Moss FK på konkursens rand
Opprinnelig postet av Plankekæll
Tak får alt Måss!
Herlig Plankekæll :) Blir aldri lei av det banneret!
Hvem var det som skrev det banneret igjen Følte meg sånn passe flau av PH da gitt...
---------------------------
Rød hvit til jeg dør:)
Var nok det. Det er lovlig å ha lese- og skrivevansker, selv for de som skal lage banner. Men da er det greit å få litt hjelp med stavekontrollen før man klasker på maling og viser det til hele stadion.
Hehe, litt småmerkelig at ingen andre i PH oppdaget det før de valgte å vise det til resten av stadion
Moss er i hvert fall på full fart ut av cupen. Ligger under 2-0 borte mot Nest Sotra til pause.
Litt synd hvis de ryker, det hadde vært moro med en kamp mot kråkene igjen.
"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jeg koser meg... Deilig.. endelig liksom... bare så synd at hjælmen og dem andre som alltid kommer med dritt holder helt kjeft...
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Opprinnelig postet av keiko99
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jeg koser meg... Deilig.. endelig liksom... bare så synd at hjælmen og dem andre som alltid kommer med dritt holder helt kjeft...
Mulig han følger laget sitt istedenfor å sitta her å lesa..
Personlig håper jeg Moss greier seg, og etterhvert klarer å komme seg opp i det gode selskap igjen.
Det er ikke så lenge siden hjælmen var her inne , men jeg tror dem har mista litt lysten.. Ja ja moss ryker ut av Cupen... enda mere og glede seg over....
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Hvorfor i all verden er det så fryktelig deilig? Vi trenger konkurranse i Østfold og jeg ønsker Moss tilbake i det gode selskap!
keiko99
Ble medlem: 05 jul 04
Lagt til: 04 jun 09, 19:46
Endret: 04 jun 09, 19:52
Endret av: keiko99
Opprinnelig postet av solano2
Jeg hater bare moss.. sånn er det.. ønsker mere at sarpsborg skal ha fremgangHvorfor i all verden er det så fryktelig deilig?
Nest Sotra holder unna, og dermed en liten cupbombe her på Sotra.
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Moss er ute etter å ha tapt 2-1. Sarpsborg må ut i ekstraomganger hjemme mot Eidsvold Turn etter 2-2 til full tid.
"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Opprinnelig postet av Per Egil
Litt synd hvis de ryker, det hadde vært moro med en kamp mot kråkene igjen.
Nei. Glad vi slipper. Lei av å tape for overivrige Mossinger. Frykter også alltid skader i de oppgjørene.
Jambo 19/5: "Du går ikke i skogen utkledt som en elg midt i jaktsesongen. (...) Dersom du da blir skutt på så bør du ikke være veldig overrasket."
Hvorfor i all verden er det så fryktelig deilig? Vi trenger konkurranse i Østfold og jeg ønsker Moss tilbake i det gode selskap!
Hva feiler det deg da? Blir like fjernt som å si at jeg ønsker at Sparta skal vinne
Opprinnelig postet av schpa84
Hva feiler det deg da? Blir like fjernt som å si at jeg ønsker at Sparta skal vinne
Er det ikke lokaloppgjørende som er årets høyepunkt da? Slik er det ihvertfall for meg. Selv om jeg heier på FFK ønsker jeg vel ikke at både Moss og Sarpsborg skal rykke ned i 3div. Jeg tror vi trenger to lag i Østfold som spiller i TL for å øke interessen igjen.
schpa84
Ble medlem: 01 okt 04
Lagt til: 04 jun 09, 20:22
Endret: 04 jun 09, 20:22
Endret av: schpa84
Jeg ønsker vel ikke at de skal rykke ned, men blir ikke lei meg av den grunn. Det er våres største rivaler og trives godt med de en divisjon under. Hvorfor sier du brått 3.divisjon da? Det er bra at de ikke er i TL, slik at vi kan snappe opp deres talenter. Håper på at de kan levere oss like mange talenter som Skeid leverer til VIF:)
... og der var Sarpsborg også ute av cupen med 2-3 etter ekstraomganger.
Opprinnelig postet av Per Egil
... og der var Sarpsborg også ute av cupen med 2-3 etter ekstraomganger.
yes, så kan jeg plage faren til dattera mi litt
jaja da slapp vi moss og sarpsborg da
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Opprinnelig postet av schpa84
Jeg ønsker vel ikke at de skal rykke ned, men blir ikke lei meg av den grunn. Det er våres største rivaler og trives godt med de en divisjon under. Hvorfor sier du brått 3.divisjon da? Det er bra at de ikke er i TL, slik at vi kan snappe opp deres talenter. Håper på at de kan levere oss like mange talenter som Skeid leverer til VIF:)
Har vel bare snappa opp ett talent foreløpig, og vi har vært noen år i TL nå...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914