Kamptråd: TUIL - FFK Søndag 25.07.2010 kl 18:00
Amin Askar må stå over mot Sandnes Ulf etter sitt 3. gule for sesongen.
Opprinnelig postet av thorsen
Opprinnelig postet av Scout
Når fikk Fredrikstad helhvite bortedrakter?
Jeg regner med at de ikke ønsker at begge lag skal spille med røde shortser..
Forøvrig underholdende med den mikrofonplasseringen Alt fra ducktales til nordlendinger som skjeller ut fjerde dommeren. Mangler bare et par FFK-mål nå!
Men FFK har jo også helsvarte bortedrakter... Jaja, samme det.
TUIL-supporterne er jammen er artig bande med sine litt utradisjonelle valg av sanger
---------------------------
Vi har fått tilbake Tippekampen med Arne Scheie! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn.
Hvem fikk gult for å takle på egen 16-meter?
Vidar?
nå har de det morsomt med Rajio
Synes de helhvite draktene var ganske stilige jeg!
Opprinnelig postet av Supreme NTM
Uvant! Ser automatisk mot de røde buksene!Synes de helhvite draktene var ganske stilige jeg!
@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter
Smarte bevegelser av unge Rafn!
Vi har fått tilbake Tippekampen med Arne Scheie! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn.
Rafn med nytt innlegg som ble til ingenting. Men det var nesten helt likt som når Celso scorte på mot bryne
Wallace skadet, håper det går bra.
Dommeren vifta med et kort i sta rett før TUIL hadde det farlige langskuddet. Er det noen som vet hva han viftet for? Jeg kan ikke finne gult i noen annen statistikk på nettet.
Kjempesjanse igjen til FFK og Borges. Headet utenfor på corner.
Celso har hitil vært den beste på banen
Noen andre enn meg som ser kampen på nrk og er enig med at supporterne til TUIL minner om en salig blanding av dissimilis og rorbua?
FFK, finaste stadion i 1. div!
Ja, litt Real Madrid og Leeds over dem..Synes de helhvite draktene var ganske stilige jeg!
Synes de helhvite draktene var ganske stilige jeg!
Identiske med draktene til Øssia.
Hvite drakter med røde nummer.
Godkjent 1. omgang. Synes vi spiller mye god fotball de første 20 minuttene, og man ser at det er et lag med selvtillit. Mye bra pasningsspill og få touch. Sånt liker jeg. Alex Valencia har vært ganske god på høyre side, mens Rafn sliter mer med å komme inn i kampen. Hans Erik Ramberg og Joachim Thomassen åpnet veldig aggressivt, og førstnevnte er omgangens beste spiller. Vi slakket av litt halvveis, men i de siste minuttene tok det seg litt opp igjen. Litt skuffende at både Vidar Martinsen og Wallace (faktisk) er såpass slurvete i pasninger og oppspill, særlig førstnevnte. Brukbar kontroll defensivt, men TUIL har hatt et par gode muligheter. På topp har Amin Askar vært taktisk uklok og løpt mye unødig i offside, mens Borges vinner mange dueller og fighter bra. Ser ikke bort i fra at han får en scoring til.
NRK Nett-tv hakker litt her, spesielt i full screen. Men nå har jeg i det minste klart å samkjøre bilder fra NRK med lyd fra Radio Prime på nett. Moro/interessant å høre Breivik kommentere samtidig som man ser kampen.
Valencia fortsetter det gode spillet på høyrekanten, nydelig forarbeid til målet.Veldig flott forarbeid. Bare å håpe at han holder seg skadefri og kommer i form fremover. God tilrettelegger på sitt beste, og har prestert i det siste. På tide at han betaler tilbake for det FFK betalte for ham. :)
@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter
[/quote] Ja, litt Real Madrid og Leeds over dem..[/quote]
Å fysj!
FFK, finaste stadion i 1. div!
Er det noen som har direktelink til kampen?
Skjønner ikke en pøkk av hvordan jeg finner frem på NRK sine sider. Arghh.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914