Tegstrøm til Strømsgodset
Iløpet av dagen kommer en pressemelding fra Strømsgodset om at Andreas Tegstrøm er klar for godset. Usikker om dette er lån eller kjøp.
Holters
Ble medlem: 23 mar 03
Lagt til: 23 mar 09, 13:23
Endret: 23 mar 09, 13:31
Endret av: Holters
Kan muligens stemme dette. Vet at FFK jobbet mye for å få til dette i forrige uke, men trodde man snudde i siste liten etter at Grönhagen ombestemte seg...
Husk at vi har 12 frie spillere. Det betyr at én må ut.
---------------------------
Har du lest forumets retningslinjer?
Må si at dette er en fornuftig løsning, da Tegan ikke er god nok for første 11'ern. Kjipt at han har så høy lønn, for han er perfekt som "supersub", når motstadnerne er slitne ( som igår).. Er vel greit å bli kvitt disse lønnskostnadene regner jeg med..
Rødhvitelite-ultrasmentalitet
Spør du meg er det galskap å selge før Gardar er tilbake, til tross for at Tegan har vært en skuffelse.
Han er tross alt toppscorer hvis vi teller treningskampene med.
Fantastisk! Da blir vi kvitt litt stallfyll med altfor høy lønn!
La oss bare håpe dem kjøper ham og ikke bare låner.
Lurer på hva vi får igjen for et salg, Grönhagen sier det er opp til spilleren så klubbene er vel enige, og da spørs det vel hva godset kan tilby i lønn.
Tegstrøm har også sagt at han synes det har vært mye flytting på familien, så det gjenstår å se.
venter på nyheten kommer jeg.. har ikke funnet den enda
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Opprinnelig postet av Gardarson
Fantastisk! Da blir vi kvitt litt stallfyll med altfor høy lønn!
La oss bare håpe dem kjøper ham og ikke bare låner.
Tror ikke vi skal håpe på for mye. Kassa i Drammen er, etter det vi her borte kan lese i Drammens Tidende, bunnskrapt...
Bjørn Jervell Hansen
Stoni
Ble medlem: 08 aug 08
Lagt til: 23 mar 09, 18:07
Endret: 23 mar 09, 18:07
Endret av: Stoni
Synes Tegstrøm skulle fått prøvd seg mer. Litt tillit så tror jeg han leverer. Han har jo tross alt scoret mange mål i forhold til spilletida han har hatt!!
Tegstrøm og Everton på topp mot Sandefjord og vi vinner 5-0!!! Tre av Tegstrøm og to av Everton...
"Tap og vinn med samme sinn". Måtte det bare bli 3 poeng!!
Har troa på Tegstrøm! La han få sjansen fram til sommeren
Litt tidlig å bli så glad for dette her syns jeg. Vi kan vel ikke regne med at Ramberg og Agim skal bøtte inn mål i fortsettelsen. De andre spissene våre har jo ennå tilgode å pøse inn mål. Har god tro på flere av dem jeg, men det tar tydeligvis litt tid før det løsner.
Blir vel litt gæernt å juble når en spiss som faktisk putter en fin gåll på sin andre eller tredje sjanse (denne sesongen!!!) er på vei bort.
dommær a' dommær!
Selg for all del ikke tegan. Avsluttet sesongen med 2frekke mål i molde og kommer inn nå og gjør et typisk goalgetter mål. Slet fælt ifjor, men dette er en spiller som vet hvor buret står. Det nærmeste vi de siste årene har kommet en måltjuv etter Ringberg. Du kan bare glemme at everton blir en notorisk målscorer! Skuddene hans minner mer om pasninger. Everton binder opp spillere og vil gi mye rom til goalgettern tegan, men da må vi fanken meg spille 4-4-2.
Fredrikstad tar medalje i TL 2008
Overgangen er lagt på vent da de ser an skaden til Kim Andre Madsen. Dersom den blir langvarig, ryker nok Tegstrøm overgangen. En undersøkelse igår kunne tyde på et lenger skadeavbrekk. Er ikke bare å få Raymond over seg :)
?? Det at en er skadet betyr vel bare at det er mer bruk for en ny spiller
There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson
Opprinnelig postet av tgtgtgtg
Men kanskje de vil prioritere noe annet enn en spiss?!?
Opprinnelig postet av tgtgtgtg
Ja, forsvarsspiller.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Lover ikke ny spiss
Stabæk ville ha ham
http://www.sandefjords-blad.no/article/20090402/SPORT01/80294022/1179
Opprinnelig postet av Patrioten
Stabæk ville ha ham
http://www.sandefjords-blad.no/article/20090402/SPORT01/80294022/1179
Grønis sa nei i siste liten da Godset ville ha ham. Og Stabækdealen falt i fiskpga. de ikke ville betale og ikke ville ta over hele lønna. FFK måtte i så fall betalt for en spiller som ikke var i klubben.
Har du lest forumets retningslinjer?
Høres veldig spesielt ut! Istedet endte de opp med en svensk landslagsspiller og en kroat?
Synd ikke Vi lot ham gå, kan ha vært sjansen til å bli kvitt ham!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914