har gjort det veldig bra i Danmark. Jeg mener aa huske at han dro tidlig til Danmark for aa spille i lavere divisjoner ved siden av studier, men ble hentet av soenderjyske. Og der har han jo gjort det bra!

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09

Lagt til:

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone

Landslagsspiller

Lagt til:

da må tarik bli og klubben klare seg Laughing

hater sånne munnkurver Frown

Håpet er en risiko man må ta.

Landslagsspiller

Lagt til:

Jeg har en god magefølelse på at Værste slokker sitt eget FFK-bål i morgen, noe som gjør at FFK mest sannsynlig kan hente inn et par nye spillere.

Føler meg sikker på at Ole Jørgen Halvorsen blir Amin Askars erstatter.

Uansett blir det spennende!

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av Plankekæll

Jeg har en god magefølelse på at Værste slokker sitt eget FFK-bål i morgen, noe som gjør at FFK mest sannsynlig kan hente inn et par nye spillere.

Selvsagt gjør de det. Værste er like avhengig av FFK som motsatt vei.

Askar vs Halvorsen føler jeg er ganske jevngode så sier ikke nei takk til tross for at han er en sarpejævel.

15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
"If you can't support us when we lose or draw, don't support us when we win" -Bill Shankly

Juniorspiller
Ble medlem: 15 aug 08

Lagt til:

Kall meg gjerne negativ, men sitter med en dårlig følelse akkurat nå. Hvis dette gikk veien, hvorfor ikke slippe nyheten i dag slik at supportere og spillere fikk beskjeden så fort som overhodet mulig?!?

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07

Lagt til:

Fordi de forhåpentligvis ønsker å gjøre det på en ordentlig måte denne gangen, og ikke enda flere korte, ubrukelige pressemeldinger hvor vi ikke får info overhodet.

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av kjell-H

FRISTES AV FREDRIKSTAD: Ole Jørgen Halvorsen.

http://www.tv2.no/sport/fotball/tippeligaen/sogndalhalvorsen-fristes-av-fredrikstad-3719328.html

Sitat: – Hjem til Sarpsborg 08 var det egentlig aldri aktuelt å dra. Stemningen er en helt annen i Fredrikstad. Det er en fotballby på linje med Bergen, Trondheim og Stavanger. 

Sitat Slutt.. ;)

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)

A-lagspiller

Ble medlem: 25 aug 09

Lagt til:

Og da kanskje Trond Erik Bertelsen tilbake til FFK, for å avslutte karrieren, på venstre-backen?

Landslagsspiller

Lagt til:

Hadde ikke gjort noe det heller.

Klart svakere enn Thomassen, men siden vi ikke har venstreback er han velkommen.

Han fyller 28 år i år, noe som får meg til å tenke at tida går fort. Han kom jo som 20-åring til FFK i 2004.

Knøttespiller
Ble medlem: 08 des 10

Lagt til:

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Opprinnelig postet av kjell-H

FRISTES AV FREDRIKSTAD: Ole Jørgen Halvorsen.

http://www.tv2.no/sport/fotball/tippeligaen/sogndalhalvorsen-fristes-av-fredrikstad-3719328.html

Sitat: – Hjem til Sarpsborg 08 var det egentlig aldri aktuelt å dra. Stemningen er en helt annen i Fredrikstad. Det er en fotballby på linje med Bergen, Trondheim og Stavanger. 

Sitat Slutt.. ;)

Jeg skjønner at dere har behov for og klamre dere til halmstrå sånn som det er hos dere om dagen men dette må vel være den latterligste saken jeg har lest i FB siden saken før lokalderbyet i 2009. Når nøden er stor spiser fanden fluer Wink

Enhver noenlunde oppegående person skjønner at dette er tatt fullstendig ut av sammenhengen og "omdiktet" som det så fint heter. Tviler sterkt på at dette kom fra Ole Jørgen. Kjenner typen.

Ford eller Fiat?

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av Fossekællen:)

Enhver noenlunde oppegående person skjønner at dette er tatt fullstendig ut av sammenhengen og "omdiktet" som det så fint heter. Tviler sterkt på at dette kom fra Ole Jørgen. Kjenner typen.

Nå var det vel ikke i FB, men til Tv2 han sa dette? Surt?

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09

Lagt til:

Jeg skjønner at dere har behov for og klamre dere til halmstrå sånn som det er hos dere om dagen men dette må vel være den latterligste saken jeg har lest i FB siden saken før lokalderbyet i 2009. Når nøden er stor spiser fanden fluer Wink

Ja - vårt halmstrå er Halvorsen her. Kommer han, så fikser økonomien seg på egen hånd, vi får en god ledelse og en fornuftig framtidsplan Smile

Nei - er ikke så enkelt min gode nabo, men se på det med litt humor da, er jo ikke som om vi lever og ånder for at Halvorsen angivelig har sagt noe eller ikke sagt noe som bikker mot FFKs favør. PS: Skal ikke skimte av fluer - god proteinskilde.

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av summarius

Og da kanskje Trond Erik Bertelsen tilbake til FFK, for å avslutte karrieren, på venstre-backen?

Og Danmark retur for Østli i tillegg så kunne det blitt riktig hyggelig alikevel på stadion i år....

Knøttespiller
Ble medlem: 08 des 10

Lagt til:

Opprinnelig postet av matsinho

Nå var det vel ikke i FB, men til Tv2 han sa dette? Surt?

Surt? i grunn ikke. I disse dager unner jeg dere allt godt for og si det slik.

Men når man leser det som står i FB kan det se ut som en fjorten åring på arbeidsuke skrev saken.

Rart ikke de magiske setningene står i kursiv og med fete typer  Innocent

Ford eller Fiat?

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25