Molde i krise!
Rykter svirrer om at Kjell Jonevret skal få sparken idag og at Uwe Røsler tar over.. Hva tror dere skjer med Molde? Møter dem oss i en evt kvalik?
---------------------------
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
15.05.2010
24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)
Jonevret ferdig i Molde.. Uwe Røsler tar over sammen med Gunnar Halle.. Samtidig kommer det tre nye spillere inn, deriblant Even Hovland
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
15.05.2010
24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)
Uwe Røsler skal pendle slik som treneren for kongsvinger driver med.. bare Røsler er i england og kongsvinger treneren er i sverige...
tror ikke det var noe lurt av molde.... Uwe Røsler skal bare trene ut sessongen
Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D
Tenk Molde mot Særp i kvaliken a dere ... Maktar Thioune skal ta straffe for Molde i siste minutt, for å gi Molde ledelsen. En vinn-vinn-situasjon for oss som ikke kan utstå noen av lagene. (Selvsagt forutsatt at vi rykker direkte opp, og at Glimt banker vinneren av Molde-Særp over to kamper og slår følge opp).
Det ser ut som Molde og Hønefoss skal gjøre opp om å slippe kvalikplassen i år. At Sandefjord går rett ned er opplagt, og Kongsvinger skal også få slite med å ta igjen lagene foran.
"I'll decide when you retire ... "
- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes
Å slå Særp i oppryksfinale hadde kanskje vært den beste måten å rykke opp på. Forestill deg den gleden når Thommasen senker gamleklubben i siste minutt på Stadion
There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson
Opprinnelig postet av tgtgtgtg
Å slå Særp i oppryksfinale hadde kanskje vært den beste måten å rykke opp på. Forestill deg den gleden når Thommasen senker gamleklubben i siste minutt på Stadion
Og definitivt den værste måten å miste opprykket på. Det kan fort gå veldig galt, igjen..
Opprinnelig postet av Knuty
Opprinnelig postet av tgtgtgtg
Og definitivt den værste måten å miste opprykket på. Det kan fort gå veldig galt, igjen..
Møter vi Sarp går det til hælvete. Det er jeg hundre prosent sikker på.
Jeg er enig møter vi Særp i kvalliksemi eller finale går det til hælvete igjen.
Makan til taperprat! Får vi Særp skal vi knuse dem.
Vi må for all del ikke skaffe oss noe smurfespøkelse.
Opprinnelig postet av Supreme NTM
Det har vi vel skaffet oss for lengst..
Opprinnelig postet av Erikk
Jeg er enig møter vi Særp i kvalliksemi eller finale går det til hælvete igjen.
Fare for det, men om de hadde blitt slått på overtid på Fredrikstad Stadion
There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson
Opprinnelig postet av Knuty
Opprinnelig postet av Supreme NTM
Det har vi vel skaffet oss for lengst..
Spøkelse er det ikke i nærheten av. To tap og en uavgjort (og seier i treningskamp) er virkelig ikke nok til å kalle det et spøkelse... Da finnes det tusenvis av spøkelser i fotballverden gitt. Og det er vel de første tapene på tiår i tillegg.
Dét jeg mente er at man med den instillinga fort skaffer seg et spøkelse.
2010 er året vårt!
Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
02/12/2024 15:21 | 60f95d23