Overgangsvinduet sommeren 2009
på hjemmesidene til godset står det at anderson er klar for FFK..
---------------------------
ballen er rund......
Da er han klar for FFK! se link http://www.godset.no/
Opprinnelig postet av Lemmy
Men det er vel uaktuelt, da Nordlie visstnok har lagt ned forbud mot utlendinger.
Akkurat det kan jeg godt tro på. Han har vel ikke stort nok engelsk vokabular til å formidle sine motivasjonsegenskaper på engelsk vil jeg tro. Stakkars Celso Borges & Co. Sitter og hører på en tykkfallen engasjert fyr som veiver med armene på et uforståelig språk. Omtrent som å se Tonedøv Damli Aaberge synge og danse.
Mattias Andersson klar for FFK.
http://www.godset.no/
Leve Godset og FFK
Opprinnelig postet av Konnerud
Mattias Andersson klar for FFK.
Enten må Godset ha dårlig råd, eller så har han en så alvorlig skade at kun det medisinske apparatet til FFK ikke fikk det med seg ;) Men glimrende, da har vi jo kantspillerne vi trenger. Nå mangler vi bare resten!
Positivt med nye impulser. Disse har nok motiverte og drar med seg de andre!
Det var det.. Da er det vel ikke mer som skjer i kveld..
Andersson var fantastisk før han ble skadet i lengre tid da Godset rykket opp igjen sist. Håper det viser seg at FFK har gjort et scoop. Jeg liker ikke alderen på spillerne FFK henter, men de kan jo godt slå til allikevel. Nå handler det om å redde kontrakten tydeligvis. Vi får håpe vi kan gjøre det med spillere som er inne i en down-periode i karrieren sin. Jeg synes umiddelbart 2 mill for Valencia virket meget dyrt.
Det var to. Kommer det fler????
Ingen ut??
"Tap og vinn med samme sinn". Måtte det bare bli 3 poeng!!
Ja, da er det vel bare å få snudd noen kapper etter vinden, og genierklære både styre og trenerapparat...
Plankegjengen - kaffe og MacDonalds, så ordner Guttæne resten
Da er det vel over for denne gang eller?
Kan dette bety at Raymond Kvisvik skal til Godset? Har vært rykter om det før, iallfall.
Leve Godset og FFK
Mangler bare Roger Risholt tilbake i rød-hvit drakt nå så er jeg strålende fornøyd med dette vinduet! Drakt nr 3 ligger klar og venter!
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
http://www.flickr.com/photos/rasle/
Jeg lurer på om dette betyr at Gardar og / eller Kvisvik forsvinner?
Noen har fortalt meg at det fortsatt gjenstår spillere vi forhandler med, men jeg vet ikke helt...
Alltid FFK!
på fb er det noen som mener at Karadaz også skla være på vei, er ingen stor fan men sier alikevel ja takk! Kan være den targetmannen vi trenger til å stange inn mål på pasninger fra de nye kantene våre samtidig som han gjøre en god jobb som vikar i midtforsvaret om nødvendig. Gimme, gimme, gimme.
er vel neppe noen flere spillere på vei inn nå, siden FFK har lagt ut begge kjøpa på hjemmesia. Da hadde de sikkert venta til eventuellt alle 3 var klare vil jeg tro..
Opprinnelig postet av JonFT
Jeg lurer på om dette betyr at Gardar og / eller Kvisvik forsvinner?
Noen har fortalt meg at det fortsatt gjenstår spillere vi forhandler med, men jeg vet ikke helt...
Da er det bare målscoreren igjen. Wow spilleren vi alle venter på.
Karadas ble vel klar for en tyrkisk klubb i går, så den tror jeg vi skal tvile litt på.
Opprinnelig postet av TheDude
på fb er det noen som mener at Karadaz også skla være på vei, er ingen stor fan men sier alikevel ja takk! Kan være den targetmannen vi trenger til å stange inn mål på pasninger fra de nye kantene våre samtidig som han gjøre en god jobb som vikar i midtforsvaret om nødvendig. Gimme, gimme, gimme.
Han har jo signet for en tyrkisk klubb så det er nok dessverre bare tull hehe
Roger Risholt blir ingen FFK spiller, ifølge han selv ihvertfall...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914