7. serierunde: FFK - VIF Mandag 16.05 kl 20:00 (Låst)
Denne tråden er låst for nye innlegg. Du kan fortsatt lese postene som normalt.
Fantastisk førsteomgang. Masse sjanser og høyt tempo. Flott stemning på stadion som nesten gir meg frysninger på ryggen. Og fantastisk og se spillerne våre gi 120% og ofre seg i alle dueller. Håper det bare ikke blir flere kort. Gamboa blir bare bedre og bedre. Spørs hvor lenge vi får beholde ham før han går til en større liga. Og for et mål av Tarik. Han begynner å finne formen :-) Håper bare de ikke vil safe dette inn men fortsetter slik i annen omgang. Høy risiko på midten med både Ramberg og Jabbie med gult. Spørs om ikke Aune velger å ta ut en av de to for å unngå rødt og flytte Borges ned og inn med Ruud Tveter etterhvert. Forøvrig ikke noen annen grunn til å foreta noen bytter. Alle har vært gode.
Hørte forresten at Vålerenga klanen hadde fyrt opp bengalske lys. Da blir det vel en bot på FFK?
Opprinnelig postet av Tøfflus
Vi er vel tre :) Knuty i Bergen og jeg i Trondheim.
Og jeg er i Halden. Ikke LIKE god unnskyldning. 
---------------------------
Hater hat!
Hadde jeg bodd i Halden hadde jeg vært på kampen om jeg så måtte GÅ hjem til Fredrikstad 
"Football eh? Bloody hell!"
- Sir Alex Ferguson
He he. Ja, jeg skal ikke prøve meg på noen dårlige unnskyldninger. Jeg skammer meg. 
Feststemning i Bergen i dag, forresten, Knuty? Er vel neppe det samme i Trondheim.
Hater hat!
Opprinnelig postet av Magnum
Feststemning i Bergen i dag, forresten, Knuty? Er vel neppe det samme i Trondheim.
Bergenserne er nok enige om at gullet skal "hem" nå ja. De om det.
Bergenserne har jo nettopp hatt det! Det er mye lenger sida 1961...
Ikke det at jeg egentlig forventer, eller har trua på, gull - eller for den saks skyld medalje i det hele tatt - allerede i år. Men på tide, det er det!
Hater hat!
Helvete, nå blir det kamp igjen. Jeg har da ikke nerver til dette her lengre..
Slik første halvdel av andreomgang har vært vil det være surt å miste poeng her..
Men f**n, da... Jeg liker ikke så mye spenning mot slutten av en kamp. 
Hater hat!
Nå er jeg så nervøs at jeg lurer på å gå og gjøre noe annet... 
Hater hat!
Hirschfeld kunne ikke timet den keepertabben bedre!
Gutta skal ha STOR honnør for å stå opp og spille fotball på slutten her, fremfor å legge seg dypt. Fantastisk innstilling.
DER kom hvilepulsen igjen! 
Hater hat!
Bra kamp av Tarik som kåres til beste spiller, men i mine øyne var Gamboa størst. Fy fasan for en kamp av gutten. Shelton er helt usynlig hele kampen, han tapte på bakken, han tapte i LUFTA og ikke minst på fart!!
Opprinnelig postet av ffkmats
Bra kamp av Tarik som kåres til beste spiller, men i mine øyne var Gamboa størst. Fy fasan for en kamp av gutten. Shelton er helt usynlig hele kampen, han tapte på bakken, han tapte i LUFTA og ikke minst på fart!!
Enig! Gamboa og Tarik var størst i dag på et lag som bestod av bare store spillere! Ikke sett maken til innsats. Og stor honnør til publikum!
Ja, imponert av Gamboa! Jeg må også si at jeg synes Ramberg hevet seg veldig etter pause. I første omgang nølte han mye og slo en del fislepasninger som ble brutt, i andre omgang tok han kontroll på midten og bidro konstruktivt. Tarik var mye skarpere i dag enn i de siste kampene og truet VIF-forsvaret ofte. Stopperne vant stort sett det som kunne vinnes - at Horn taper én duell mot Muri er synd, men sånt skjer.
Innsatsen i dag er veldig god. Nå skal jeg ha meg en 16.mai-dram og feire!
"Football eh? Bloody hell!"
- Sir Alex Ferguson
Gamboa var et kjempevarp, ingen tvil om det. Fantastisk spillertype, fantastisk innstilling. Han spiller på litt vel stor risiko for min smak av og til, men det går seg til.
FFK har utvilsomt et av de aller mest spennende backparene i Tippeligaen.
Ruud Tveter også ser ut til å være veldig god tilvekst. Ikke rett for å gå for mål. Langt på vei tobeint.
Fikk deverre ikke dratt på stadion, men fikk med det meste på TV. Gamboa var stor, Horn var stor, Raio var stor og jeg tar med resten av gjengen også. For en innsats.... for en reklame for FFK og Fredrikstad med Norges beste publikum.
Må skynde meg å sende noen meldinger til folk jeg kjenner i klanen.......hehehe
VG.no: Vålerengas femte strake kamp uten seier.
Dagbladet: -En helt fantastisk kveld.
Aftenposten/100% fotball: - En fantastisk fotballkveld
Nettavisen: VIF og RBK i trøbbel.
Demokraten: FFK vant folkefesten på stadion.
For meg ser det faktisk ut som det er Gamboa som er borte i ballen på første målet???
Bra kamp, på tross av mye tull og neglebiting siste 20. Deilig seier, men fy faen for en spiller vi har sikret oss i jabbie! Den mannen kommer til å bli en midtbanegeneral av rang.
It is proof of a bad cause when it is applauded by the mob. Seneca
Synes også Lasse Staw fortjener ros i dag. I dag gjorde han riktige valg de gangene han var ute i feltet; nemlig bokset. Virker mye tryggere da enn når han skal prøve å holde ballen i de situasjonene. På strek er han som vanlig en ener når det gjelder reaksjonsredninger.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25