Overgangsvinduet sommer 2010 - rykter og spekulasjoner
Først vil han bidra til å få FFK tilbake til eliteserien. Deretter blir trolig Sverige neste stoppested for Andreas Tegström (31).
FFK-spissen er på bedringens vei etter at han tidligere i vår pådro seg en leddbåndsskade.
I går deltok «Tegan» på treningen, men er neppe aktuell til søndagens kamp mot Strømmen.
– Det blir bedre og bedre, men vi får snakke litt med det medisinske apparatet om når jeg eventuelt er aktuell for kamp, men det vil nok fortsatt ta litt tid, sier Tegström som håper å kunne trene for fullt mot slutten av uken.
Har vel kanskje ikke med sommerovergangsvinduet å gjøre men..
---------------------------
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
15.05.2010
18.08.2010
Opprinnelig postet av FFKgutt1
Hvis Tegström ikke er ferdig i klubben etter denne sesongen, blir jeg svært overrasket.
Lillestrøm har skrevet korttidsavtaler med både Mads Dahm (21) og Tom Sadeh (19) fra Lyns konkursbo. Begge er spilleklare til neste seriekamp borte mot Odd Grenland.
2010 er året vårt!
Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!
Opprinnelig postet av Knuty
Opprinnelig postet av FFKgutt1
Hvis Tegström ikke er ferdig i klubben etter denne sesongen, blir jeg svært overrasket.
Må da være bedre å prøve et desperat forsøk på å selge han nå så kanskje ffk kan få litt penger igjen.Alt er bedre en ingenting!
You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry
Opprinnelig postet av kjell-H
Må da være bedre å prøve et desperat forsøk på å selge han nå så kanskje ffk kan få litt penger igjen.Alt er bedre en ingenting!
Helt enig i at et salg i sommer hadde vært best. Klarer dog ikke se for meg noen betale nevneverdig for han.
Det viktigste er vel at det frigjør en god del lønn.. Blir nok et stygt underskudd i år også, så må spare der vi kan.
Vi er kanskje tvunget til et opprykk, for å redd oss denne gangen? Et opprykk vil sikre oss et sted mellom 20-25 millioner kroner.Opprinnelig postet av kjell-H
Helt enig i at et salg i sommer hadde vært best. Klarer dog ikke se for meg noen betale nevneverdig for han.
Det viktigste er vel at det frigjør en god del lønn.. Blir nok et stygt underskudd i år også, så må spare der vi kan.
Opprinnelig postet av Patrioten
Vi er kanskje tvunget til et opprykk, for å redd oss denne gangen? Et opprykk vil sikre oss et sted mellom 20-25 millioner kroner.Opprinnelig postet av kjell-H
Å nei og nei....TVUNGET til opprykk....;-) :-P
Kan ikke FSI kjøpe han her da ?
Her er en som scorer masse mål i nederlandsk 1.divisjon. Han er blitt linket til en overgang til Sidney FC, men det virker ikke som at han er kjøpt opp ? Alltid morro å dagdrømme ;)
http://en.wikipedia.org/wiki/Johan_Voskamp
Her er en video som viser litt:
http://www.youtube.com/watch?v=rDZMbg9IIDo
You`ll never walk alone...
Opprinnelig postet av Ziggy Stardust
Her er en som scorer masse mål i nederlandsk 1.divisjon. Han er blitt linket til en overgang til Sidney FC, men det virker ikke som at han er kjøpt opp ? Alltid morro å dagdrømme ;)
Sikkert alt for dyr spiller for FFK.Men en sånn spiss kunne vi ha trengt.Lukter målsjangser på alt.
You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry
Opprinnelig postet av kjell-H
Opprinnelig postet av Ziggy Stardust
Sikkert alt for dyr spiller for FFK.Men en sånn spiss kunne vi ha trengt.Lukter målsjangser på alt.
Jeg tror ikke han er sinnsyk dyr...Det spiller nederlendere på hans nivå andre steder i skandinavia og resten av europa ( tenker da ikke på toppligaene så klart )
You`ll never walk alone...
Da ser det ut som om vi beholder Mattias Anderson - det blir i hvert fall ikke ODD
http://www.varden.no/sport/odd-erstatter-ikke-gulsvik-1.5514986
Synd for nå Gulvik klar Sandefjord. http://msn.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/gulsvik-kan-spille-mot-rbk-3260845.html
Ringberg mulig tilbake til FFK. Håper det i såfall blir en ekstremt billing signering og kontrakt. Langt over sine glansdager. Men har sikkert noe å tilføye utenfor og kanskje på trenersiden
There's only one United. Leeds United
Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)
Patrioten
Ble medlem: 06 jun 03
Lagt til: 09 aug 10, 16:29
Endret: 09 aug 10, 16:30
Endret av: Patrioten
Opprinnelig postet av mysthical
Hadde vært bedre med Kvalheim.Ringberg mulig tilbake til FFK. Håper det i såfall blir en ekstremt billing signering og kontrakt. Langt over sine glansdager. Men har sikkert noe å tilføye utenfor og kanskje på trenersiden
Dette blir for dumt, det er jo ikke lenge siden han ikke var motivert for mer fotball.
¨Ta med keepern til moss også da, da kansje er det avtalen verdt ....
R G
Opprinnelig postet av drage76
Dette er sagt av en mossekæll ... Sitat¨Ta med keepern til moss også da, da kansje er det avtalen verdt ....
R G
Dette er sagt av en mossekæll ... Sitat¨Ta med keepern til moss også da, da kansje er det avtalen verdt ....
Det FFK treger nå er VIDALONVIDALON, redd deg selv fra totalødeleggelse i moss og hjelp et fredrikstad det ennå er håp for. Det vil begge parter tjene på, og Moss fortjener deg ikke for her blir du bare utnyttet grovt
Greit, ringberg, keeperen til Moss og Vidalon for en BILLIG penge inkl lønn, og jeg er solgt. Bare han legger igjen det værste grisespillet sitt på Meløs...
To Telos Arheezee Torah
Opprinnelig postet av Kratos
Det FFK treger nå er VIDALONVIDALON, redd deg selv fra totalødeleggelse i moss og hjelp et fredrikstad det ennå er håp for. Det vil begge parter tjene på, og Moss fortjener deg ikke for her blir du bare utnyttet grovtGreit, ringberg, keeperen til Moss og Vidalon for en BILLIG penge inkl lønn, og jeg er solgt. Bare han legger igjen det værste grisespillet sitt på Meløs...
Nei FAEN om Vidalon blir en FFK spiller.
Stakkars Rafn, kommer til å grue seg til trenning. Ikke på tale om DEn Franskefroskesneglespissende kødden skal dra på vår vakkre røde og hvite drakt.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914