Husk meg
Brukernavn
Passord

Blussing foran PH-tribunen etter kampen

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 8 3

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 04 nov 08, 21:50
Endret: 04 nov 08, 21:53
Endret av: kanogvetalt

Opprinnelig postet av Liraren

så du mener at man skal nekte personer inngang fordi de mener noe annet enn deg?:)

Støtter deg på den ass, hva med og nekte alle som har noe på rulleblad inngang også:)? eller alle de som ikke er medlem av statskirken?

Kan bli en artig silly season:)

Jeg synes definitivt at de som ikke kan holde seg til reglementet skal utestenges fra tribunen. 12.350 på tribunen. 12340 som ønsker dere dit peppern gror. Ta ett hint!

Jeg mener det er på tide at Plankehaugen og FFK tar avstand fra disse elementene og tar initiativ til at disse blir holdt utenfor.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06

Lagt til: 04 nov 08, 21:55
Endret: 04 nov 08, 21:59
Endret av: Supreme NTM

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Jeg synes definitivt at de som ikke kan holde seg til reglementet skal utestenges fra tribunen. 12.350 på tribunen. 12340 som ønsker dere dit peppern gror. Ta ett hint!

Jeg mener det er på tide at Plankehaugen og FFK tar avstand fra disse elementene og tar initiativ til at disse blir holdt utenfor.

For det første er det der blank løgn, vet om utallige personer som har mye positivt å si om oss og ønsker å ha oss på tribunen. For det andre er det nok en del fler av oss en ti pers...

Du får stille deg opp å protestere da.

Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07

Lagt til: 04 nov 08, 21:56

Haha, Kanogvetingenting(!!) slår til igjen! Har du en egen tast på tastaturet for vås?

Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08

Lagt til: 04 nov 08, 22:57

Opprinnelig postet av Solheim

Haha, Kanogvetingenting(!!) slår til igjen! Har du en egen tast på tastaturet for vås?

Jeg vet ikke hvor mye vås det egentlig er jeg? Jeg står på PH feltet hver kamp og har enda tilgode å høre/snakke med noen som har noe særlig positivt å si om gjengen bak... Eneste må være at dere innimellom klarer å laget litt liv, men stort sett synes jeg dere ødelegger en del av stemningen. Hadde dere brukt all energien på å synge istedetfor å klage å skrike til andre for å få dem å synge ville det helt sikkert blitt mere liv!

Som andre sier her, det at dere forsvarer blussing gang på gang er bare helt latterlig. Hvorfor ikke legge seg langflate? Eller enda bedre, hvorfor ikke bry seg om reglene? Til TROSS for at dere ikke synes noe om den regelen?

Ja takk til en avstemning i PH om ultras gjengen finner et annet sted å stå!

Gardarson

A-lagspiller

Lagt til: 03 nov 08, 22:26

Helt enig, for litt luking i beddet! Siden de er så mye bedre supportere og ikke liker oss jultrær heller, hvorfor skal de på død og liv stå sammen med oss og forsure feltet? Kan de ikke samle seg i hjørnet på motsatt side av PH?

Grunnen til at det ofte blir dårlig stemning føler jeg er mye pga BRH, RBH, BBB, KGB, NN, GHB,  Ultras Fredrikstad og hva f... de kaller seg.. Når dem skriker seg hese og viser fingern og bærer seg som om de har rømt fra Veum, så er ikke kkurat det med på å oppmuntre til liv! Merket ved flere anledninger igår at flere av dem (dere) Stod å gapa å vifta med fingern å greier mot Glenn fordi han ville noe annet enn dere.. Whats the point?? Å hva skjer med å sette seg ned for så å hoppe opp etter at dere har sett Liiiiiin supporterne gjøre det en stund? Ble ikke mye mere liv av at dere brått begynte på en egen sang mens vi andre var midt inni en..

Å den uendelige diskusjonen angående bluss? ja, det er sikkert dritfett å holde det blusset i hånda, men dere som står midt oppi det ser jo ikke noe av det, og vi andre gir stort sett faen i blussa deres, så hvorfor? det er IKKE lov, samma hvor kult det erYell

Jeg er for at en del av dem som ikke bidrar noe særlig på feltet finner seg en helt annen plass, eller i beste fall kan stelle seg utpå sidene, men for min del må gjerne ultrasfolka finne seg en annen plass å...

Å hvorfor i svarte fikk enkelte av dem klatre opp å late som om de var forsangere? Kan hvem som helst gjøre det? Jeg tror ikke det er rette strategien for å få folk til å synge på, tvert imot...

hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05

Lagt til: 03 nov 08, 22:41

en ting ?  syns egentlig brigaden skal ha litt cred for at de ikke tok blusset oppe på tribunen jeg , de gikk faktisk ned å tokk det rett ved gjerdet .... er vell ikke så langt der lankehaugen står med blussa sine?

men uansett gidder ikke å la noen små episoder som det gå inn i sjelami for å si det sånn:P  hadde det knall igår  , å neste år så ser jeg frem til en knall sessong på tribunen :D der alle er venner :D 

igår feira jeg som alle andre sølvet :D  å hvis en litt overivirg ny forsanger så driter jeg i det :P synger forde jeg :P

eller om noen sender opp et bluss eller to i gledesrus så driter jeg i det.....

makan det skulle vært organisert blussing fra plankehaugen når lyset gikk av a gett :P det hadde vært rått:D

FFK, stjernen og liverpool for altid:)

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til: 03 nov 08, 23:14

For å legge blussinga litt til siden og i fare for å være litt off-topic, banneret fra PH var pent! Lenge siden jeg har sett noe i den klassen fra den kanten.

