Ja el Nei til Aune som hovedtrener?
kanogvetalt
Ble medlem: 01 jul 04
Lagt til: 27 jan 10, 22:10
Endret: 27 jan 10, 22:11
Endret av: kanogvetalt
Ja
Dessuten synes jeg denne tråden er rett og slett usympatisk.
---------------------------
Failure has a name - Tom Nordlie
Lillebror
Ble medlem: 01 nov 09
Lagt til: 27 jan 10, 22:29
Endret: 27 jan 10, 22:31
Endret av: Lillebror
Nei til gymlærer'n
Kan ellers ikke se at denne tråden er noe mer usypatisk enn andre tråder som omfatter andre trenere.
Ja. Legger samtidig merke til at de som sier "nei" er overrepresentert i denne diskusjonen med tegnsettings- og skrivefeil.
"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"
@ Twitter: http://twitter.com/matiashs
Opprinnelig postet av thejester
Ja. Legger samtidig merke til at de som sier "nei" er overrepresentert i denne diskusjonen med tegnsettings- og skrivefeil.
Øy hvis det var meg du sikta til med skrive feil så har jeg faktisk skrive vansker som jeg har slitt med i 26år nå.hehe.Så det kan jeg faktisk ikke noe for
You'll Never Walk Alone
nei
Peleshi
Nei takk til gymnastikklærer Aune!
"I always said that it was an honour to serve Tottenham Hotspur and I feel the same every time I walk back into the stadium."
Sir Bill Nicholson
Ja!
Jeg har troen på at Aune er mannen som kan ta oss opp og frem, kanskje ikke allerede i år, men på sikt. Og jeg tror det er det vi bør tenke på nå, vi må ikke handle og jobbe mot kun kortsiktige mål. Se heller fremover, bygg opp et lag og en klubb som har tillitt hos Fredrikstad folket igjen. Og der tror jeg Aune kan være en bra mann!
Nei, da er det bedre med Even om det absolutt må rekrutteres internt!
"We play with 2 stoppers and 3 spisses." - Nils Arne Eggen
"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere." - Svein Matta Mathisen
ER DET ENESTE ALTRENATIVET, SÅ JA
Ja!
La mannen få prøve seg en sesong. Forrige sesong hadde laget 3 hovedtrenere, så jeg synes ikke det er riktig å laste noen av de i større eller mindre grad enn andre.
Ja!
We'll be back!!
Bedreviteren
Ble medlem: 14 sep 03
Lagt til: 28 jan 10, 10:24
Endret: 28 jan 10, 10:37
Endret av: Bedreviteren
Nei...
Er Aune rett mann til å ta FFK til toppen av norsk fotball? Nei, langt fra. Problemet akkurat nå er at vi ikke har råd til et høyt ambisjonsnivå.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914