Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter kamp: Start - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 6 3

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 16 aug 09, 20:50

Birger Madsen er jo og ledig, men det er kanksje ikke den posisjonen som er mest prekær?!

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 16 aug 09, 20:51

Opprinnelig postet av Lemmy

 

Les også hva jeg skriver om Gashi/Barsom kontra Wehrman. Jeg liker typen Wehrman, selvom jeg syns han har underprestert og vært dårlig lenge nå. Jeg digger tøffe spillere! Mascherano er for eksempel absolutt en av mine favoritter på Liverpool..

Det er ikke det jeg misliker Gashi for. De gule kortene hans er unødvendige, men det har faktisk ikke vært så mange i år. Kritikken min er overhodet ikke basert på det. Jeg mener at Gashi er en for dårlig og lite komplett forsvarsspiller, thats it. Som Holters nevner her har han èn fattig assist på sine Tippeligakamper. Her snakker vi om en "offensiv, kreativ midtbanespiller".

 

Siden du nevner Mascherano må jeg bare få si at han ble pissa på av Palacios idag... Wink

Så til det jeg egentlig skulle kommentere, nemlig Gashis assists, eller mangel på: Det finnes vel ikke noen statistikk på hvor mange av hans pasninger som det burde vært scoret på? For så mange sjanser som FFK har brent i år er jo nødt til gå utover statistikker som gjelder målgivende pasninger også, uten at pasningsleggeren kan gjøre så mye med det...


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 16 aug 09, 20:52

Men Holters og Lemmy da, Gashi har TO assists i år! Wink


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 16 aug 09, 20:54

Æsj....Nå er jeg bare trist..

Jeg forventer at det gjøres vesentlige tiltak nå....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En ny trener må inn, at Aune er utilstrekkelig er innlysende.

Nå er det mange spillere jeg er drittlei for å si det pent.....Wehrman, Gashi, Barsom, Kvisvik, Gardar.

Vil ikke se noen av de etter denne sesongen.

---------------------------

You`ll never walk alone...


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 16 aug 09, 20:55

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

Æsj....Nå er jeg bare trist..

Jeg forventer at det gjøres vesentlige tiltak nå....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En ny trener må inn, at Aune er utilstrekkelig er innlysende.

Nå er det mange spillere jeg er drittlei for å si det pent.....Wehrman, Gashi, Barsom, Kvisvik, Gardar.

Vil ikke se noen av de etter denne sesongen.

Veit du om noe er på gang Ziggy?? Virker som du har litt peiling på det som skjer..


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 16 aug 09, 20:55

Skulle akkurat til å nevne det, Plankekæll. ;-)

Men han har altså ingen assists i fjor eller 2007. En offensiv midtbanespiller som er fast på et lag som tar sølv, burde vel ha 4-5 assists minst?


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 16 aug 09, 20:56

Opprinnelig postet av TheDude

Hent Frode Johnsen, få hjem en av "danskene " Håland, Wæler eller Ruud. Er vel tvilsomt hvor interessant de er for de, men det bør ikke være uprøvd.

Over hodet ikke frekt ment, men jeg er sjeldeglad for at du ikke er sportsdirektør i FFK. Wink

Johnsen (35), Håland (snart 32), Wæhler (33) og Ruud (25).

Det hadde blitt svært dyrt og utrolig kortsiktig - nøyaktig motsatt tankegang av det FFK trenger. Wink

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 16 aug 09, 20:59

Opprinnelig postet av Lemmy

Skulle akkurat til å nevne det, Plankekæll. ;-)

Men han har altså ingen assists i fjor eller 2007. En offensiv midtbanespiller som er fast på et lag som tar sølv, burde vel ha 4-5 assists minst?

Selvsagt er det altfor dårlig. Gashi er ingen klassespiller, han er en middelmådighet med god løpsstyrke og arbeidsinnsats som mangler stort sett alt annet. Men det er vi jo enig om. Savner løpene til Simen Brenne, i dag scoret han sitt 8. mål for sesongen. Kanskje vi kan bytte likt med Odd Grenland? Wink


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 16 aug 09, 20:59

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av TheDude

Hent Frode Johnsen, få hjem en av "danskene " Håland, Wæler eller Ruud. Er vel tvilsomt hvor interessant de er for de, men det bør ikke være uprøvd.

Over hodet ikke frekt ment, men jeg er sjeldeglad for at du ikke er sportsdirektør i FFK. Wink

Johnsen (35), Håland (snart 32), Wæhler (33) og Ruud (25).

Det hadde blitt svært dyrt og utrolig kortsiktig - nøyaktig motsatt tankegang av det FFK trenger. Wink

Kunne ikke vært mer enig, Holters...!!!

 

---------------------------

You`ll never walk alone...


TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 16 aug 09, 21:01

Opprinnelig postet av Plankekæll

Men Holters og Lemmy da, Gashi har TO assists i år! Wink

Det samme har Wehrman og Borges, mens Kvisvik har 3. Kvisvik og Thommasen er de to som har flest assist, nemlig 3 hver... Greit nok at Gashi ikke har levert i år han heller, men å henge seg opp i antall assist til EN spiller på ett lag som ikke scorer mål blir helt skivebom slik jeg ser det ihvertfall.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 16 aug 09, 21:07

Jeg snakker ikke om assistene hans i år, TheDude. I år har laget prestert elendig, og to assists er forsåvidt helt ok.

Men at han ikke har flere assister de tidligere årene, syns jeg er merkverdig for en "offensiv midtbanespiller med overblikk og pasningskvaliteter", som mange mener han er.

Når det er sagt, så er ikke assistene det viktigste. Hadde han spilt kanonbra uten assister, så hadde jeg vært fornøyd. Det er bare det at jeg syns Gashi er en forferdelig dårlig spiller med dårlige kvaliteter. Enkelt og greit.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 16 aug 09, 21:08

Ever heard of something called "glimt i øyet"? Slapp av og pust dypt. Smile


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 16 aug 09, 21:09

Opprinnelig postet av Holters

Over hodet ikke frekt ment, men jeg er sjeldeglad for at du ikke er sportsdirektør i FFK. Wink

Johnsen (35), Håland (snart 32), Wæhler (33) og Ruud (25).

Det hadde blitt svært dyrt og utrolig kortsiktig - nøyaktig motsatt tankegang av det FFK trenger. Wink

Hvorfor det? Det vi trenger nå er vel spillere som kan prestere! Hjelper ikke en dritt med talenter nå? Frode Johnsen kunne fint ha reddet oss fra nedrykk alene! Dyr er han neppe heller. Det vil jo ikke si det samme som at man skal bygge laget rundt ham, men en redningsmann! Hadde tenkt til å foreslå samme mann selv, men redd det ikke kommer til å skje!

Er det bare jeg som synes Kasey var en av de få som var gode idag? Han vant de fleste dueller og stoppet mange overganger.
Gashi kan vi gi bort til hvem som helst! Barsom måtte jo inn å skille ham og Ophaug i 1 omgang! Jeg er 100% sikker på at Gashi er ødeleggende for FFK med den barnslige oppførselene på banen og konstant klaginga på medspillere! Stort sett er det han som gjør feil utpå der! Møkkamann!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5568

Lagt til: 16 aug 09, 21:09

Vi taper fordi vi slipper inne en lettvint baklengsmål igjen. Så enkelt er det. Forsvarsfireren er mildt sagt ikke samspilt. Wehrman klarer ikke ta ut Fevang, om han i det hele tatt prøver.

Synes det er feigt av trenerteamet å starte med Wehrman fremfor Elvestad, men på den annen side er det ikke sikkert Wehrman hadde giddet å dra til Krsand om han ikke fikk starte.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 16 aug 09, 21:10

Hvem er det som sier at Gashi har overblikk, pasningskvaliteter og er kreativ Lemmy?


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 16 aug 09, 21:12

Ingen her i denne tråden, men jeg har hørt det utallige ganger før..


ecupeventyrsnart

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 263

Lagt til: 16 aug 09, 21:16

Det er bare en ting som er positivt med kampen i dag..og det er at de andre bunnlagene tapte og;)

Får vi ikke folk skadefrie pluss noen gode signeringer er vi ferdige i tippeligaen tror jeg


TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 16 aug 09, 21:16

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av TheDude

Hent Frode Johnsen, få hjem en av "danskene " Håland, Wæler eller Ruud. Er vel tvilsomt hvor interessant de er for de, men det bør ikke være uprøvd.

Over hodet ikke frekt ment, men jeg er sjeldeglad for at du ikke er sportsdirektør i FFK. Wink

Johnsen (35), Håland (snart 32), Wæhler (33) og Ruud (25).

Det hadde blitt svært dyrt og utrolig kortsiktig - nøyaktig motsatt tankegang av det FFK trenger. Wink

Non taken, og jeg er vel gjensidig glad for at du ikke er sportsdirektørWink

Du foretrekker altså nedrykk for å så bygge opp et nytt lag fra neste år da eller? Er nok mer kostbart det. Da antar jeg at du synes det var feil å hente Kenny også?


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 16 aug 09, 21:16

Opprinnelig postet av Gardarson

Hvorfor det? Det vi trenger nå er vel spillere som kan prestere! Hjelper ikke en dritt med talenter nå? Frode Johnsen kunne fint ha reddet oss fra nedrykk alene! Dyr er han neppe heller. Det vil jo ikke si det samme som at man skal bygge laget rundt ham, men en redningsmann!

Hva skal man gjøre til neste år da? Når man igjen står med beina godt plantet i den samme søla? Og alle penger nok en gang har blitt svidd av på "aldrende redningsmenn"? Hente inn flere redningsmenn?

Når mener mener du at man skal tenke langsiktig og investere i fremtiden?

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 16 aug 09, 21:17

Opprinnelig postet av Lemmy

Ingen her i denne tråden, men jeg har hørt det utallige ganger før..

Ok. Døm kan ikke ha mye peiling på fotball, for det er vel det Gashi er svakest på Smile



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 6 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340