Husk meg
Brukernavn
Passord

24. serierunde: Sarpsborg 08 - FFK, man. 26.09 kl 19:00

Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09

Lagt til: 22 sep 11, 11:51

Opprinnelig postet av matsinho

Drømmer om en 4-2-1-2-1 formasjon, hvor Borges kan ligge i sin yndlingsposisjon, men sammen med en annen med mer deffensive kvaliteter.

Staw

Askar      Horn       Dure       Thomassen

Jabbie           Borges 

Etzaz

Tarik                                                                                       Hansen

Keene/Tveter

Den der var pervers deilig! Hadde virkelig vært noe :-)

Er allikevel litt langt unna ser jeg for meg, men det som iallefall hadde hjulpet veldig var om Borges fikk plass på midtbanen med Jabbie. Det hadde vært nok for meg.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 22 sep 11, 13:59

Blir vel kanskje oppfattet litt vel flåsete nå, men det er på tide å innse at sesongen er over. Vi kan like godt starte å tenke på fremtiden og spille inn de som er her til året. Kanskje ikke allerede mot Sarpsborg, men jeg mener disse bør spille snarest:

Masalin

Martinsen, Horn, Dure, Thomassen

Askar, Jabbie, Hussain/Landgren, Hansen

Ruud Tveter, Tarik

Benk: Juniorkeeper, Borges, Rafn, Ramberg, Standerholen + Keene, Dino, Valencia, Ophaug avhengig av behov.

Myrie kan sendes tilbake til Costa Rica.

Jeg kan aldri tenke meg at overnevnte startellever vil gjøre det noe dårligere enn hva vår antatt beste har gjort de siste 7 kampene.

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter

niggle

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 22 sep 11, 14:57

Jeg er ikke uenig i lagoppstillingen, men å si at sesongen er over, all den tid vi er midt i nedrykssumpa, er vel å ta litt i. Nå gjelder det å karre til seg så mange poeng som mulig, slik at vi er et TL lag neste år. Taper vi mandag, blir jeg dypt bekymra.

Men jeg har trua på seier mandag:) 

Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09

Lagt til: 22 sep 11, 15:27

Liker tanken om å prøve ungspillere :-) Føler derimot vi skulle hatt noen poeng til.. På en annen side er det ikke sikkert vi får disse nødvendige poengene med vår opprinnelige start ellever heller, så what the heck egentlig..

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 22 sep 11, 15:29

Jeg vil ha lagoppstillingen til Holters. Ville helst sett Staw i stedet for Masalin, men førstnevnte er vel skadet.

Staw har kontrakt neste år også?

alestr1

Knøttespiller
Ble medlem: 02 aug 11

Lagt til: 22 sep 11, 15:57

Det jeg liker med startoppstillingen til Holters er at den(med utgangspunkt i Staw og Hussain) er nærmest helnorsk, med Jabbie som unntak. Det er vel også unntaket som begrefter "regelen" i dette tilfellet(?) Smile

-Vinn kjærlighet ved å vise kjærlighet.
Alexander Barclay

Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10

Lagt til: 22 sep 11, 17:45

Opprinnelig postet av Holters

Blir vel kanskje oppfattet litt vel flåsete nå, men det er på tide å innse at sesongen er over. Vi kan like godt starte å tenke på fremtiden og spille inn de som er her til året. Kanskje ikke allerede mot Sarpsborg, men jeg mener disse bør spille snarest:

Masalin

Martinsen, Horn, Dure, Thomassen

Askar, Jabbie, Hussain/Landgren, Hansen

Ruud Tveter, Tarik

Benk: Juniorkeeper, Borges, Rafn, Ramberg, Standerholen + Keene, Dino, Valencia, Ophaug avhengig av behov.

Myrie kan sendes tilbake til Costa Rica.

Jeg kan aldri tenke meg at overnevnte startellever vil gjøre det noe dårligere enn hva vår antatt beste har gjort de siste 7 kampene.

