Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter kamp: Start - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 6 1

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 16 aug 09, 19:52
Endret: 19 aug 09, 17:26
Endret av: FFK1903

På tide å tenke nytt...

Klubben bør innkalle til "krisemøte" og nedfelle en langsiktig plan for hvordan laget nå skal utvikles videre. Denne sesongen kan vi bare legge bak oss. Vi bør bør heller ikke ha ambisjoner om medaljer og gull allerede til året. Det er på tide å skynde seg langsomt og bygge stein for stein fra grunnen av.

Nå får vi hente inn noen spillere med utviklingspotensial vi kan forme i hvert eneste overgangsvindu. Spillere som Gardar, Barsom, Kvisvik, Wehrman og Czwartek (dessverre) må vi for all del ikke forlenge med. Det er mulig de holder et kurant nivå i én sesong til, men vi må ha et lenger perspektiv enn som så. Nevnte spillere er allerede på hell, og vil absolutt ikke være store bidragsytere fra 2011-sesongen og utover. I tillegg er de fleste dyre i drift. Et generasjonsskifte bør tas nå!

For min egen del kan vi føye til Gashi på den lista. Jeg har aldri vært noen stor fan. Ja, han løper mye, men det må man da jaggu forvente av en midtbanespiller. Dessverre har han ingen ferdigheter utover å være en "terrier" i stilen.

Nei, jeg håper virkelig klubben snarest bestemmer seg for om Grönhagen, Aune eller en helt annen trener er fremtiden. Deretter bør man ta høyde for å hente inn spillere med spisskompetanse som kan formes og utviklet et klubbens ønskede spillesystem.

Per dags dato er det ikke struktur over noe som helst - verken administrativ, sportslig eller på banen.

Det er rett og slett trist å være FFK-supporter for tida!

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 16 aug 09, 19:53

Opprinnelig postet av Holters

På tide å tenke nytt...

På trenerfronten?


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 16 aug 09, 19:53

Når skal egentlig Elvestad og Lala få sjansen når de ikke kommer inn i kamper som denne engang?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 aug 09, 19:53

raio må stå over mot RBK Cry

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5460

Lagt til: 16 aug 09, 19:54

Raio må IKKE stå over mot RBK. Han har totalt 6 kort.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 aug 09, 19:55

Ble lurt av tv2 som sa det Laughing  glad meldig.. raio må ikke stå over

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 16 aug 09, 19:56

Tenke på innkjøp av forsvarsspillere ihvertfall. Samt kjøpe inn konsultasjon av ortoped / idrettsmedisiner. Må være mer enn bare uflaks som gjør at skadesituasjonen er som den er?

---------------------------

NM 2006. Seriesølv 2008. The double 2010?


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 16 aug 09, 19:57
Endret: 16 aug 09, 20:00
Endret av: Plankekæll

Ta en titt på "Sinnataggen" folkens. Der er det oppdatert. Han har seks gule kort som tidligere nevnt.

Oioioi. Tom Freddy med et stikk til ledelsen ang få spillere tilgjengelig. Som jeg har nevnt tidligere er det helt håpløst å ha kun 15 spillere tilgjengelig. Og vi har også en jr-avdeling i klubben, det går an å tegne en proffkontrakt med 1-2 av dem ut sesongen. Slik jeg kjenner Tom Freddy hadde han vært glad for å ha noen fra jr-laget tilgjengelig. Hvem har ansvaret her?

Dæven, nå var Aune vred.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 16 aug 09, 19:58

Bra at Aune var tydelig på det.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 16 aug 09, 19:59

Må kjøpe høyreback og bakromsspiss! Vi kommer oss til rundt 20 meter men der stopper det opp.

Mye kunne vært annerledes idag hvis Gardar hadde putta tidlig. Men det var to svake lag på banen idag, Start var bedre enn oss foran begge måla


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 16 aug 09, 19:59

Opprinnelig postet av keiko99

raio må stå over mot RBK Cry

Ikke bare han vel?

Hva med Kasey? Må ikke han stå over også? Foot in mouth

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Vis Unita Fortior!
Are you a Glory Hunter? Sod Off!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 16 aug 09, 19:59

Opprinnelig postet av Costanza

Bra at Aune var tydelig på det.

Hva sa Aune? Fikk ikke sett det


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5460

Lagt til: 16 aug 09, 20:00

Opprinnelig postet av benksliter`n

Ikke bare han vel?

