Husk meg
Brukernavn
Passord

Tippeligaen 2011

Flat Trådet Nøstet
Side 15 av 42 15

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 11 jul 11, 15:35

Jørgen Horn er med på det Nettavisen mener er "Vårens lag", i en noe uvanlig 3-4-3-formasjon.

Hele laget: Örlund - Hovland, Muri, Horn - Nosa, Wolff Eikrem, Austin, Barrantes - Ujah, Ojo, Pape Diouf.

Benk: Hirschfeld, Björck, Hoset, Vilsvik, Sigurdarson, Boan, Tarik, Bamberg.

 

 


niggle

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 12 jul 11, 09:38

Ser ut som P. Diouf blir solgt fra Molde til FCK nå. Det gjør meg ingenting at han ikke spiller mot oss i cupen


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4693

Lagt til: 12 jul 11, 09:44

Opprinnelig postet av Knuty

Jørgen Horn er med på det Nettavisen mener er "Vårens lag", i en noe uvanlig 3-4-3-formasjon.

Hele laget: Örlund - Hovland, Muri, Horn - Nosa, Wolff Eikrem, Austin, Barrantes - Ujah, Ojo, Pape Diouf.

Benk: Hirschfeld, Björck, Hoset, Vilsvik, Sigurdarson, Boan, Tarik, Bamberg.

Jeg leste først "Ramberg" og tenkte "hva pokker?", men så skjønte jeg at det var snakk om brasilianeren til Haugesund. Ellers et lag uten alt for mange overraskelser dette. Alle de nevnte har vært bra. Örlund har kanskje vært nøkkelen i RBKs snuoperasjon, for i enkelte av kampene etter at de sluttet å tape har hans innsats vært helt avgjørende.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


summarius

A-lagspiller

Ble medlem: 25 aug 09
Innlegg: 289

Lagt til: 12 jul 11, 10:24

Opprinnelig postet av niggle

Ser ut som P. Diouf blir solgt fra Molde til FCK nå. Det gjør meg ingenting at han ikke spiller mot oss i cupen

Ifølge Nettavisen så er Pape Pate Diouf klar for FCK.

 


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4693

Lagt til: 12 jul 11, 10:26

Opprinnelig postet av summarius

Ifølge Nettavisen så er Pape Pate Diouf klar for FCK.

Vel, med mindre Molde får tak i en erstatter, betyr dette at oddsen for RBK som seriemester daler dramatisk.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 jul 11, 10:36

dem for nok tak i en spiss, men ikke føre 1 august da...

 

se opp for sogndal som har Tore .A. Flo i stallen og han er klar allerede... wow så imponert jeg blir

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 12 jul 11, 10:37

Blir spennende å se hva som skjer nå. Snittet med afrikanske mål for Molde må vel nøvendigvis synke nå. Smått oppsiktsvekkende at afrikanere har stått for nesten 100% av målene til Molde i årets serie (tallet er vel noe av det samme i cupen).

 


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3507

Lagt til: 12 jul 11, 11:25


Det har vel aldri vært noen tivil om at j.... RBK vinner serien i år igjen. Virker som ingen egentlig vil prøve å gjøre noe med det en gang. Molde selger sin beste spiller, Tromsø selger Høgli, Stabæk selger Pall Gunnarsson TIL RBK. Hvis noen vil vedde er jeg klar.


niggle

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 13 jul 11, 11:40

Jonathan Parr er visst på vei til England, og Ålesund har bydd på Jo Nymo Matland i Særp


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4693

Lagt til: 13 jul 11, 11:50

Om han går vil det være en klar svekkelse av S08, men det viktigste for dem er nok å beholde Jørgensen og få Hoås kampklar igjen.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 13 jul 11, 12:41

Opprinnelig postet av niggle

Jonathan Parr er visst på vei til England, og Ålesund har bydd på Jo Nymo Matland i Særp

Nå får S08 smake litt på det å være liten klubb. De kan stå ribbet igjen for nøkkelspillere til slutt. Så spørs det om laget, byen og supporterne har tålmodighet nok til å bygge opp laget igjen, eller om de gjør som alle andre. Kjøper seg til videre eksistens. I så fall vil de få det tøft med å opprettholde amatørklubbstatus sin.


