Husk meg
Brukernavn
Passord

24. serierunde: Sarpsborg 08 - FFK, man. 26.09 kl 19:00

Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 11 9

Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 27 sep 11, 20:22

http://www.f-b.no/nyheter/ffk-spiller-fikk-besok-av-vandaler-1.6518476

Noen tok tapet tyngre enn andre tydeligvis. Sier som Fossefallets leder, spillerne kan få høre det under kampen, men la nå folk få være i fred hjemme.

 


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 27 sep 11, 21:42

Opprinnelig postet av Arte et labore

http://www.f-b.no/nyheter/ffk-spiller-fikk-besok-av-vandaler-1.6518476

Noen tok tapet tyngre enn andre tydeligvis. Sier som Fossefallets leder, spillerne kan få høre det under kampen, men la nå folk få være i fred hjemme.

Dusten(e) ropte "Sarping til jeg dør" mens de holdt på.

Jeg ville heller dødd enn å være sarping... 

Lavmål!


Dexter

Bedriftsspiller
Ble medlem: 20 jan 11
Innlegg: 13

Lagt til: 27 sep 11, 22:11

Opprinnelig postet av Plankekæll

Dusten(e) ropte "Sarping til jeg dør" mens de holdt på.

Jeg ville heller dødd enn å være sarping... 

Lavmål!

Det skal du selvfølgelig få lov til å mene, men jeg håper ikke det er pga denne hendelsen.

Da burde du strengt tatt dødd i fjor også når det viser seg at frekstinger oppfører seg slik: http://www.f-b.no/ffk/slatt-ned-foran-datteren-1.5166267


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 27 sep 11, 23:36
Endret: 27 sep 11, 23:36
Endret av: keiko99

Tarik på rudens lag og hussain

---------------------------

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk


Ghost of Sparta

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 28 sep 11, 20:11

Opprinnelig postet av Dexter

Opprinnelig postet av Plankekæll

Dusten(e) ropte "Sarping til jeg dør" mens de holdt på.

Jeg ville heller dødd enn å være sarping... 

Lavmål!

Det skal du selvfølgelig få lov til å mene, men jeg håper ikke det er pga denne hendelsen.

Da burde du strengt tatt dødd i fjor også når det viser seg at frekstinger oppfører seg slik: http://www.f-b.no/ffk/slatt-ned-foran-datteren-1.5166267

Den hendelsen gikk mest utover BRH, de forsvant faktisk etter dette. TOM Bønna her inne syntes det var forkastelig og brøt med de. Faktisk litt lavmål av Plankekæll der også. Tro det eller ei, det finnes hyggelig sarpinger (jeg hadde tatt det som en blodig fornermelse å bli kalt en though). Til saken, håper de skyldige blir tatt. Kan begynne med å sjekke alibiet til han som spente ned Askar (?) under treningskampen i vinter....

 

---------------------------

"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 28 sep 11, 20:52

Opprinnelig postet av Ghost of Sparta

Kan begynne med å sjekke alibiet til han som spente ned Askar (?) under treningskampen i vinter....

Det var Mulac

 

---------------------------

Vi har igjen mistet Tippekampen med Arne Scheie! =(
Fortsatt god bedring Dagfinn.


Ghost of Sparta

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 28 sep 11, 21:28
Endret: 28 sep 11, 21:29
Endret av: Ghost of Sparta

Opprinnelig postet av Scout

Opprinnelig postet av Ghost of Sparta

Kan begynne med å sjekke alibiet til han som spente ned Askar (?) under treningskampen i vinter....

Det var Mulac

 

Ok.

---------------------------

"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5460

Lagt til: 26 sep 11, 22:33

En  ting vi var veldig gode på i dag, var å vri spillet over på motsatt side. Det er noe vi var veldig gode på i sølvsesongen og noe jeg har savnet. Morro å se.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 26 sep 11, 22:37

Opprinnelig postet av Rey

En  ting vi var veldig gode på i dag, var å vri spillet over på motsatt side. Det er noe vi var veldig gode på i sølvsesongen og noe jeg har savnet. Morro å se.

