Overgangsspekulasjoner / ønsker sommer 2011
Ønsker bare at folk skal lese det selv så her er linken
---------------------------
Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk
FFK pra sempre
Ble medlem: 08 okt 08
Lagt til: 12 aug 11, 20:38
Endret: 12 aug 11, 20:48
Endret av: FFK pra sempre
Dure til FFK i følge VGSvea på twitter nå
Edit: han bare tullet med ordspill, altså ikke noe nytt
http://twitter.com/GardC
Opprinnelig postet av FFK pra sempre
"N'Dure til FFK"Dure til FFK i følge VGSvea på twitter nå
Opprinnelig postet av FFK pra sempre
Dure til FFK i følge VGSvea på twitter nå
f-b.no har derimot noe nytt:
"For FFKs sportssjef Joacim Jonson kunne fredag kveld melde til Fredriksstad Blad at Løv-Ham avslo FFKs bud på midtstopperen i går."
Så host opp noen kroner ekstra da for svarte! Her snakker vi tross alt om en av norges største forsvarstalenter!
Opprinnelig postet av solano2
Så host opp noen kroner ekstra da for svarte! Her snakker vi tross alt om en av norges største forsvarstalenter!
Man bruker ikke 1 million NOK på et talent som vi ikke vet har det nivået som trengs.
Det er rett og slett idiotisk.
Her kan vi oppleve at LøvHam blir enige med RBK,mens FFK er enige med Dure
LøvHam vil ha mest mulig penger i en meeeget slunken penge-kasse,og de kan sikkert betale det LøvHam krever.
RBK bekrefter at de jakter Rønning i Bodø Glimt, en midstopper. Tolker det dithen at Dure ikke vil til RBK i frykt for mye konkurranse, og at RBK nå går for backup valget sitt på stopperplass. Løv Ham er i så tilfelle ikke i posisjon til å si nei til FFK all den tid de er på konkursens rand, dog er budet vårt et skampbud bør det økes noe! Etter sesongen vil endel lønnsmidler frigis iform av Ophaug og Raio, og mulig Hansi hvis han ikke forlenger.
Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Fredrikstad tar Gull! (2011)
Opprinnelig postet av bateman
RBK bekrefter at de jakter Rønning i Bodø Glimt, en midstopper. Tolker det dithen at Dure ikke vil til RBK i frykt for mye konkurranse, og at RBK nå går for backup valget sitt på stopperplass. Løv Ham er i så tilfelle ikke i posisjon til å si nei til FFK all den tid de er på konkursens rand, dog er budet vårt et skampbud bør det økes noe! Etter sesongen vil endel lønnsmidler frigis iform av Ophaug og Raio, og mulig Hansi hvis han ikke forlenger.
Og lønnsmidler fra Borges Ramberg får et år til.
Jeg syns i lys av at vi snart får spissproblemer, ikke skal bruke mer penger på en stopper.
Opprinnelig postet av matsinho
Jeg syns i lys av at vi snart får spissproblemer, ikke skal bruke mer penger på en stopper.
Jeg synes at vi skal bruke midler-hvis vi har-på begge to. Piroja og Opphaug forsvinner,mest sansynlig etter denne sesongen,hvilket betyr at vi har pr idag kun Horn og Martinsen som stoppere.
Spiss...føler jeg på meg, kommer snart
Har hørt rykte at Dure selv vil til fredrikstad men løv ham vil heller selge han til rosenborg grunn av penger!
Veldig synd men tror ikke siste ord er sagt i den saken
You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry
hvis Dure går til Rosenborg tipper jeg det beste han kan håpe på er Ranheim, altarnativt Rosenborg 2.
Hvordan er han Odillon Kashama? Registrert at han er rask. Håper han slår tell i Moss, nok ræva i det laget fra før!
Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!
er nok bare det hurtigheten han har også. har ingenting vondt å si om gutten håper han gjør det bra i moss
Opprinnelig postet av Kai Roger
Jeg synes at vi skal bruke midler-hvis vi har-på begge to. Piroja og Opphaug forsvinner,mest sansynlig etter denne sesongen,hvilket betyr at vi har pr idag kun Horn og Martinsen som stoppere.
Spiss...føler jeg på meg, kommer snart
Om vi har ja. Jeg også ser at det snart er sterkt behov for en stopper, og å møte TL 2012 med Dure og Horn hadde vært konge. Allikevel er en kvalitetes spiss i en annen prisklasse enn en stopper, dessverre.
Med Martinsen, Horn, Dure og Singh (håper jeg har rett navn) som stoppere og back-vikarer neste sesong synes jeg vi gjør mye rett.
Opprinnelig postet av Hjælmen
Hvordan er han Odillon Kashama? Registrert at han er rask. Håper han slår tell i Moss, nok ræva i det laget fra før!
Han har jo glimtvis gjort det bra for FFK II i både 2. og 3.divisjon, så for Moss sin del er det mulig at han kan gjøre det greit. Han er nok en av Norges aller hurtigste fotballspillere, men jeg stiller store spørsmålstegn ved fotballklokskap (bevegelser) og avslutningsferdigheter, i tillegg til at han nok ikke har den mest seriøse innstillingen.
Om han kan slå til i Moss blir vanskelig å bedømme, men det skal ikke utelukkes.
http://www.twitter.com/banksy8
Synes ikke han har imponert noenting for 2. laget i år, men har også vært mye skadet. Er nok satt en del tilbake av det og synes også det virker som han har mistet litt av farten han hadde.
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Håper Borges ser RBK om dagen, for de sliter noe inni grannskauen om dagen.. Spillet fungerer ikke som det skal, vinner en runde og taper neste.. Idag tok Aalesund dem i cupen, og RBK har 0 å spille for.. Nei Borges.. Gå til utlandet eller bli hos oss du my friend ;)
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
15.05.2010
24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914