Noen som har fått årets PH-kort?
Noen som har fått årets PH-kort? Nå er ikke kontrollen altfor streng, men er jo uansett kjekt å få kortet før seriestart i det minste. Betalte i januar, så det burde vel ha kommet for lenge siden?
Prøvde også å sende mail til medlem@plankehaugen.no, men har ikke fått noe svar.
I følge Jaran Berg på facebook-gruppa til PH, så ble de sendt ut onsdag/torsdag forrige uke...
---------------------------
To Telos Arheezee Torah
Jeg fikk kortet på mandag. Nå fikk jeg ikke mitt medlemskort, det hørte til en eller annen Håvard fra Langhus, men fikk hvertfall et medlemskort... Vet om 4 andre nære venner som ikke har fått medlemskort/medlemsblad enda.
Det ordner seg alltid for snille gutter!
SuprasFredrikstad09
Opprinnelig postet av kratos
I følge Jaran Berg på facebook-gruppa til PH, så ble de sendt ut onsdag/torsdag forrige uke...
Lovlig sent ute, men da regner jeg med at de er på vei i hvert fall.
Fikk mitt på mandag. Er du sikker på at PH har riktig adresse til deg? Ser i bladet at Heidi klager over alle bladene de får i retur fordi folk har flytta uten å sende adressendring.
Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.
Jeg har heller ikke fått og har ikke bytta adresse på flere år. Det har heller ikke pappa som også er medlem, så det virker som det er en del som ikke har fått denne gangen.
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
jeg kan si det samme som Rey
Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D
kim_andre_c
Ble medlem: 22 aug 06
Lagt til: 01 apr 10, 11:40
Endret: 01 apr 10, 11:40
Endret av: kim_andre_c
Jeg fikk det også på mandag, men vet om flere som ikke har fått ennå.
We'll be back!!
Alle er visst sendt ut. Plankehaugen skylder på Posten.
SuprasFredrikstad09
Opprinnelig postet av danan
Da får de vel sende ut de litt tidligere da iom at påsken kommer uka før, eller bruke en annen transportør. Har heller ikke fått mitt, og jeg regner med at det ikke er noen postombæring påskeaften, dermed får jeg ikke mitt til sesongstart... Regner da med at det ikke er noen kontroll av medlemskort til mandan...
To Telos Arheezee Torah
Sikker på de ikke har brukt hesten som bud? Har fortsatt ikke fått noe, og i morra drar jeg hjemover til Østfold. Skal like å se vedkommende som nekter meg PH-billett på grunn av manglende årskort. Jeg har allerede mye sinne inne etter at NSB gjorde at jeg kom en time for sent hjem i dag ;)
Opprinnelig postet av ffk1903
Alle er visst sendt ut. Plankehaugen skylder på Posten.Sikker på de ikke har brukt hesten som bud? Har fortsatt ikke fått noe, og i morra drar jeg hjemover til Østfold. Skal like å se vedkommende som nekter meg PH-billett på grunn av manglende årskort. Jeg har allerede mye sinne inne etter at NSB gjorde at jeg kom en time for sent hjem i dag ;)
Hesten er nok solgt.
Ingen som nekter deg billett, de har listene på hvem som har betalt medlemskapet sitt på 1903. Første kampen blir det litt "Jaokei du får komme inn på Plankehaugenfeltet, men neste kamp MÅ du være medlem og vise medlemskort for å komme inn."
SuprasFredrikstad09
Mail fra Plankehaugen i dag
Opprinnelig postet av Plankehaugen
Hei og god påske kjære medlemmer.
Til mandag er det endelig avspark og FFK skal møte Alta hjemme. I den forbindelsen vil jeg komme med litt informasjon angående medlemskorta.
Vi leverte over 2200 kort på posten forrige onsdag, og de skulle da bli sendt på torsdag. Vet at en del fikk kortet sitt allerede på mandag, men det er dessverre fortsatt mange som ikke har fått det.
Plankehaugenfeltet skal kun være for Plankehaugen medlemmer, og det vil bli vakter ved feltet vårt og sjekker om de som skal stå der er medlemmer. Skjønner at det kan bli vanskelig første hjemmekamp da det er mange som ikke har fått kortet sitt, men har du fått kortet så ta det med deg. Har du ikke fått kortet ennå hadde det vært fint om du tar med deg kvittering på at du har betalt. Vi vil selvfølgelig ikke være så strenge til mandag, men når Mjøndalen kommer på besøk 18. april må ALLE vise medlemskort eller kvittering på at de har betalt kontingenten i Plankehaugen.
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Ikke bare for å klage, men fikk kortet i går og allerede da jeg tok det ut av konvolutten så det mer slitt ut enn fjorårets kort. Flere som har fått kort som allerede i posten har begynt å flasse i kantene? Et par måneder med gnissing i lommeboka og navnet mitt på kortet er vel hvisket ut, og hva er da poenget med kortet?
Kortet i fjor var jo suverent. Plastikkaktig og robust.
Opprinnelig postet av ffk1903
Helt enig... skuffende pappir kort , men det er vell ett godt tegn på at vi er i AdeccoIkke bare for å klage, men fikk kortet i går og allerede da jeg tok det ut av konvolutten så det mer slitt ut enn fjorårets kort. Flere som har fått kort som allerede i posten har begynt å flasse i kantene? Et par måneder med gnissing i lommeboka og navnet mitt på kortet er vel hvisket ut, og hva er da poenget med kortet?
Kortet i fjor var jo suverent. Plastikkaktig og robust.
Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D
hmm. fikk kortet i dag og det er plast
jeg betalte ikke regningen fra ph, og tenkte å melde meg inn på nytt. Mandag sendte jeg mail til ph via innmeldingsskjemaet på plankehaugen.no, men har ikke fått noe svar.. Bra jobba
Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914