Overgangsspekulasjoner / ønsker sommer 2011
Opprinnelig postet av keiko99
linken virka ikke så her er den
Linken fungerer jo, men har folk enda ikke Firefox med linkgjenkjenning, så får dem kopiere og lime inn selv for min del.
Opprinnelig postet av Arte et labore
Opprinnelig postet av keiko99
linken virka ikke så her er denLinken fungerer jo, men har folk enda ikke Firefox med linkgjenkjenning, så får dem kopiere og lime inn selv for min del.
Herlig holdning fra en av moderatorene på forumet
Jeg bare nevner at jeg selv skrev om dette på søndag Anbefaler folk å bruke flat visning. Trådet visning er kun bedre til én ting, og det er å se hvem som svarer hvem.
---------------------------
"Football eh? Bloody hell!"
- Sir Alex Ferguson
jeg for ikke lov og installere denneOpprinnelig postet av keiko99
linken virka ikke så her er denLinken fungerer jo, men har folk enda ikke Firefox med linkgjenkjenning, så får dem kopiere og lime inn selv for min del.
min firefox er nyere så kan du hjelpe meg hadde det vært veldig fint i stedet for og bare kommet med ett innlegg som ikke er til hjelp
Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk
Opprinnelig postet av solano2
Herlig holdning fra en av moderatorene på forumet
Ha ha :p Men, jeg regner med at de fleste har det på et eller annet vis. Det er sikkert fem år siden jeg fikk installert det, og jeg er ikke verdens raskeste med slikt.
Opprinnelig postet av solano2
Herlig holdning fra en av moderatorene på forumetHa ha :p Men, jeg regner med at de fleste har det på et eller annet vis. Det er sikkert fem år siden jeg fikk installert det, og jeg er ikke verdens raskeste med slikt.
De færreste har det så lenge det ikke er standard i nettlesere, så du burde se å lære deg å lage ordentlige linker. :)
@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter
Off topic. Det er jo chrome som gjelder. Med bit.ly, google+, chrometophone inkludert i nettleseren
Hey, er dette nerdenes revenge. For oss som sjekker denne linken å ser at det er nye innlegg, pulsen stiger, så er det dette skrotet som står. Lag en egen tråd om nettlesere da vel apekatter, eller helst bruk PM!
Ellers folkens, er det noe spekulasjoner/rykter hva som helst bare det omhandler FFK og spillere???
Heia FFK
Enig med Lex. Lag dere en egen tråd. Vi er ute etter nyheter ikke nerdeprat.
9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!
Opprinnelig postet av Lex
For oss som sjekker denne linken å ser at det er nye innlegg, pulsen stiger, så er det dette skrotet som står.
Støttes!
Har hørt et rykte i dag om at det er enda en midtbanespiller på vei inn til FFK? Han er visstnok fra costa rica og er landslagsspiller? Noen som vet noe ?
Alltid FFK!
nå snakker vi :) men en spiss da? Da må Borges bli ut sesongen om vi ikke får en skikkelig målscorer.
Heia FFK
Opprinnelig postet av JonFT
Har hørt et rykte i dag om at det er enda en midtbanespiller på vei inn til FFK? Han er visstnok fra costa rica og er landslagsspiller? Noen som vet noe ?
Hva, Barrantes ble lei livet i Ålesund og ønsker å joine Celso og Gamboa, flotters!
Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Fredrikstad tar Gull! (2011)
Opprinnelig postet av bateman
Opprinnelig postet av JonFT
Hva, Barrantes ble lei livet i Ålesund og ønsker å joine Celso og Gamboa, flotters!
Rykter Bateman!! Rykter
# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006
”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.
Hehe, var bare ment som en tull. Hvis vi beholder Borges er jeg ingen grunn til å signere flere spillere nå. Etter sesongen vil både Ophaug og Raio være ferdig i klubben, da trengs en ny midtstopper. Og en ny spiss som skal erstatte Celso.
RBK vil ha Dure, leie ham ut til Ranheim i første omgang. Vel, kommer han hit er han nesten garantert spilletid i TL 2012 (så sant vi klarer oss). Men løsningen i RBK er heller ikke dum for spilleren...Noe som er sikkert er at vi trenger gode stoppere!
"Kosten" har jo sagt at det er uaktuelt med mer enn to Costaricanere i FFK pga landslag-cuper osv.
Betyr dette at Borges er på vei vekk?
Opprinnelig postet av fredrikstad1903
Yes det har vel vært klart leeeeenge eller ???
# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006
”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.
Opprinnelig postet av RG
sorry mente at han er så godt som klar for en ny klubbOpprinnelig postet av fredrikstad1903
Yes det har vel vært klart leeeeenge eller ???
Simen Brenne var i byen forrige lørdag...
Og, dersom noen tar meg seriøst: det stemmer at han var i byen, men jeg tviler på at noen retur til FFK er aktuelt. :-)
http://www.twitter.com/banksy8
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914