Slaget om Østfold - Søn. 15. august kl. 16:00
---------------------------
metallica 14 april yiihaaa
Opprinnelig postet av Sarpingen
Et par praktiske spørsmål: Jeg ønsker å ha med meg en ni måneder gammel baby på kampen, og da selvfølgelig på R-feltet. Hun sitter i vogn, og det kan kanskje by på noen utfordringer. Jeg var jo på kampen 06.11.09, og mener å huske at trinnene på feltet er ganske brede. Dersom vi er tidlig ute burde det vel da ikke være helt umulig å få til dette på et vis. Er det noen av dere som vet mer om dette? Det er vel ikke slik at det ikke er lov til å ha med vogn på R-seksjonen? Planen er at jeg også skal ha med meg eldstejenta, som er tre år. Slik jeg forstår det på FFKs hjemmesider, må man betale barnebillett fra 0 år. Hvis man skal bestille billetter til R-seksjonen på Internett, får man imidlertid ikke opp barnebillett som et alternativ. Er det noen som vet hvordan jeg løser dette? Jeg håper noen kan hjelpe med med disse spørsmålene.Hold barna hjemme, dette kan bli stygt ;-)
Heia FFK
Spørsmålet er: Hva faan skal en 9mnd gammel baby på kamp og gjøre? Hun på 3, greit nok, men 9mnd?
Dårlig oppladning for Lasse Staw som slapp inn fire mål for U21 landslaget i kveld. Nå har han sluppet inn sju mål på tre dager, kanskje en idee å slippe Jon Masalin? Som er kanskje er i form, siden han spilte en bra kamp for FFK sist. http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/landslaget/artikkel.php?artid=10026445
Opprinnelig postet av Patrioten
Da spørs det om det var tabber eller utagbart da. Var det utagbart bør vel Lasse stå. Ifølge en i FFK så er det klasseforskjell på keeperene. Lasse er et hestehode foran.Dårlig oppladning for Lasse Staw som slapp inn fire mål for U21 landslaget i kveld. Nå har han sluppet inn sju mål på tre dager, kanskje en idee å slippe Jon Masalin? Som er kanskje er i form, siden han spilte en bra kamp for FFK sist. http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/landslaget/artikkel.php?artid=10026445
Heia FFK
Opprinnelig postet av solano2
Problemer med barnepass kanskje? Samme uansett - må jo være mulig å ta med barna sine. :-)Spørsmålet er: Hva faan skal en 9mnd gammel baby på kamp og gjøre? Hun på 3, greit nok, men 9mnd?
2010 er året vårt!
Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!
Samhold
Patrioten
Ble medlem: 06 jun 03
Lagt til: 12 aug 10, 05:23
Endret: 12 aug 10, 05:24
Endret av: Patrioten
Supporterkrig før lokaloppgjør
Sarpsborg-supportere skal farge Fredrikstad sentrum i blått og hvitt.
Men, Plankehaugen vil ikke gjengjelde.
Øivind Hoås: -FFK går rett opp!
Øivind Hoås står innskrevet i FFKs historiebøker som den siste som scoret på den gamle stadion og den første som scoret på den nye. Søndag er han tilbake i jakten på mer nettsus.
I følge FB er Agim uaktuell og Wallace er usikker og skal testes ordentlig ut i forkant av kampen.
Opprinnelig postet av Patrioten
Øivind Hoås: -FFK går rett opp!
Øivind Hoås står innskrevet i FFKs historiebøker som den siste som scoret på den gamle stadion og den første som scoret på den nye. Søndag er han tilbake i jakten på mer nettsus.
Virker for meg at mr snublehoås er forsatt bærer nag til FFK.
Ha gjentar seg at man får sjangser i særp og det gjorde han ikke Fredrikstad. GET OVER IT!!!
han er en addeco spiller og er for dårlig for tippeligaen.
2010 er året vårt!
Sarpingen
Ble medlem: 11 okt 06
Lagt til: 12 aug 10, 09:14
Endret: 12 aug 10, 09:15
Endret av: Sarpingen
Takker for alle konstruktive svar. Jeg ser at jeg nok var noe optimistisk når det gjaldt ønsket om å få hele familien med meg opp på bortefeltet, det får nok drøye noen år til. Ellers takker jeg Welhaven for at han tok meg i forsvar. Å dra på fotballkamp kan være en opplevelse for hele familien, selv om de aller minste kanskje ikke helt forstår det som skjer ut på den grønne matta.
Synes du skal ringe inn til driftssjefen å sjekke dette. Det er jo en opplevelse for familien. Folk skal ikke glemme at dette er en fotballkamp og ikke en Gladiator-kamp. Vel møtt, ungtroll eller ikke :-)Takker for alle konstruktive svar. Jeg ser at jeg nok var noe optimistisk når det gjaldt ønsket om å få hele familien med meg opp på bortefeltet, det får nok drøye noen år til. Ellers takker jeg Welhaven for at han tok meg i forsvar. Å dra på fotballkamp kan være en opplevelse for hele familien, selv om de aller minste kanskje ikke helt forstår det som skjer ut på den grønne matta.
2010 er året vårt!
Sarpingen
Ble medlem: 11 okt 06
Lagt til: 12 aug 10, 09:32
Endret: 12 aug 10, 09:33
Endret av: Sarpingen
Takk igjen! Skal se hva jeg får til... Sees på søndag, måtte det beste laget vinne! Ellers må du gjerne besøke Fossefallet-forumet fortsatt, Welhaven. Ser at det er noen som ikke ønsker gjester der inne, men jeg synes bare det er forfriskene og interessant at vi kan utveksle noen tanker på tvers av supportergrupperingene også.
Takk igjen! Skal se hva jeg får til... Sees på søndag, måtte det beste laget vinne! Ellers må du gjerne besøke Fossefallet-forumet fortsatt, Welhaven. Ser at det er noen som ikke ønsker gjester der inne, men jeg synes bare det er forfriskene og interessant at vi kan utveksle noen tanker på tvers av supportergrupperingene også.
Hehe - det er hyggelig å høre. Jeg kan liksom ikke holde meg unna der. Må si, det finnes et par blod-pædder som virkelig virker litt blåst, men det er jo hver sin sjarm. Samtidig finnes det sikkert folk her inne som er like, så i det store bildet så jevner vel alt seg ut :-)
2010 er året vårt!
Håper at det blir slik stemning til søndag. http://www.tvostfold.no/klipp/2076.html
Patrioten
Ble medlem: 06 jun 03
Lagt til: 12 aug 10, 12:45
Endret: 12 aug 10, 12:45
Endret av: Patrioten
11 busser fylt opp
Fossefallet melder om stor interesse før storkampen. Og på Fredrikstad stadion er det solgt over 8.000 billetter.
Opprinnelig postet av Welhaven
Hehe - det er hyggelig å høre. Jeg kan liksom ikke holde meg unna der. Må si, det finnes et par blod-pædder som virkelig virker litt blåst, men det er jo hver sin sjarm. Samtidig finnes det sikkert folk her inne som er like, så i det store bildet så jevner vel alt seg ut :-)
jeg leser innom Fossefallet og kråkevingen selv, men har hold meg til å lese
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914