5. serierunde: Stabæk - FFK - mandag 25.04 kl 18:00
---------------------------
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!
Opprinnelig postet av Knuty
Rune Pedersen: -Jeg synes straffesparket så OK ut.
"- Det er lett for en spiller å si det etter å ha fått straffe. Hadde dommeren ikke dømt straffe, ville han kanskje sagt at det var straffe, sier Pedersen til Dagbladet."
Det er vel aldri lett for en spiller å innrømme like etter en kamp at han filmet. Det skjer i hvert fall ikke ofte. Rune Pedersen farer med vås. Det han har rett i, er at det - fra noen vinkler - ser ut som straffe. Men derfra til å si at det faktisk var riktig å dømme straffe, etter å ha sett reprisene, det er et langt steg. Kaktus er underveis i posten.
"Football eh? Bloody hell!"
- Sir Alex Ferguson
FFK-supporter utestengt for bruk av "blinker" under Stabæk-kampen. Link til f-b.
Se forøvrig egen tråd om temaet på Tribunekultur.
Opprinnelig postet av RC2
Opprinnelig postet av Arte et labore
Hva skjedde egentlig i Supras-grupperingen i dag? Så noe tumulter nede i der i førsteomgang. Og hva i all verden var det de tre luringene på toppen sang igjennom store deler av kampen alene? Ultras bavianer og Tom Freddy et eller annet?
Snakket med dem etterpå, de sang "barmy army", ikke bavianer :) Mange ble visst provosert av dette, men det var ikke deres hensikt. Siden det tidvis var laber stemning og også en del "tull" på tribuner (krangling, fyring av blink), begynte de å synge dette for å h det litt gøy, samt for å prøve å dra i gang supras. De sluttet jo å synge "barmy army" når det ble fellessang, og ble med på dette istedet. At noen lar seg provosere av dette, får stå på deres regning tenker nå jeg. For intensjonen var IKKE å ødelegge noe, men bare å skape litt humør og liv.
Etter kampen var det ei ung jente (FFK supporter) som tømte et glass brus i hodet på en av de tre som sang. Dette er mer kritikkverdig enn at noen har det gøy på tribunen!
Se forøvrig: http://www.youtube.com/watch?v=Yy8WtXCw1oE
TOM FREDDYS - BARMY ARMY!
Jeg var en av luringene.
Se linken over som RC2 la ut og let rundt på emnet Barmy Army og sett inn klubbnavn fra engelsk fotball, så finner du mere av samme - F.eks West Ham Barmy Army.
Ser at du kun er 31 år gammel og da har man ikke levd så lenge. :-) Var du ofte i England på 80- og 90-tallet? Ser at du er Blackburn fan. BLACKBURN - BARMY ARMY! Morro......
http://www.youtube.com/watch?v=a97Dpp78qrE
K Stand - Barmy Army
Vi begynte etter at blinkers og hångemengd opplegget mellom Supras og noen PH folk var over. Da var stemningen ikke helt på topp. Synes at det var på tide å bryte forsangerdiktaturet....... når den til de grader IKKE fungerte der inne.
Tror ikke den sangen var det verste som skjedde på telenor Arena den kvelden.
Takk for oppmerksomheten!
Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----
www.holygans.com
Det var da veldig til informasjon jeg skulle bli tildelt og belærende man skulle være ;) Jeg spurte da bare hva som ble sunget, da det ikke var lett å høre mange meter unna.
Opprinnelig postet av Arte et labore
Det var da veldig til informasjon jeg skulle bli tildelt og belærende man skulle være ;) Jeg spurte da bare hva som ble sunget, da det ikke var lett å høre mange meter unna.
Det er klart at litt belæring fra en av luringene, er ikke å forakte. Har du vært på Ewood å hørt dem synge den?
TOM FREDDYS BARMY ARMY
Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----
www.holygans.com
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914