Kamptråd: LøvHam - Fredrikstad: 26.09
FFKgutt1
Ble medlem: 04 mai 05
Lagt til: 19 sep 10, 17:55
Endret: 03 okt 10, 21:40
Endret av: ffk1903
Ja vi får legge dette forsmedlige bortetapet mot Alta bak oss og se fremover.. Vi skal til Bergen og møte Løvene der, de vant sin kamp idag og ligger nå på kvalifiseringsplass og formen der er på topp..
Hvordan skal laget være her? Gamboa er utvist igjen og får ikke spilt.. Blir klart for Cowboy Martinsen på høyrebacken.. Tror dette laget:
Masalin
Martinsen, Ophaug, Piiroja, Thomassen
Valencia, Elvestad, Risholt, Rafn
Thordarsson Tegstrøm
Så ut som om vi savnet en Tegstrøm i form i dagens kamp, en som kunne holde på ballen der fremme.. men men..
---------------------------
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
15.05.2010
24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)
Borges må vel med? Enig i at Elvestad bør inn på midten, vil også kanskje ha inn Lala for Rafn, som ikke har prestert på sitt beste i det siste. Tror dette blir en vanskelig bortekamp, vi slipper motstanderne til alt for mange sjanser for tiden.
Opprinnelig postet av FFKgutt1
formen der er på topp ??? de vant 0-1 på ren flaks ....Ja vi får legge dette forsmedlige bortetapet mot Alta bak oss og se fremover.. Vi skal til Bergen og møte Løvene der, de vant sin kamp idag og ligger nå på kvalifiseringsplass og formen der er på topp..
Hvordan skal laget være her? Gamboa er utvist igjen og får ikke spilt.. Blir klart for Cowboy Martinsen på høyrebacken.. Tror dette laget:
Masalin
Martinsen, Ophaug, Piiroja, Thomassen
Valencia, Elvestad, Risholt, Rafn
Thordarsson Tegstrøm
Så ut som om vi savnet en Tegstrøm i form i dagens kamp, en som kunne holde på ballen der fremme.. men men..
R G
Lasse Staw
Amin Askar - Jan Tore Ophaug - Raio Piiroja - Joachim Thomassen
Alex Valencia - Martin Elvestad - Roger Risholt - Simen Rafn
Celso Borges
Gunnar Heidar Thorvaldsson
Jeg som surra.. Trodde Borges måtte stå over.. Unnskyld min feil
Selvfølgelig må Borges med.. ;)
15.05.2010
poengmessig er Løv Ham i form!
15.05.2010
Det skiller kun 5 poeng mellom 9-3 plassen ... Alt er åpent fra 3 plass og nedover dvs alle slår alle og vi på spille bedre mot etablert forsvar pr dags dato for og rykke opp ...
R G
jorhan
Kanskje legge en taktikk som lar LøvHam styre. Så kan vi kjøre hurtige overganger,kanskje en kamp for Odi,hvis han er uskadet/i form?
Har ofte sett at FFK skal ut å styre kamper,...men det er ikke lett når man ikke har noe plan å styre etter.Det som skjer når vi skal prege kamper er at vi blir kontret ihjel,
Så....legg opp til en kjedelig defensiv kamp,hvor poeng er viktigere enn stil.
Opprinnelig postet av jorhan
Mener dette er en altfor defansiv holdning fra treneren vår. Hvis han ikke tror det så tror hvertfall ikke spillerne det....
Kan jo slå motsatt ut og dette. At spillerne vil bevise at de kan bedre. Men når det er sagt er nok ikke selvtilliten av den beste sorten om dagen tror jeg
Svikere henrettes, so justice for all...
*Ultras Liberi*
Masalin
Shabani Piiroja Ophaug Thomassen
Lala Ramberg Risholt Rafn
Thorvaldsson Borges
Benk; et fraværende trenerteam med tante-aune i front.
Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Er Staw skadet?
"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"
@ Twitter: http://twitter.com/matiashs
Nei, men staw er fortiden ett svakt punkt på laget
Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D
Skal til Bergen i helga. Men kan ikke si at jeg gleder meg til å gå på kamp. Men som det heter i sangen: "I gode og onde dager............." Kanskje jeg får en positiv overraskelse? Lover å være snill hele uka.
Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.
ffkmufc
Ble medlem: 24 des 04
Lagt til: 20 sep 10, 07:56
Endret: 20 sep 10, 07:57
Endret av: ffkmufc
Masalin
Martinsen Ophaug Piiroja Jokke
Valencia Risholt Borges Askar
Tegan Thorvald
Opprinnelig postet av keiko99
Jasså?Nei, men staw er fortiden ett svakt punkt på laget
Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
Opprinnelig postet av keiko99
Jasså?Nei, men staw er fortiden ett svakt punkt på laget
Helt klart....
FFK og Manchester United
Sitat fra en legende: I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste 20 minutter i mitt liv. (George Best, the world's best footballplayer - ever!!)
Vi kunne hatt Buffon eller Van der Saar i mål på FFK, og det hadde fortsatt ikke hjulpet så krisedårlig som forsvar og midtbane gjør den defensive jobbinga. Keeperen er ikke det store problemet på dette FFK-laget.
It is proof of a bad cause when it is applauded by the mob. Seneca
Så kamikazeturene til Masalin i feltet mot B/G er ikke svakt? Flaks at vi ikke slapp inn flere.... Fascinerende hvordan enkelte FFK-supportere nærmest har bestemt seg for å ikke like Staw.
"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"
@ Twitter: http://twitter.com/matiashs
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914