Ranheim - FFK, søndag 24. oktober
---------------------------
Heia FFK
Tja.. Hva skal man si.
Har vel sett dette altfor mange ganger før i år. Innsatsen i seg selv er god, men samhandling og presisjon er fraværende.
En tragedie av en fotballkamp hittil. Er egentlig ikke FFK interessert i å rykke opp tro? Hva skjedde med spillet langs bakken?
Askar må ut, men vi har vel ikke andre enn Valencia å sette inn desverre
Opprinnelig postet av Plankekæll
Denne omgangen før stryk-karakter fra meg. Det er ikke annet enn feilpasninger, soving, måk og mæl.
Pinlig å se på..... Zzzzzz.
Greit nok, men det viktigste er at vi ikke scorer nok mål. Vi er i en situasjon hvor det ikke bare er nok med å flakse inn 0-1 i det 89 min, men vi må vinne med flere mål for å holde paddene unna...
wakka wakka wakka ( < o o o o o o o
Vi har jo spillere mål målskrekk. De er redde for å score mål ser det ut som.
Tegan er totalt håpløs foran kassa, det samme er Thomassen. Askar er heller ikke med i kampen (som vanlig).
Vi må fortsette slik som de første fem minuttene. De siste førti var katastrofe.
Opprinnelig postet av Knuty
Sånn er det hver gang. Hvor er strukturen og planen i spillet ?Tja.. Hva skal man si.
Har vel sett dette altfor mange ganger før i år. Innsatsen i seg selv er god, men samhandling og presisjon er fraværende.
Vi vinner jo ikke en jævla 2.ball. to passninger så er det spill til motspiller, er dette virkelig mulig...faen
Heia FFK
Faen Tegan!!! Gjørs du på eller????
Det der er jo ikke mulig å bomme på? Hvorfor MÅ Tegan prøve seg på en vanskelig ytterskru på en så stor mulighet?!
Opprinnelig postet av Supreme NTM
Det der er jo ikke mulig å bomme på? Hvorfor MÅ Tegan prøve seg på en vanskelig ytterskru på en så stor mulighet?!
Han traff hvertfall ikke keeper da. Hahaha.
Knuty
Ble medlem: 28 mar 05
Lagt til: 24 okt 10, 16:08
Endret: 24 okt 10, 16:09
Endret av: Knuty
DEILIG!!!!
Retningsendring via en motspiller, før Borges brasser den på merkelig vis i mål. Flaks? Ja! Bryr jeg meg? nei!
JAAAA!! Så sinnsykt DIGG!
alskfdjosaifiopsjdfpaso
typisk!
1-0 Borges. Assist Valencia.
Borges brassesparker ballen inn i mål via hånda. Hands??
Uansett jævlig deilig.
Edit:
1-1. Elendig av FFK på corner i mot.
Fy f..n for et latterlig innlegg Thomassen!
Kan noen ta han ut snart? Jeg tåler ikke mer snart....
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914