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 13 jul 11, 13:05

Må man egentlig ikke var en profosjonell eller semi profosjonell klubb for å spille i TL? er det ikke noe krav om dette i lisensreglene? i Såfall er det vel strengt tatt feil å kalle de fra den andre byen amatøerer. Er vel heller ikke amatør når du tjener 500 000 ;)

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 13 jul 11, 14:15

Opprinnelig postet av mysthical
Er vel heller ikke amatør når du tjener 500 000 ;)

Skalkeskjulet deres er vel at spillerne har jobb ved siden av. Muligens klubben ikke er helprofesjonell om ikke annet. Hva vet jeg, men de skal jo poengtere for alt og alle hvor små de er. Skjønner ikke poenget med det, de fleste vet jo hvor små de er allerede ;)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 13 jul 11, 14:46

hva skal vi si til dette da:   Nosa Igiebor (20) følte seg sliten, uteble fra trening og ba om å bli satt på benken mot Viking for ti dager siden. Han mener reaksjonen fra trener Henning Berg er skammelig.

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4693

Lagt til: 13 jul 11, 14:58

Min mening om dette er som følger:

Nosa ser på seg selv som så god og viktig at han mener han selv, og ikke treneren til laget som han får lønn for å spille for, skal bestemme når han trener og hvor han spiller. Med andre ord, en uprofesjonell sutrekopp som ikke vil komme videre fra Tippeligaen med mindre han forbedrer holdningene sine.

På sitt beste er han veldig bra, men han er ikke enestående i TL. Om han så hadde vært det ville det uansett ikke vært en unnskyldning for slik uprofesjonell oppførsel. Var jeg i Henning Bergs sted ville jeg satt ham på benken den neste måneden.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 13 jul 11, 22:10

Vålerenga inn i kampen om Páll Gunnarsson, i følge TV2 Sporten.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 13 jul 11, 22:21

Opprinnelig postet av keiko99

hva skal vi si til dette da:   Nosa Igiebor (20) følte seg sliten, uteble fra trening og ba om å bli satt på benken mot Viking for ti dager siden. Han mener reaksjonen fra trener Henning Berg er skammelig.

Nosa er tydeligvis en primadonna som ser på seg selv som for god for LSK. At kompisen Ujah ble solgt til tysk Bundesliga gjør det nok ikke noe bedre for han. Da vil han nok gjerne ut han også.

Denne oppførselen fra spilleren er helt uholdbar. Er man sliten eller skadet møter man opp på jobb/trening uansett, så klarer nok trenerne/apparatet å gi spilleren best mulig behandling der og da. Man sitter ikke hjemme i sofaen og spiller Playstation eller ser på tv.

Dette er faktisk profesjonelle spillere. Fotballen er jobben, ikke bare en hobby som i 3. divisjon og nedover. Da har man å møte opp på jobb!

Jeg skjønner Henning Berg godt i denne saken, selv om mannen ikke akkurat er mr. Sympatisk han heller.

Det beste for LSK er nok å forsøke å selge Nosa fortest mulig. Penger i kassa og bedre harmoni i gruppa.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 13 jul 11, 23:37

Sirkus Nosa+Ujah fortsetter.

Og jaggu har ikke venstreback Lars-Kristian Eriksen blandet seg inn med "glupe" kommentarer på Facebook. Voksent gjort.

LSK må rett og slett kvitte seg med Nosa. Han og Ujah har oppført seg som to drittunger.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4693

Lagt til: 14 jul 11, 08:08

Opprinnelig postet av Plankekæll

Denne oppførselen fra spilleren er helt uholdbar. Er man sliten eller skadet møter man opp på jobb/trening uansett, så klarer nok trenerne/apparatet å gi spilleren best mulig behandling der og da. Man sitter ikke hjemme i sofaen og spiller Playstation eller ser på tv.

... og man drar i hvert fall ikke på en lang flyreise til hjemlandet for å spille landskamp, etter først å ha skoftet trening.

 

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


niggle

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 14 jul 11, 14:42

 Jo Nymo Matland er klar for Aalesund.



Flat Trådet Nøstet
Side 15 av 42 15

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340