Greit nok, men ble også veldig puslete spill på små flater i perioder 


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 26 sep 11, 22:37

Opprinnelig postet av Rey

En  ting vi var veldig gode på i dag, var å vri spillet over på motsatt side. Det er noe vi var veldig gode på i sølvsesongen og noe jeg har savnet. Morro å se.

 

enig..men som noen har sagt her inne,så var ikke kantspillerne våre----hansen/askar-----noe gode idag. Det var syykt masse rom bak backene til Sarp...en-mot-en situasjoner,som overhodet ikke ble utnytta sånn som det burde.

Skjønner ikke Askar...han går fra det jevne....til dårlig....til banens-beste....til jevn igjen.....utrolig opp og ned.

Og nå bør Hansen starte på benken neste gang,og la Ruud-Tveter få muligheten......eller Valencia------hvis han holder mere enn 10 min da.....(sykt skadeutsatt.......håper NAV betaler lønna hans)Wink


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 26 sep 11, 22:41

Hvis de har vanlige ansettelsesforhold betaler NAV lønna opp til en viss andel husker ikke formelen...etter de første 18 dagene (da må arbeidsgiver selv stå for lønna)

Tror det er slikt, men jeg kan selvssagt ta feilCool


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 26 sep 11, 22:46

Opprinnelig postet av hasse33

Hvis de har vanlige ansettelsesforhold betaler NAV lønna opp til en viss andel husker ikke formelen...etter de første 18 dagene (da må arbeidsgiver selv stå for lønna)

Tror det er slikt, men jeg kan selvssagt ta feilCool

 

jepp...arbg betaler første 16 dager....så betaler NAV opp til et viss G ....husker ikke hvor mange......men de kronene de får tilbakeført ifra Nav,er vel inntekter på bunnlinja? All den tid lønnsutgiftene er inne i budsjettet allrede?

Er det noen økonomer/eksperter,som kan svare på dette? Takk.


Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 26 sep 11, 22:50

Akkurat kommet meg inn dørene etter å ha vært i den fæle byen! Den ble riktignok penere i dag, kledd i rødt og hvitt, men fortsatt en møkkaby!

Fantastisk herlig seier! Vi gjorde som mot Hønefoss. 0-3 før vi ga dem et lite håp og så sluknet det totalt. Rett og slett deilig å se alle mugne blå smurfer etter kampen. Rundspilt og latterliggjort av storebror.

Til dere som pessimistisk før kampen spådde verst tenkelige scenario og spredde det på forumet. TA DERE EI BOLLE! ;)

Til dere smurfer som hevder at sarpinger aldri går før fløyta til dommeren er blåst i for siste gang. Hva %&/%& gjorde dere da det ble 1-4? Brannalarmen som gikk? Hele hovedtribunen forsvant som rotter på synkende skip. Fantastisk herlig å se på egentlig :o)

I dag er dagen for latterliggjøring og glede :) Vi takker også smurfene for deltagelsen på forumet, de kommer neppe tilbake nå.


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 26 sep 11, 23:19


JAAAAAAAAAAAAA. Lettet, glad, utmattet. Hvorfor skal fotballen styre følelsene mine så mye? Ikkje bra :-)


guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 26 sep 11, 23:28

Opprinnelig postet av Arte et labore

Akkurat kommet meg inn dørene etter å ha vært i den fæle byen! Den ble riktignok penere i dag, kledd i rødt og hvitt, men fortsatt en møkkaby!

Fantastisk herlig seier! Vi gjorde som mot Hønefoss. 0-3 før vi ga dem et lite håp og så sluknet det totalt. Rett og slett deilig å se alle mugne blå smurfer etter kampen. Rundspilt og latterliggjort av storebror.

