Husk meg
Brukernavn
Passord

Fotballbråk med Brigade RødHvit

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 7 3

Truger

Juniorspiller

Ble medlem: 14 feb 05
Innlegg: 92

Lagt til: 16 mai 09, 23:10

Er det mulig å få stabla så mange barnslige, uintelligente, amøbete testosteronoppblåste drittfolk inn i et lite miljø?

BRH skal ha for å ha oppført seg godt i det siste og laga litt liv på stadion, men hvis dette er store deler av dem, kan døm se til å pelle seg til helvete langt vekk fra stadion de nærmeste åra...

Sånne folk trenger vi virkelig ikke inn i fotballen, som samtidig skader Fredrikstads gode navn og rykte. Fatter ikke hvordan folk kan blande inn vold med fotball. Når man må ha fotball som en unnskyldning for å få ut behovet for primitiv drittsekk-oppførsel, har du et større problem...

---------------------------

FFK, Stjernen og Wolves ;)


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 17 mai 09, 00:59

Stemmer for at de innfører samme straffer som i england nå. Altså forbud mot å komme på alle stadioner i hele norge. Det betyr altså meldeplikt på politistadion ved kampstart resten av livet. Kanskje disse snørrvalpene da skjønner litt selv om jeg tviler at de skjønner, men da er vi nok kanskje kvitt de


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 17 mai 09, 01:04

håper at FFK og VIF tar tak i dette og får dem gutta som var med på det der utestengt fra norsk fotball leeeeeeeenge!

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 17 mai 09, 01:20

Hvorfor sladder VG bildet av FFK supporterne som sitter på kafèn? Uansett er det hvertfall to av disse som er med i BRH! Synes det var veldig få fra BRH på stadion idag også, kanskje ikke rart om halve gjengen satt på stasjon....

Var tydelig at politiet lette etter noen etter kampen også, så de hadde sikkert bilder de gikk utifra...


Sing&JumpFTW

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 09
Innlegg: 142

Lagt til: 17 mai 09, 01:37

Er dere sikre på at der er BRH det er snakk om her? Hvis det er det, er det jo veldig synd, for de har gjort bare positive ting den siste tiden!

 

---------------------------

Det er ikke flaut å synge, folkens! Noen ganger virker det som folk tror det:O

Dont take life too serious, you'll never get out allive.


Ramp

Juniorspiller

Ble medlem: 18 sep 07
Innlegg: 161

Lagt til: 17 mai 09, 02:16

Opprinnelig postet av Sing&JumpFTW

Er dere sikre på at der er BRH det er snakk om her? Hvis det er det, er det jo veldig synd, for de har gjort bare positive ting den siste tiden!

 

 

Kan jo ikke være helt sikker, og de har heller ikke fått uttalt seg enda, som du sier har det vært mye positivt rundt dem i det siste, og om det er dem er det trist.

Men om man sitter å lurer på om det er dem eller ikke,  så kan man jo stille seg spørsmålet om hvor mange grupper med fotballsupportere fra Fredrikstad det finnes som kler seg i merkeklær...

---------------------------

-FFK
-Manchester United
-Stjernen


Sing&JumpFTW

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 09
Innlegg: 142

Lagt til: 17 mai 09, 02:41

Sant, men hadde det vært dem, hadde de ikke vært å sett på Ullevål en time etter slåsskampen. Så det er hvertfall sikkert at de som var på ullevål og sang (rundt 20-30?) var hvertfall ikke involvert. Disse er det hvertfall ikke vits å peke ut som noen slåsskjemper i dette tilfellet hvertfall. Siden hadde de vært å sloss kl 15.00 hadde de hvertfall ikke vært på kamp en time etter. Politi tok jo endel i varetekt også.

Det er jo forsåvidt positivt da:-)

---------------------------

Det er ikke flaut å synge, folkens! Noen ganger virker det som folk tror det:O

Dont take life too serious, you'll never get out allive.


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 17 mai 09, 10:38

Opprinnelig postet av fanatic_so_what

Opprinnelig postet av Ramp

edit: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=543301 her har det gått hardt for seg, for en jævla taper som kastet, kunne jo ha drept den stakkars ungen

Står jo her at Isko-gutta startet det hele. Selvforsvar sier jeg.

 

Pissprat...

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...

"Jeg er litt lei meg over at jeg ikke fikk være sammen med jentene inne i garderoben da de skreik av glede." Gro Hammerseng
- Da er vi to Gro...


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 16 mai 09, 18:41

Opprinnelig postet av Patrioten

Etter det TV 2 erfarer skal bråkmakerne være medlemmer av casuals-gjengene Isko Boys fra Oslo og Brigade RødHvit fra Fredrikstad. Også en gruppe ishockeytilhengere fra Fredrikstad skal ha deltatt i slåsskampen.

http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/article2734950.ece

For noen tapere.

 

 

Siste tur før Red Beavers legges ned har jeg hørt, så kanskje de skulle ta'n skikkelig ut en siste gang,,,,

---------------------------

Få igang angreps-spillet, ellers blir det Adecco neste sesong....
-------
-I'll rip off your head and shit down your neck
Duke Nukem


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 17 mai 09, 18:45

Send bud på en brannbil neste gang og spyl svina ned til de ikke har klær på seg igjen. Så kan du få tusle skamfulle rundt i Oslos gater uten en tråd på kroppen.