Hva med Kasey? Må ikke han stå over også? Foot in mouth

Raio står IKKE over

Kasey må stå over.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 16 aug 09, 20:01

Kasey må stå over, IKKE Piiroja.


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 16 aug 09, 20:01

Opprinnelig postet av solano2

Når skal egentlig Elvestad og Lala få sjansen når de ikke kommer inn i kamper som denne engang?

Og når skal de hellige kuer slaktes ?

Gashi, Wehrman, Everton og Aune ? Gashi sa for et par år siden at han ikke aksepterte å spille annet enn sentral midtbane. Benken neste.

Laget henger ikke sammen, har ikke samhandling, null tempo, null framdrift, lite spill i lengderetningen, derfor skapes ingen sjangser.

Dette laget holder adecco-standard.

Hva er galt med laget og klubben ? Det prates om negative saker hele tiden uten at det kommer fram hva det er, men noe må være totalt galt når laget fremstår som det gjør, allikevel overrasket over at spillerne "går" fotball i hele 1. omgang, de er uvåkne og ukonsentrerte, uten samhandling, uten spillemønster, uten bevegelse, uten tempo.

Hva skjer innad i klubben og blant klubbens støttespillere.

Jeg ville foretrekke all, (mye) makt til Høili fremfor det vi nå går mot, nemlig tilbake til fotballens bakgård.

Og dette laget, de samme spillerne tok sølv i fjor !

---------------------------

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 16 aug 09, 20:02

Opprinnelig postet av Plankekæll

Kasey må stå over, IKKE Piiroja.

Flott, la Elvestad få muligheten.

---------------------------

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 16 aug 09, 20:02

Hva trenerteamet tenker på i dag, kan jeg ikke forstå. Man forlenger låneavtale med Lala, men han får jo aldri vise seg frem. At Trulsen byttes inn på høyrekant, er for meg en gåte.

Her må det gjøres endringer. Kasey har ikke prestert på en stund, hvorfor velger man ikke da å la Elvestad få sjansen? Det er ikke ofte jeg bruker slike uttrykk om egne spillere, men Gashi er en vits. Tror ikke det fins en midtbanespiller i Tippeligaen som er fast på laget og like dårlig.

Kvisvik har ikke prestert på lenge heller. Han lever tydeligvis på en god sesongstart..

Positive i dag må være Ophaug, Askar, Barsom og Éverton. Ophaug syns jeg spiller med en ro som er fantastisk, deilig å ha ham tilbake på banen! Askar er som alltid oppofrende og god offensivt, men et stort minus ved scoringen selvfølgelig. Barsom gjør en god kamp, men må slutte med alt idiotiet sitt på banen som ikke er en kaptein verdig. Éverton prøver og prøver, gjør en god kamp, men det blir for meg mer og mer tydelig at vi ikke bør signere ham videre.

Borges ser sliten og oppgitt ut. Lurer på om han angrer litt på at han valgte å gå til FFK.. Men er heller ikke rart at han er sliten etter en lang reise.

Gardar skaper virkelig ingenting, og bør vel være ferdig i klubben snart.


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 16 aug 09, 20:03

Opprinnelig postet av ffkmufc

Opprinnelig postet av Holters

På tide å tenke nytt...

På trenerfronten?

Er det noe særlig andre steder å tenke nytt på ? Klubben er blakk og går mot adecco på økonomiklasse.

---------------------------

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 16 aug 09, 20:05

Opprinnelig postet av Willy Renè

Opprinnelig postet av Plankekæll

Kasey må stå over, IKKE Piiroja.

Flott, la Elvestad få muligheten.

Slapp av, Ramberg er vel klar igjen da, slik at TFA slipper å satse på noe nytt!


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 16 aug 09, 20:05

Opprinnelig postet av ffkmufc

Opprinnelig postet av Costanza

Bra at Aune var tydelig på det.

Hva sa Aune? Fikk ikke sett det

At han forventet forsterkning, fordi vi ikke kan fullføre høsten med 15-16 spillere. Men det er vel kanskje dette lottvinneren vilCool
Seriøst, dette handler selvfølgelig om mange skader, men også noe mer. De vi har gir ikke alt i 90 minutter, og spillerne er for usikkre i samspillet.
Derfor tror jeg desverre ikke dette snur før den nye treneren er på plass uansett hvem som kommer.

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 6 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340