Overgangsvinduet sommeren 2009
Opprinnelig postet av suggas
La det nå være en wow spiller blant disse da Henriksen. En som sprenger hele serveren til f-b og ffksupporter. En som er så god at hele norges pressekorps kommer til Fredrikstad og at alle andres lag supportere griner seg i søvn i natt av misunnelse.
For håpet det
Oj oj, mange spillere inn? Da er det vel bye bye til mange av spillere?
Hvordan er det med Fredrik Strømstad for tiden?
Opprinnelig postet av Panodil
- Vi er i sluttforhandlinger med flere spillere, opplyser FFK-direktør Runar Henriksen.
Han vil ikke si hvilke spillere det er snakk om. Overgangsvinduet stenger ved midnatt.
Er nok en grunn til at denne siden ikke er oppdatert med tanke på signeringen av Valencia!
---------------------------
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
La oss håpe det Nugattistjerna!
Knuty
Ble medlem: 28 mar 05
Lagt til: 31 aug 09, 20:59
Endret: 31 aug 09, 21:00
Endret av: Knuty
Påliteligheten vet jeg ingenting om, men en kar på f-b.no sier følgende:
"Mattias Andersson (strømsgodset), Peter Ijhe (viking) og Stefan Gislason (brøndby) er de andre spillerne de forhandler med."
Opprinnelig postet av eliot
Hvordan er det med Fredrik Strømstad for tiden?
Benk- og tribunesliter i Frankrike. Løp og kjøp!! Totalt urealistisk med kjøp, kan jo håpe på et lån.
TheDude
Ble medlem: 03 nov 04
Lagt til: 31 aug 09, 21:02
Endret: 31 aug 09, 21:03
Endret av: TheDude
Mattias Andersson (strømsgodset), Peter Ijhe (viking) og Stefan Gislason (brøndby) er de andre spillerne de forhandler med
Fra kommentarfeltet på fb
for sent ute...
ikke Peter Ijhe. Han er for gammel, for dårlig. Gaardar er bedre da
Kommer det flere nye spillere i kveld tru ;)
Håper ikke de sprenger banken for å få inn Gislason, ser på han som helt urealistisk også.
Mattias Andersson hadde vært en fin signering, men skjønner ikke helt hvorfor han skulle kommet hit.
Peter Ijeh vil jeg IKKE ha!!!
Opprinnelig postet av Plankekæll
Håper ikke de sprenger banken for å få inn Gislason, ser på han som helt urealistisk også.
Mattias Andersson hadde vært en fin signering, men skjønner ikke helt hvorfor han skulle kommet hit.
Peter Ijeh vil jeg IKKE ha!!!
Godset er vel blakkere enn oss tror jeg, er kanskje derfor? Ijeh er jeg helt enig med deg i, vil ikke ha. Er så veldig mye dårligere nå enn han var i fjor, har vel hatt en nedadgående kurve ala Kasey! Dessuten er han en usympatisk motherf***er
Kan det at Sollied fikk sparken i Herenveen åpne muligheten for leie av Tarik likevel?
---------------------------
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Kan det at Sollied fikk sparken i Herenveen åpne muligheten for leie av Tarik likevel?
Hadde jo vært glimrende, men jeg har en følelse av at det heller er tvert imot, tror trenerskifte er positivt for Tarik sin del
Noen flere på gang enn Alex Valencia ??? Venter i spenning og sjekker alle mulige og umulige sider.
Kom med rykter/sanheter/drømmer etc!!!!!!!!
Fin link til alle ryktehorene her:
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/pl/article2696540.ece
Jeg er en av de, F5-tasten får kjørt seg ikveld...
Oslo
Ble medlem: 10 aug 04
Lagt til: 31 aug 09, 21:38
Endret: 31 aug 09, 21:40
Endret av: Oslo
Ny spiss klar ihht.en på f-b.
Om dette stemmer eller ikke, tar ikke jeg ansvar for...
Litt nedtur hvis det er Peter Ijeh
Kommentarene på f-b.no stoler jeg ikke på i det hele tatt..
Jeg vil ha sikrere bevis, noen her inne for eksempel :)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914