Til dere som pessimistisk før kampen spådde verst tenkelige scenario og spredde det på forumet. TA DERE EI BOLLE! ;)

Til dere smurfer som hevder at sarpinger aldri går før fløyta til dommeren er blåst i for siste gang. Hva %&/%& gjorde dere da det ble 1-4? Brannalarmen som gikk? Hele hovedtribunen forsvant som rotter på synkende skip. Fantastisk herlig å se på egentlig :o)

I dag er dagen for latterliggjøring og glede :) Vi takker også smurfene for deltagelsen på forumet, de kommer neppe tilbake nå.

AMEN!

Kunne ikke sagt det på en bedre måte. 


Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 27 sep 11, 00:47

Opprinnelig postet av Arte et labore
Til dere smurfer som hevder at sarpinger aldri går før fløyta til dommeren er blåst i for siste gang. Hva %&/%& gjorde dere da det ble 1-4? Brannalarmen som gikk? Hele hovedtribunen forsvant som rotter på synkende skip. Fantastisk herlig å se på egentlig :o)

Rettelse: Så kampen i opptak nå, og dem dro i grunn lenge før det siste målet. Allerede ti minutter før slutt begynte dem å stikke med halen mellom beina. Når 4-1 kom så var det vel bare 20 prosent av dem igjen.

Eneste som manglet i kveld var egentlig at det var Hoås som flikket ballen i eget mål. Likevel godt å se at han ikke fikk til en dritt i dag.

Skal bli godt å legge seg nå, men tror jammen meg det blir godt å våkne i morra også. God natt folkens!


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 27 sep 11, 01:45
Endret: 27 sep 11, 12:39
Endret av: Plankehue

Blir så artig å møte kødden av en sarping på jobben i morge Cool Han har bare gulpet opp ene etter det andre om alt om FFK og de kampene mot 08. NÅ HOLDER HAN SIKKERT SKJEFT Laughing

 

Syns egentlig Askar gjorde en bra jobb i dag, men så var det ikke så mye jeg fikk sett eller Tongue out

FOR en møkka stadion, så jo så vidt over mål og følte som at vi satt på bakken og så kampen. Håper det er siste gang jeg må dra på den stadion. Håper faktsik at til neste gang de har fått fikset stadion sin.


Ghost of Sparta

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 27 sep 11, 01:50

Opprinnelig postet av Arte et labore

 

Til dere som pessimistisk før kampen spådde verst tenkelige scenario og spredde det på forumet. TA DERE EI BOLLE! ;)

 

 

Tar gjerne en bolle jeg, for dette var fantastisk. Insatts, gøts, pasninger som traff medspillere og fine scoringer, og ikke minst Borges er tilbake i FFK igjen. Masalin bør trene mer på utspark riktig nok, men det ødelegger ikke totalintrykket i det hele tatt. Ble veldig skeptisk da jeg så at Landgren skulle spille høyrebekk, en oppgave han løste glimrende...

Og ang smurfer som går før tiden, er ikke første gang de gjør det...

Trodde jeg skulle dette ned fra den forferdelige tribuna på 1-4.. Var sikker på at gølvet skulle gi etter....

Smufene er senket, Songdal står for tur, måtte guttane vise like stor insats og tæl da også.

Hadde lyst på oppryksøl da jeg var på vei hjem, men siden klokka var over 20:00 ble det Clausthaler med sitron i stedet.

Jeg avslutter kvelden og innlegget med en liten artig snutt fra youtube :

http://www.youtube.com/watch?v=aMfV1b4fMnc

---------------------------

"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 27 sep 11, 07:58


En deilig kveld i smurfelandsbyen. Og dem er det ikke mange av!

Kanskje vi skal dikte om litt på Lillebrorsangen deres? Å røkke ner kan Lillebror, og bare, bare han. Det er det bare Lillebror og ingen fler som kan.Laughing

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.



Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 11 9

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340