Håper øvrige media følger BTs eksempel og slutter å sladde bilder av disse folka. Det er ikke slåsskjempene som bør skånes med sladding, det er folket som bør få se hvem dette er. Om de får smelt opp bilde av seg selv i avisen, så kanskje de tenker seg om en del ganger før de begynner å oppføre seg som svake apekatter. Sikkert ikke så kult om venner, familie og kollegaer brått finner ut at de kjenner en idiot.


TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 17 mai 09, 22:28

Jeeezzees! Så på videon på vg, og det er faen meg det dummeste jeg har sett. For det første en de en gjeng tullinger som møtes for å sloss, og det på offentlig sted! Og skal de først drive med dette tullet hadde det jo vært en fordel om de faktisk kunne "sloss" og ikke sett ut som noen drittunger som egentlig var pissredde men følte seg tvunget til sloss litt for å ikke tape ansikt. Hvis disse folka her på død og liv skal fortsette med denne dritten burde de jo vurdere å ta seg en tur ned på dammyr å få et intensiv-kurs i nærkamp eller noe, for dette minnet mer om klovner på sirkus enn hardbarkede slosskjemper. Det beste hadde jo selvfølgelig vært om de kunne begynnt med kampsport i ordnede former, men jeg tviler på at denne søpla kan være såpass disiplinerte. Makan!


danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 18 mai 09, 00:28
Endret: 18 mai 09, 01:10
Endret av: Holters

Vi har lagt ut en nyhet på vår hjemmeside nå. http://www.brigaderodhvit.com/

Opprinnelig postet av brigaderodhvit.com

Etter gårsdagens tumulter og medieoppslag har vi valgt å komme med en kort redegjørelse.

Før kampen 16mai valgte deler av BRH og andre Fredrikstad-tilhengere å sette seg på en pub litt utenfor bykjernen i Oslo, for å lade opp til kampen med litt alkohol, sang og sosialt prat. Når klokken nærmer seg 3 bestemmer de aller fleste fra BRH seg for å ta T-banen til Ullevaal for å sikre seg en god plass på tribunen, mens resten blir igjen for å drikke opp det de har i glassene samt å vente på andre Fredrikstad-tilhengere som er på vei.

Få minutter etter at de fleste med tilhørighet til BRH har tatt turen mot Ullevaal, ankommer et 20-talls litt eldre Vålerengagutter puben Fredrikstad (10-15 gutter) sitter på. Vålerenga kaster askebeger, stoler og glass mot Fredrikstad. Det renner over for flere fra Fredrikstad som kaster tilbake for å prøve å holde Enga på avstand fra oss og de andre gjestene på puben

Vi siterer direkte fra NRK.no: "Vitner forteller til Østlandssendingen at det var pøblene fra Vålerenga som yppet til bråk.
- Fredrikstad fansen satt rolig å spiste og drakk øl på Oskar Braaten. Plutselig kommer Vålerenga fansen løpende og kaster stoler og bord og begynner å sloss, forteller en servitør på vertshuset.
Også Petros mener det var Vålerenga tilhengerne som startet det hele ved å kaste stoler og bord ved uteserveringen til Oskar Braaten."

Etter litt håndgemeng klarer Fredrikstad tilslutt å jage Vålerenga fra stedet, omtrent på samme tidspunkt som både politi og media ankommer stedet. Polititet anholder alle de får tak i fra begge hold. Alle de innbrakte med tilhørighet Fredrikstad (5-6 personer) blir sluppet ut med 1 - 3 timers mellomrom på stasjonen.

Vi kan bekrefte at 4stk. av de involverte hadde tilhørighet til Brigade RødHvit. De 4 er informert om at de fra nå av er uønsket i Brigade RødHvit som har hovedfokus på tribunelivet. Vi vil med dette igjen presisere at BRH tar avstand fra vold og ikke vil bli forbundet med slike hendelser.

// Et samlet Brigade RødHvit

PS. Vi informerer om at Tirsdag 19mai klokken 18 blir det avholdt et tribunemøte på 1903. Vi håper at alle som har meninger om tribunelivet i Plankehaugen tar turen dit, så vi kan diskutere hvilke tiltak som er nødvendig for å få det lydtrykket vi alle drømmer om.

17/05/2009

 


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 18 mai 09, 03:40

Jeg har ett spørsmål, hvordan visste de at folka fra Fredrikstad satt akkurat der?
Vi snakker om en relativt stor by med flere hundre uteplasser, spredt over ett stort geografisk område.
Spesielt merkelig blir det når de faktisk har sittet en plass utenfor bykjernen.


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 18 mai 09, 06:15

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Jeg har ett spørsmål, hvordan visste de at folka fra Fredrikstad satt akkurat der?
Vi snakker om en relativt stor by med flere hundre uteplasser, spredt over ett stort geografisk område.
Spesielt merkelig blir det når de faktisk har sittet en plass utenfor bykjernen.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=553246

Hva vet jeg?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 mai 09, 09:23

eliot.. fiksa på linken din... her er den

På det video innslage ser dem ikke lei seg ut for og sloss..

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 281

Lagt til: 18 mai 09, 07:33

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Jeg har ett spørsmål, hvordan visste de at folka fra Fredrikstad satt akkurat der?
Vi snakker om en relativt stor by med flere hundre uteplasser, spredt over ett stort geografisk område.
Spesielt merkelig blir det når de faktisk har sittet en plass utenfor bykjernen.

 

Skal vel ikke mere til enn at de har blitt tipset av sympatisører som har observert våre gutter..? Torshov har jo tross alt en rimelig høy tetthet av Vålerenga supportere

---------------------------

FFK - Norgesmester 2006!
Reading FC - pride of Berkshire!!!



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 7 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340