Overgangsvinduet sommer 2010 - rykter og spekulasjoner
Enig kratos... LIKER
---------------------------
Heia FFK
Så dere vil at FFK skal ta en Lyn?
Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!
Heia FFK
har ikke lyst på Risholt heller, ikke så fryktelig ihvertfall. Har ikke peiling på hvordan han har gjort det i Kongsvinger, men siden Kongsvinger ikke akkurat blomstrer i TL, så spørs det vel om det hadde blitt det helt store.
Jeg vil ha noe midt i mellom Roger Risholt og Didier Drogba
Vil mye heller ha Risholt enn Ringberg. Førstnevnte er en mer riktig spiller for dagens lag. Vi trenger en skikkelig midtbanespiller, og hvertfall en som kan gjøre at det blir litt konkurranse.
Når det er sagt, så er jeg så og si helt sikker på at han ikke kommer til klubben. Hverken Risholt eller noen andre spillere blir presentert i dag, dessverre.
http://twitter.com/banksy8
Heia FFK
Opprinnelig postet av Magnum
Da ville jeg heller hatt Ringberg...
Ringberg får vi ikke.. Han havnet i Kvik Halden.. Fin måte å avslutte MFK karrieren på igår da, komme inn som innbytter og hjelpe til å snu kampen mot Sandnes Ulf.. Tror ikke det er Risholt heller jeg da..
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
15.05.2010
18.08.2010
Opprinnelig postet av Lemmy
Vil mye heller ha Risholt enn Ringberg. Førstnevnte er en mer riktig spiller for dagens lag. Vi trenger en skikkelig midtbanespiller, og hvertfall en som kan gjøre at det blir litt konkurranse.
Når det er sagt, så er jeg så og si helt sikker på at han ikke kommer til klubben. Hverken Risholt eller noen andre spillere blir presentert i dag, dessverre.
Vet du noe vi ikke vet ?
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
15.05.2010
18.08.2010
Opprinnelig postet av Husgutt
Jeg vil ha noe midt i mellom Roger Risholt og Didier Drogba
En mulatt med andre ord?
Risholt, tja?
Etter gårsdagens kamp har jeg innsett at vi i hvertfall trenger Borges på topp, noe som gjør at vi har Thomassen, Ramberg og Gilmak igjen som "naturlige" sentrale midtbanespillere. Det bør holde med mindre Aune tenker å sette Gilmak ned på stopperplass. Men det er vel ikke så veldig sannsynlig.
Hjerte sier ja, hodet sier nei.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
http://www.flickr.com/photos/rasle/
Det vi trenger nå er en spiss.En spiss som vet åssen man skal plassere seg og lukte mål.Det har vi ikke nå.
You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry
Opprinnelig postet av FFKgutt1
Vet du noe vi ikke vet ?
Jeg kan selvfølgelig aldri vite ting 100% sikkert, men basert på samtaler med folk som bruker å ha peiling vil jeg anbefale folk å ikke ha for høye forventninger.
Men den som lever får se. :-)
Opprinnelig postet av kjell-H
Det vi trenger nå er en spiss.En spiss som vet åssen man skal plassere seg og lukte mål.Det har vi ikke nå.
Vi har Celso Borges. Hadde vi hatt en midtbanespiller som kunne gått inn på laget i bakhånd i går, hadde Borges spilt spiss. Da tror jeg sannsynligheten for at vi hadde vunnet kampen hadde økt betraktelig.
Opprinnelig postet av FFKgutt1
Vet du noe vi ikke vet ?
Jeg kan selvfølgelig aldri vite ting 100% sikkert, men basert på samtaler med folk som bruker å ha peiling vil jeg anbefale folk å ikke ha for høye forventninger.
Men den som lever får se. :-)
Det kan da hende at de folka har fått munnkurv da... Regner med at Kosten har lagt strenge restriksjoner på hva folk i ffk-systemet kan fortelle utad...
To Telos Arheezee Torah
Opprinnelig postet av kjell-H
Vi har Celso Borges. Hadde vi hatt en midtbanespiller som kunne gått inn på laget i bakhånd i går, hadde Borges spilt spiss. Da tror jeg sannsynligheten for at vi hadde vunnet kampen hadde økt betraktelig.
Ja jeg er helt for å bruke borges på topp meg.Men spm er hvem som skal spille siden av han på topp??Askar er jo helt borte for tiden.Og han er ikke en spiss.Er ikke lett å være midtbane og skal spille ball på askar for man vet aldrig åssen han starter!Fler ganger så løper han til siden der ballen er istedet for å gjøre seg spillbar inne i feltet.
You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry
Alltid FFK!
Jeg håper og tror at det endelig har ordnet seg med franck ohandza zoa så at han endelig blir ffk spiller.Jeg lever i håpet hvertfall.hehe
You'll Never Walk Alone
Vi har da masser av spisser, de får bare ikke sjansen..
Opprinnelig postet av Kratos
Hva er det med FFKfans og gamle spillere ? Nei, en spiss, Torstein Hellstad, er tingen nå, ikke flere midtbane/forsvarspillere
Med all respekt, men hvordan inni Helv##e skal FFK ha råd til Heldstad når Ringberg (På free transfer) var for dyr
There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson
Masser av spisser?
Vi har Tegan, Mulac og Odi. Tre spisser er da ikke masse.... eller?
Vi har fått tilbake Tippekampen med Arne Scheie! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914