Husk meg
Brukernavn
Passord

Hyllest til Pål Andre Czwartek!

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til:

Melder meg også på her i dypest respekt for Pål André.

Han er en flott klubbspiller og er det noen jeg undte scoringen i går var det han.

På meg som hverken personlig kjenner PAC eller andre av spillerne eller personer i styret og stell, virker han som den ideele prototype på en idrettens "Gentleman". Har vel aldri hverken hørt syting eller klaging på andre den kanten.

Her er det virkelig mange som har mye å lære!!!

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til:

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04

Lagt til:

Det var vel ingen markering verken ved 100 eller 200 spillte kamper? Nå kan FFK forsøke å rette på det ved å følge Viking sitt eksempel, hvis han ikke skal bli med videre?

http://www.dagbladet.no/2009/11/18/sport/klubben_i_mitt_hjerte/fotball/viking/thomas_pereira/8996509/

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:

Pål legger da ikke opp enda, men klart dette blir ordnet...

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av keiko99
Pål legger da ikke opp enda, men klart dette blir ordnet...

Trenger ikke legge opp for å få testimonialkamp, og at dette klart blir ordnet har jeg ingen tro på. Ledelsen har vel ikke tenkt tanken en gang vil jeg tro.

Landslagsspiller

Lagt til:

trodde sånne kamper kun ble avholdt da dem la opp... ikke for og være dust på noen måte, men kan du fortelle meg om en fotballspiller som fikk sånn kamp føre han la opp ?

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til:

Ryan Giggs fikk sin testimonialkamp for en evighet siden da han hadde vært ti år i klubben - og han spiller jo som du sikkert vet fortsatt. Det er nok flere spillere som har fått sin testimonialkamp etter ti år i en klubb. Det er i hvert fall ikke en regel som sier at man må ha lagt opp for å få en slik kamp, klubber står nok ganske fritt til å gjøre akkurat som de vil der :)

Landslagsspiller

Lagt til:

ok.. da følger du med værfall Laughing, men jeg syns sånne kamper egenlig bør holdes når en spiller legger opp da

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25