Husk meg
Brukernavn
Passord

Vertsfamilie/sosialt nettverk

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 10 mar 10, 19:11

FFK skal være i forkant av våre "konkurrenter" og ønsker i den forbindelse kontakt med familier i distriktet, som vil være vertsfamilie for potensielle spillere, FFK ønsker å hente inn. Vi skal være best på integrering.... og unge spillere skal bli tatt godt vare på i FFK. Mye av grunnen til at Sanpret Singh kom til FFK var nettopp "vertsfamiliekonseptet".

Å være vertsfamilie betyr å hjelpe spilleren med husrom og dagligdagse ting i kortere eller lenger tid. Avhengig av alder på spiller og hvor lang tid det tar før han ønsker å få eget bosted.

Dette vil være primært spillere under 20 år. Vi ønsker både familier, og deg som rett og slett ønsker å være med på å bygge et sosialt nettverk rundt spilleren.

Dette kan være en spiller som kommer fra en fremmed kultur og som ikke skal overlates til seg selv. Som familie så er det fordel at det er ungdommer i alder 15-20+

Ønsker du eller din familie å bidra så kontakt meg på PM. Jo flere det bedre og jo raskere enda bedre.

Vi kommer til å lage en oversikt på dem som ønsker å bidra og hva de kan bidra med. Så tar vi en prat med de vi ser passer profilen på hver enkel spiller.

 

 

 

 

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 10 mar 10, 19:17
For et sinnsykt bra tiltak. Tok du det fra innlegget mitt om Garcia ;-)? Hehe.

---------------------------

2010: The new era begins.


Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 10 mar 10, 19:24

Opprinnelig postet av Welhaven
For et sinnsykt bra tiltak. Tok du det fra innlegget mitt om Garcia ;-)? Hehe.

 

Registrerte ditt engasjement og vet at det er mange supportere som ønsker å bidra. Dere er en stor ressurs for FFK som vi må bli flinkere til å bruke.

 

Vertsfamiliekonseptet startet vi med i fjor sommer med Sanpreet Singh. Men vi trenger flere. Hvis du ønsker å bidra så gi meg kontaktinfo på PM og hva du ønsker å bidra med ..

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 10 mar 10, 19:29
Endret: 10 mar 10, 19:34
Endret av: Welhaven

Opprinnelig postet av Rafn

Registrerte ditt engasjement og vet at det er mange supportere som ønsker å bidra. Dere er en stor ressurs for FFK som vi må bli flinkere til å bruke.

 Vertsfamiliekonseptet startet vi med i fjor sommer med Sanpreet Singh. Men vi trenger flere. Hvis du ønsker å bidra så gi meg kontaktinfo på PM og hva du ønsker å bidra med ..

PM er sendt så klart :-)

EDIT:

Får ikke understreket hvor BRA dette tiltaket er. Trivsel er så sinnsykt viktig for enhvert menneske, så dette her er helt genialt. Bøyer meg for FFK rundt dette her.

---------------------------

2010: The new era begins.


Gofoten

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 05
Innlegg: 207

Lagt til: 10 mar 10, 19:30

Dette er et kjempebra tiltak. Fungerer bra med Sanpreet. Han trives nok godt hjemme på gamle gutterommet mitt ;)

---------------------------

"We play with 2 stoppers and 3 spisses." - Nils Arne Eggen

"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere." - Svein Matta Mathisen


Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 10 mar 10, 20:21
Opprinnelig postet av Gofoten

Han trives nok godt hjemme på gamle gutterommet mitt ;)

Litt bittert å bli kastet ut av gutterommet SJ , men han trives veldig bra...

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 10 mar 10, 20:31

Opprinnelig postet av Gofoten

Dette er et kjempebra tiltak. Fungerer bra med Sanpreet. Han trives nok godt hjemme på gamle gutterommet mitt ;)

Traff Sanpreet på toget til Moss for en stund siden. Meget sympatisk ung mann(gutt)


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 11 mar 10, 00:44

Veldig bra dette.Viktig for de gutta som kommer å få trygghet utenfor ffk oxo og ikke minst sosialt så de kan fungere i fredrikstad samfunnet.Meget braSmile

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Gofoten

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 05
Innlegg: 207

Lagt til: 12 mar 10, 14:27

Fikk forhandla meg fram til at vi gjorde i stand et nytt rom i stedet! Funker bra det! Men som du ligner Eirik på bildet ditt!! Du får hilse han!

