Slaget om Østfold - Søn. 15. august kl. 16:00
Opprinnelig postet av Kratos
Joda, vi har da Becken.... En lokal gutt som sikkert ville gi alt mot nabobyen...
Det lille jeg har sett av Becken virker meget interessant for min del iallefall. Virker tørst på å vinne, pluss at han later til å få med seg hva som skjer i spillet. Han vil jeg gjerne se mer av!
Angående storspilling av Jon Masalin? Det hørtes artig ut. Har lyst til å se denne karen jeg. Håper vi ikke skaffet han "bare" for å ha en reservekeeper.
---------------------------
2010 er året vårt!
Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!
Opprinnelig postet av Lemmy
Agim Shabani pådro seg strekk i låret for FFK2 i dag, samme sted som han har hatt før. Han skal sjekkes i morgen, men jeg er redd for at dette kan ta noen uker.
Hvorfor er jeg ikke overrasket?
Det er selvsagt synd på gutten, men vi kan bare ikke skrive noen ny kontrakt med han. Han er altfor skadeutsatt. Det er utrolig kjedelig, for jeg liker godt spillertypen.
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av FFKgutt1
Gilmak ble prøvd ut som stopper i dag for FFK2 og gjorde visst gode saker der.. Hmm..
Jeg har hørt det stikk motsatte: At Gilmak ikke var bra (spesielt i 1. omgang) og åpenbart trenger tid.
I følge livedekninga spilte han bra etter å ha blitt flyttet ned som stopper men var meget svak på midtbanen
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Det høres ikke spesielt bra ut. Vi mangler helt klart alternativer sentralt på midtbanen til kampen mot Sarpsborg. Da ligger det vel kanskje an til at Celso Borges blir flyttet ned på midtbanen da?
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Simen Rafn kan spille sentralt. Det kan også Askar evt Lala
Joda, men ingen av disse (Askar har spilt litt indreløper i 4-3-3) har blitt prøvd ut der på A-laget tidligere. Da ville jeg gått for enten Borges eller Gilmak. Amin Askar hadde hatt problemer med å komme med på Sprint Jeløy slik han spiller om dagen...
Lemmy
Ble medlem: 16 jul 05
Lagt til: 10 aug 10, 13:31
Endret: 10 aug 10, 13:32
Endret av: Lemmy
Veldig typisk at vi mister Thomassen til denne kampen. De to siste kampene våre mot Sarpsborg har vi savnet en aggressiv og tøff midtbane.
Jeg regner med at Gilmak spiller sammen med Ramberg, og håper det går bra. Spent på tempoet hans, om det holder.
Hvis vi får Askar og Rafn på hver sin kant, er vi hvertfall sikret en hardtarbeidende midtbane. Det kan kanskje kompensere dersom Gilmak ikke holder helt. Uansett litt spent på duellstyrken dersom Sarpsborg legger opp til en "knokkelkamp".
Vi har få gode alternativer på topp, og derfor vil jeg ikke flytte Borges ned.
Jeg må uansett si at jeg er veldig spent på hvordan Aune velger å komponere laget. Det er mange hensyn å ta. Noen underpresterte så mye mot Strømmen at det egentlig ville vært latterlig å gi dem fornyet tillit. Samtidig har vi noen skader og suspensjoner, samt at flere har vært på landslagssamlinger.
http://twitter.com/banksy8
Kratos
Ble medlem: 16 jan 06
Lagt til: 10 aug 10, 18:26
Endret: 10 aug 10, 18:28
Endret av: Kratos
Prøver meg på en start 11 jeg også. Syns Gilmak spilte bra på treningskampen mot Helsingborg. Vet ikke helt om jeg vil ha Gamboa som bekk eller kant, også litt avhengig av at Valencia er skadefri. Rafn må tilbake i start11. Syns inleggskvaliteten har sunket med han ute.. Becken er bare "nødt" til å spille hvis Wallace er ute med skade/ikke 100% fit. Anderson kan med nød få sitte på benken og kanskje komme inn 15 min før slutt for å ev. sette puntum eller vi ligger under og trenger et mål eller tre.. Opphaug er veldig ustabil i prestasjonene, men vi har vel ingen andre alternativer der for øyeblikket. Ikke så lurt med et nykomponert stopperpar mot Sarp, desuten trengs Gilmak på midtbanen..
Staw
Gamboa/Martinsen - Piiroja - Ophaug - Pereira/Becken
Valencia/Gamboa - Ramberg - Gilmak - Rafn
Odi/Dino - Borges
Opprinnelig postet av Lemmy
Noen underpresterte så mye mot Strømmen at det egentlig ville vært latterlig å gi dem fornyet tillit
Jo, men skal vi ta ut dem som underpresterte mot Strømmen kan vi vel knapt stille lag...
To Telos Arheezee Torah
Opprinnelig postet av Kratos
Jo, men skal vi ta ut dem som underpresterte mot Strømmen kan vi vel knapt stille lag...
Virkelig.. ALLE spillere får under 5 på spillerbørsen f.eks, utenom én og det er vår nye Gamboa. Laget må og skal heve seg et helt nytt nivå skal vi revansjere mot Pæddene en gang for alle.
2010 er året vårt!
Patrioten
Ble medlem: 06 jun 03
Lagt til: 11 aug 10, 08:22
Endret: 11 aug 10, 11:27
Endret av: Patrioten
Nå har strekene begynt fra Særpingene.
http://www.fossefallet.net/fossefallet/111-billetter-til-bortekampen-mot-den-andre-byen
http://www.f-b.no/ffk/nervekrigen-i-full-gang-1.5525233
http://www.f-b.no/ffk/na-er-det-krig-1.5525635
Her kan vi samle inn alle bildene før kampen.
Har Plankehaugen noen motrekk og når setter dere inn støtet, hi,hi?
Jeg er overtroisk når det gjelder kamp forberedelser, hadde lenge i fjor sesongen en FFK vimpel hengende ute, til naboenes store irritasjon (ja, jeg bor på grålum i pæddeland). De siste kampene har det gått ganske bra med laget, men da har ikke vimpelen hengt ute.. så mitt spørsmål er, syns dere jeg skal henge ut vimpelen nå i forkant av oppgjøret mot sarp??
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
*14.05.08 - Bethina* :)
Marching on together!
Det må jo bli mottrekk! Skal bli artig dette her :-) Hihihi...
2010 er året vårt!
Opprinnelig postet av Welhaven
Nå er det krig http://www.f-b.no/ffk/na-er-det-krig-1.5525635Det må jo bli mottrekk! Skal bli artig dette her :-) Hihihi...
- FFK er klare favoritter
Bookmakerne holder Fredrikstad som klare favoritter i lokaloppgjøret mot Sarpsborg.
2010 er året vårt!
"litt" off-topic: Er det ikke slik at om "vi" går inn på fossefallet.net så øker nett-tallene til sarpsborg.. og dermed øker også det økonomiske tilskuddet sarpsborg for det? (slik som det gjøres her.)
m.a.o. ikke besøk pæddekummen08-sidene..
Ja Rekti...
- FFK / LFC / Østsiden -
Største skuffelse: Tap mot Sarpsborg 08, 06.11.2009
Rey
Ble medlem: 22 okt 04
Lagt til: 11 aug 10, 12:13
Endret: 11 aug 10, 12:18
Endret av: Rey
Opprinnelig postet av madcow
"litt" off-topic: Er det ikke slik at om "vi" går inn på fossefallet.net så øker nett-tallene til sarpsborg.
Det ser ikke ut som dette er tilfellet.
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914