Jeg er helt med på denne,men mener at Borges må spille. Ellers....'Musikk for mine ører' osv,osvWink

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til: 22 sep 11, 18:13

Masalin

Askar - Horn - Martinsen - Thomassen

Elyounoussi - Jabbie - Hussain - Ruud Tveter

Keene - Borges 

bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 22 sep 11, 18:29

Tarik er ikke, og har aldri vært IMHO, noen kantspiller. Selv om han er relativt rask og god teknisk, så har vi sett gang på gang at det ikke er der han blir brukt best.

Jeg vil heller ha Askar på vingen og heller bruke Martinsen - Dure - Horn - Thomassen i forsvar.

Så tror jeg (i motsetning til Hallvar Thoresen) at Borges kommer mer til sin rett dypere i banen. Han blir for godt passa på når han ligger høyt oppe. Da kan vi ha Jabbie-Borges på midten og Keene-Tarik på topp.

Altså:

Staw (Masalin hvis Staw fortsatt er skada)

Martinsen - Dure - Horn - Thomassen

Askar - Jabbie - Borges - Hansen

Keene - Tarik

Bjørn Jervell Hansen

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 22 sep 11, 18:33

Etter førstkomende nmandags kamp, er vi kun 4 over SA08 og muligens Start. Da går det med stormskritt mot nedrykk.

Får vi ikke hjelp fra høyere makterda er det ute med oss. Fra klubbhold kommer den ikke, da burde den allerede kommet.

Aune kjenner kanskje ikke til det gamle gode uttrykket :  "Nå går jeg"  av Gro Harlem Brundtland.

Det er lov til å trekke seg og stille plassen til disposisjon uten å flå klubben.   Da hadde det stått respekt av Aune.

Å være med på et nedrykk til for Aune gjør at han for al fremtid ikke blir annet enn juniortrener eller fra 4. og ned etter at kontrakten med FFK er ferdig.

Det bør innføres flere kontrakter som Hareide har inngått.

kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09

Lagt til: 22 sep 11, 19:26

Sogndal leder borte mot RBK. Vinner de der oppe så må vi hvertfall vinne over særp!

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry

kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09

Lagt til: 22 sep 11, 19:41

Takk og lov for at RBK leder over sogndal!

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry

solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07

Lagt til: 22 sep 11, 20:08

Opprinnelig postet av Kai Roger

Jeg er helt med på denne,men mener at Borges må spille. Ellers....'Musikk for mine ører' osv,osvWink

Hvorfor i all verden må Borges spille?

Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06

Lagt til: 22 sep 11, 21:01
Et varsel om mandagens kamp? FFK jr vant hele 6-0 over S08 jr i kveld.

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07

Lagt til: 22 sep 11, 21:31

Opprinnelig postet av Rafn
Et varsel om mandagens kamp? FFK jr vant hele 6-0 over S08 jr i kveld.

Synd de ikke klarte to til ;)

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)

Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09

Lagt til: 22 sep 11, 21:38

Opprinnelig postet av tomroar

Etter førstkomende nmandags kamp, er vi kun 4 over SA08 og muligens Start. Da går det med stormskritt mot nedrykk.

Får vi ikke hjelp fra høyere makterda er det ute med oss. Fra klubbhold kommer den ikke, da burde den allerede kommet.

Aune kjenner kanskje ikke til det gamle gode uttrykket :  "Nå går jeg"  av Gro Harlem Brundtland.

Det er lov til å trekke seg og stille plassen til disposisjon uten å flå klubben.   Da hadde det stått respekt av Aune.

Å være med på et nedrykk til for Aune gjør at han for al fremtid ikke blir annet enn juniortrener eller fra 4. og ned etter at kontrakten med FFK er ferdig.

Det bør innføres flere kontrakter som Hareide har inngått.

Hvordan vet du at FFK taper til mandag?

Innimellom så lurær jeg på om du er en særping???

Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 22 sep 11, 21:47

Opprinnelig postet av Plankehue
Hvordan vet du at FFK taper til mandag?

Innimellom så lurær jeg på om du er en særping???

Var det ikke samme person som lagde skrekkscenario om at både Start og S08 med seier i forrige runde ville være fire poeng bak bare? Det til tross for at begge spilte borte og hadde en seier samlet på sine bortekamper denne sesongen. Med slik innstilling er det ikke rart man ser svart på fotballivet.

Plankehue

Landslagsspiller

Lagt til: 22 sep 11, 22:11

der er kansje det Wink

tomroar

Landslagsspiller

Lagt til: 22 sep 11, 22:57

Sannsynlighet for tap der oppe er stor, vi har jo ikke mange gode kamper mot SA08 i det siste. Banen til SA08 har jo heller ikke vært den stadion som har gitt oss så mange hyggelige stunder i tiden med SFK.

Når vi også tar hensyn til vår bortestatistikk i år og formutvikling er det lite som tilsier poengfangst.

Undere har skjedd før, men det er lenge mellom hver gang.

Plankehue

Landslagsspiller

Lagt til: 23 sep 11, 00:25

men ikke ta en konklusjon før kampen har spilt.

Men du er vel enig at du håper at det mosatte av det du tror vill skje???

Ghost of Sparta

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 23 sep 11, 02:43

Opprinnelig postet av Plankehue

men ikke ta en konklusjon før kampen har spilt.

Men du er vel enig at du håper at det mosatte av det du tror vill skje???

De fleste her inne håper det vil skje (bortsett fra foyn og han andre som jeg ikke husker hva kaller seg), men tror folk flest er realister og ser på vår statestikk mot Sarp. Greit nok at de ikke at vunnet på evigheter, men jeg tror den kampen kan de faktisk heve seg såppas at de slår oss. Greit nok at FFK burde ha samme motivasjon, men se på statistikken.

Bortekampen i fjor, stod det 2-0 før det var gått 15 min, 3-0 til sammen. Både hjemmekampen i fjor og i år kom vi under. I fjor klarte vi å utlikne med kampens siste spark på ballen, og i år, hvor vi har en bedre stall enn det vi hadde i fjor, Sarpingene har stort sett de samme, der kom vi også under. Klarte riktig nok å utlikne 15 min før slutt, men klarte aldri å banke de...

Nei, jeg vil fremdeles ha samme laget som mot Molde, med de endringene jeg skrev føre cup-kampen, men desverre tror jeg ikke Aune har gøtts til å sette Borges ut av laget, ansett hvor dårlig han spiller...

"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin

tomroar

Landslagsspiller

Lagt til: 23 sep 11, 07:52

Selfølgelig håper jeg på FFK seier.  Har fått tilbud om gratis billett til kampen, takket nei, tror heller ikke jeg orker å se kampen på TV. Muligens andre omgang om vi mot formodning gjør en bra kamp.

Ghost of Sparta

Landslagsspiller

Lagt til: 23 sep 11, 18:36

En ting vi må være obs på, er hælsparkene til Hoås. Jeg ser at andre tippeligalag har begynt å se og nøytralisere de nå, som mot AaFK sist. Ellers må vi prøve å ungå frispark rett utenfor egen 16 meter. Frisparkene dems er fremdeles farlige

"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin

varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til: 23 sep 11, 22:23

Står at det er usolgt på s08 sine sider. Er det noen billetter å få tak i noen annet sted? Er det flere billetter for bortesupportere?

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.

Ghost of Sparta

Landslagsspiller

Lagt til: 24 sep 11, 00:49

Opprinnelig postet av varheim

Står at det er usolgt på s08 sine sider. Er det noen billetter å få tak i noen annet sted? Er det flere billetter for bortesupportere?

Mener jeg så en her inne som skrev at han ga bort biletten sin pga dårlige resultater, husker ikke hvem...

- George Carlin

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

19/02/2026 13:54 | 54e9f6a2