---------------------------

"We play with 2 stoppers and 3 spisses." - Nils Arne Eggen

"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere." - Svein Matta Mathisen


Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 29 jun 10, 13:47

Opprinnelig postet av Rafn

FFK skal være i forkant av våre "konkurrenter" og ønsker i den forbindelse kontakt med familier i distriktet, som vil være vertsfamilie for potensielle spillere, FFK ønsker å hente inn. Vi skal være best på integrering.... og unge spillere skal bli tatt godt vare på i FFK. Mye av grunnen til at Sanpret Singh kom til FFK var nettopp "vertsfamiliekonseptet".

Å være vertsfamilie betyr å hjelpe spilleren med husrom og dagligdagse ting i kortere eller lenger tid. Avhengig av alder på spiller og hvor lang tid det tar før han ønsker å få eget bosted.

Dette vil være primært spillere under 20 år. Vi ønsker både familier, og deg som rett og slett ønsker å være med på å bygge et sosialt nettverk rundt spilleren.

Dette kan være en spiller som kommer fra en fremmed kultur og som ikke skal overlates til seg selv. Som familie så er det fordel at det er ungdommer i alder 15-20+

Ønsker du eller din familie å bidra så kontakt meg på PM. Jo flere det bedre og jo raskere enda bedre.

Vi kommer til å lage en oversikt på dem som ønsker å bidra og hva de kan bidra med. Så tar vi en prat med de vi ser passer profilen på hver enkel spiller.

Drar opp denne igjen. Ønsker kontakt med familier som ønsker å bidra. Lala kommer i løpet av sommeren og det er meningen at han skal være på plass innen 1.august.

Folkets spiller trenger også et sted å bo. Ønsker primært kontakt med familier som ønkse å gjøre en jobb for klubben og bidra med en enklere og bedre integrering. Gilmak bor i underetasjen hos familien Staw og har daglig kontakt med familien.

Trenger kontakt med noen som gjør dette av hjertet for klubben og ikke for pengenes skyld. Økonomien i klubben er anstrengt, men kostnadene vil selvfølgelig bli dekket. Fikk mange henvendelser sist, men ønsker litt flere alternativer.

 

Ønsker:

Bo sentralt med maks 3-4 km avstand til sentrum.

Perfekt dersom det er egen "leilighet" eller avdeling av huset hvor spilleren har litt privat sone.

Ønsker noen som fungerer som en reservefamilie.

Lala behersker engelsk og fransk. Skal lære seg norsk !

Folkets spiller behersker Spansk.. ( Nå blir det spekulasjoner....)

PM meg for mer info om det er interessant.

 

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 29 jun 10, 22:39

Opprinnelig postet av Rafn

Masse bra om knalltiltaket rundt integrering...

Hvilke medier benytter klubben for å formidle behovet om vertsfamilier, i tillegg til forumet?

---------------------------

Vi har fått tilbake Tippekampen med Arne Scheie! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn.


Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 30 jun 10, 10:23

Opprinnelig postet av Scout

Hvilke medier benytter klubben for å formidle behovet om vertsfamilier, i tillegg til forumet?

De som brenner mest for dette finner man her inne. Mange som meldte seg på da vi spurte om hjelp med Franck.

Videre så bruker jeg litt av kontaktnettet jeg og andre i klubben har. Mange som ønsker å hjelpe klubben, og det er veldig positivt.

 

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 01 jul 10, 09:45

Opprinnelig postet av Rafn

De som brenner mest for dette finner man her inne. Mange som meldte seg på da vi spurte om hjelp med Franck.

Det tror nok jeg også, i hvert fall i stor grad de som er i alderen mellom 20-45. Jeg tenker at det kan finnes en del mennesker med rødhvite hjerter som er mer "satt" i livet med etablert økonomi, tomme rom etter barn som har flyttet ut, eller utleiedeler i huset. De er ikke nødvendigvis på forumet, eller nettet (kanskje?). Disse menneskene kan man kanskje nå ved f.eks å annonsere i avisene. Dvs, hvis behovet er der. Bare et velment tips dersom dere trenger å komme i kontakt med flere familier, enn dere rår over i dag Smile

---------------------------

Vi har fått tilbake Tippekampen med Arne Scheie! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn.


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 01 jul 10, 21:53

Enig med den. En redaksjonell artikkel i enten Demokraten eller FB vil nok være gunstig for massen. Dette vil også vise litt hva dere faktisk gjør for disse nye.

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340