Husk meg
Brukernavn
Passord

NM 2010

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 14 nov 10, 12:16

Spennende spennende.. Tror kanskje Follo kan stikke av med det hele.. Men har vel skjedd før det at et lag har vunnet og rykket ned i 2 divisjon? I 1984 vant FFK cupen og rykket ned i daværende 2 divisjon.. ? Rett meg gjerne nå :P

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07

Lagt til: 14 nov 10, 12:22

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Spennende spennende.. Tror kanskje Follo kan stikke av med det hele.. Men har vel skjedd før det at et lag har vunnet og rykket ned i 2 divisjon? I 1984 vant FFK cupen og rykket ned i daværende 2 divisjon.. ? Rett meg gjerne nå :P

Joda, det stemmer, men nå tenkte jeg på det som tilsvarer dagens 2. divisjon, altså det tredje høyeste nivået. Burde kanskje presisert det ...

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes

FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 14 nov 10, 12:27

Opprinnelig postet av Tøfflus

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Joda, det stemmer, men nå tenkte jeg på det som tilsvarer dagens 2. divisjon, altså det tredje høyeste nivået. Burde kanskje presisert det ...

Da henger jeg med... hehehTongue out

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)

Tøfflus

Landslagsspiller

Lagt til: 14 nov 10, 13:14

Hmm, de sa det var utsolgt, men det er tydeligvis en del av sponsorbilettene som ikke er blitt brukt. Det er noen ledige seter her og der.

Tøfflus

Landslagsspiller

Lagt til: 14 nov 10, 13:33

De første 20 minuttene har vært helt jevnspilte. Follo klarer å holde nok intensitet defensivt til at de passiviserer Godset, som foreløpig sliter med å skape noe.

Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10

Lagt til: 14 nov 10, 14:09

Hmm, de sa det var utsolgt, men det er tydeligvis en del av sponsorbilettene som ikke er blitt brukt. Det er noen ledige seter her og der.

Akkurat DET er jo typisk. Jeg mener at slike kamper skulle være forbeholdt lagenes supportere. Er liksom blitt slik at på Cup-finalen, da skal 'fiffen' vise seg fram.

Er det ikke slik at klubbene får rundt 10-14 tusen biletter,mens sponsorer osv får resten..?....det blir ikke fair,etter min mening.

Håper de bygger en ny stadion i Groruddalen,med plass til 40-50 tusen. DA hadde det blitt fest på cup finalen OG landslags kamper. Trenings kamper på landslaget kan spilles rundt omkring i landet...Trondheim,Bergen,Stavanger osv.

Tøfflus

Landslagsspiller

Lagt til: 14 nov 10, 15:09

Da er det vel bare å gratulere Godset, som vel hadde god kontroll i 2. omgang og kunne scoret et par til om ikke keeper Hansen hadde hatt en bra dag på jobben.

Kai Roger: Jeg er enig i at flere billetter burde gå til fansen. Men dagens kamp skilte seg ut ved at vanligvis blir jo også sponsorbillettene brukt (eller solgt videre) - i dag var det faktisk flere hundre som ikke ble brukt.

Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10

Lagt til: 14 nov 10, 15:27

Da er det vel bare å gratulere Godset, som vel hadde god kontroll i 2. omgang og kunne scoret et par til om ikke keeper Hansen hadde hatt en bra dag på jobben.

Kai Roger: Jeg er enig i at flere billetter burde gå til fansen. Men dagens kamp skilte seg ut ved at vanligvis blir jo også sponsorbillettene brukt (eller solgt videre) - i dag var det faktisk flere hundre som ikke ble brukt.

Enig

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 18 des 10, 05:37

FFK tjente 297485 kroner på å komme til 4.runde i cupen. http://www.sb.no/sport/sandefjord-fotball/cuptapet-mot-rbk-kostet-sf-300-000-1.5893233 har en sak på det i forbindelse med Sandefjord også kom til 4.runde.

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

02/12/2024 15:21 | 60f95d23