Overgangsvinduet sommer 2010 - rykter og spekulasjoner
Opprinnelig postet av Holters
Den forstod jeg ikke,kan du utdype det?Opprinnelig postet av FFKgutt1
Synes fortsatt Marius Helle hadde vært noe jeg da..
Målscorere passer ikke inn i profilen til FFK.
Patrioten
Ble medlem: 06 jun 03
Lagt til: 19 jul 10, 21:24
Endret: 19 jul 10, 21:25
Endret av: Patrioten
Opprinnelig postet av Holters
Vi trengte en defensiv midtbanespiller, og det har vi forhåpentligvis fått i Gilmak. Videre trenger vi både en høyreback og en spiss. Hva man henter vil alltid avhenge av hva som er tilgjengelig på markedet. I mine øyne er det i hvert fall mye bedre å hente en knallgod høyreback fremfor en ny, svak spiss som kanskje bare vil føye seg inn i rekken av middelmådigheter. Men hvem vet, kanskje FFK kliner til og hente begge deler? :)Blir spennende å se om FFK snart kliner til med noe.
Han mener vel at det er spillere vi ikke har maktet å fått så mange av i klubben :)
---------------------------
Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry
Helstad på lån? Den mannen hadde bøtta inn i Adeccon! Samtidig mener jeg vi har sterk nok tropp til direkte opprykk allerede, selv med to midtbanespillere på topp. Skal det signeres en spiss bør han ha en fremtid i TL også.
Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Opprinnelig postet av bateman
Helt enig..!! Henviser til mitt forslag forrige side. Han mener jeg kan være TL kvalitet..Helstad på lån? Den mannen hadde bøtta inn i Adeccon! Samtidig mener jeg vi har sterk nok tropp til direkte opprykk allerede, selv med to midtbanespillere på topp. Skal det signeres en spiss bør han ha en fremtid i TL også.
You`ll never walk alone...
Når ikke Brann hadde råd til han, så spørs det om vi har det.
Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
Når ikke Brann hadde råd til han, så spørs det om vi har det.
Må i tilfellet hatt hjelp fra Spillerinvest, men spørs om han hadde vært interesert i norsk adecco da, iom han ikke ville spille på nivå 2 i Frankrike...
To Telos Arheezee Torah
Tror nok det er ca 16 klubber som står foran oss på den lista ihvertfall. Og det er bare de norske.
Zlatko Kirkic?Hva skjer rundt han?Han er jo her enda.Hadde likt om vi fikk kjøpt han
Fortsatt ingen som vet noe?
You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry
Han trente med a-laget i dag. Noe mer vet ikke jeg.
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
oki.Takker for svar.
You'll Never Walk Alone
Opprinnelig postet av Pk
Og han spilte hele kampen for FFK2 på mandag, spilte bra også! Finner han ikke på spillerstallen til fredrikstadfk.no heller...
Spilte vell ikke hele kampen, han tok en tidlig dusj etter 2 gule kort
Opprinnelig postet av Rey
Jan Rafn skrev i kampreferatet at han har operert nesa tidligere i sesongen, og at han først nå er tilbake i trening/kamp igjen.Han trente med a-laget i dag. Noe mer vet ikke jeg.
hadde vi fått et godt tilbud, så syns jeg man skal vurdere det
Selv om han er en få som vet hvor målet står, så trur jeg vi greier oss uten han.
Patrioten
Ble medlem: 06 jun 03
Lagt til: 22 jul 10, 22:07
Endret: 22 jul 10, 22:07
Endret av: Patrioten
Opprinnelig postet av Anne
Et rykte som har kommet meg for øret er at Matias er på veg bort, og at han ikke vil spille høstsesongen. Kan ha en kombinasjon av høy lønn, samt at han ikke har spilt opp mot sit beste i FFK. Vet ikke om det er hold i dette, men det har vist kommet fra Matias selv. Noen som har hørt noe der ??Stemte jo bra med Strømsgodset,
Fredrik Gulsvik er forrøvrig på vei til Ørebro.
http://fotbolldirekt.se/ösk-vill-ha-norsk-supermac-hört-samma-sak
Tror vi skal klare oss fint uten Andersson, selv om han er den mest naturlige målscorern vi har per dags dato. Vil genere kjærkomne kroner i kassa i form av salgssum, og ikke minst reduserte lønnskostnader.
Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914