Burn in hell, por favore..

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 04 nov 08, 00:13

Opprinnelig postet av bønna
For å legge blussinga litt til siden og i fare for å være litt off-topic, banneret fra PH var pent! Lenge siden jeg har sett noe i den klassen fra den kanten.

Og hvordan så det ut? Grunnet litt stor kø kom vi ikke inn på kampen før det sprang folk ute på banen og kampen var i gang.

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05

Lagt til: 04 nov 08, 00:45

Supreme NTM

Landslagsspiller

Lagt til: 03 nov 08, 23:13
Endret: 03 nov 08, 23:15

Opprinnelig postet av Gardarson

Helt enig, for litt luking i beddet! Siden de er så mye bedre supportere og ikke liker oss jultrær heller, hvorfor skal de på død og liv stå sammen med oss og forsure feltet? Kan de ikke samle seg i hjørnet på motsatt side av PH?

Grunnen til at det ofte blir dårlig stemning føler jeg er mye pga BRH, RBH, BBB, KGB, NN, GHB,  Ultras Fredrikstad og hva f... de kaller seg.. Når dem skriker seg hese og viser fingern og bærer seg som om de har rømt fra Veum, så er ikke kkurat det med på å oppmuntre til liv! Merket ved flere anledninger igår at flere av dem (dere) Stod å gapa å vifta med fingern å greier mot Glenn fordi han ville noe annet enn dere.. Whats the point?? Å hva skjer med å sette seg ned for så å hoppe opp etter at dere har sett Liiiiiin supporterne gjøre det en stund? Ble ikke mye mere liv av at dere brått begynte på en egen sang mens vi andre var midt inni en..

Å den uendelige diskusjonen angående bluss? ja, det er sikkert dritfett å holde det blusset i hånda, men dere som står midt oppi det ser jo ikke noe av det, og vi andre gir stort sett faen i blussa deres, så hvorfor? det er IKKE lov, samma hvor kult det erYell

Jeg er for at en del av dem som ikke bidrar noe særlig på feltet finner seg en helt annen plass, eller i beste fall kan stelle seg utpå sidene, men for min del må gjerne ultrasfolka finne seg en annen plass å...

Å hvorfor i svarte fikk enkelte av dem klatre opp å late som om de var forsangere? Kan hvem som helst gjøre det? Jeg tror ikke det er rette strategien for å få folk til å synge på, tvert imot...

1. Ingen av oss tror vi er mer verdt enn dere andre, og vi har ingen problemer med "dere juletrær". Sålenge man elsker klubben er det et fett hva man går i, og da synes jeg faen meg visse personer her inne også skal tenke sånn.

2. Ingen pekte finger til Glenn så lenge jeg sto der (så ingenting av det hvertfall, og jeg sto med ryggen til banen). Det kom noen meldinger på at feil sanger og sånn ble satt igang, men ikke noe mer enn det å prøve å bedre stemninga.

3. Det ble blusset akkurat på samme sted som PH pleier å blusse. Er det så mye mer farlig fordi det er en av oss som gjør det? Faktisk er det BRED enighet blant oss at bluss IKKE skal forekomme på tribuna i Fredrikstad. Det var det også igår. Blussinga skjedde etter kampen foran tribuna.

4. Koselig at du registrerte deg her på forumet kun for å kommentere oss. Fint med engasjement i Fredrikstad, vi kan ikke få nok av det.

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05

Lagt til: 03 nov 08, 23:32

Opprinnelig postet av Supreme NTM

3. Det ble blusset akkurat på samme sted som PH pleier å blusse. Er det så mye mer farlig fordi det er en av oss som gjør det? Faktisk er det BRED enighet blant oss at bluss IKKE skal forekomme på tribuna i Fredrikstad. Det var det også igår. Blussinga skjedde etter kampen foran tribuna.

Flott at dere faktisk tenkte på å ta hensyn til om noen sto rundt eller ikke fordi det kan utgjøre brannfare, men det unnviker fortsatt ikke sakens kjerne: nemlig at det er forbudt. Hva med å tenke tanken om å snakke med de rette personer PH og/eller FFK for å faktisk få et egnet sted til dette en gang og faktisk få lov til å fyre av et bluss med tilhørende hopping og feiring. Jeg foreslår dette 100% seriøst!

Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05

Lagt til: 04 nov 08, 21:52

Opprinnelig postet av Scout

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Flott at dere faktisk tenkte på å ta hensyn til om noen sto rundt eller ikke fordi det kan utgjøre brannfare, men det unnviker fortsatt ikke sakens kjerne: nemlig at det er forbudt. Hva med å tenke tanken om å snakke med de rette personer PH og/eller FFK for å faktisk få et egnet sted til dette en gang og faktisk få lov til å fyre av et bluss med tilhørende hopping og feiring. Jeg foreslår dette 100% seriøst!

Jeg siterer meg selv og Supreme en gang til fordi jeg gjerne vil ha et svar fra de som blusset enten de tilhører BRH, RHE eller en anne gruppering. Jeg vet ikke hvem som gjorde det, men om noen som kjenner vedkommende eller om herren er her inne selv, vil jeg sette pris på et svar.

På forhånd takk.

Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.

Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05

Lagt til: 03 nov 08, 23:19

Hææ?

var glenn også han finstad i ph styret, også var det han som var forsanger i Molde som var forsangere nå på søndag ?

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!

Gardarson

A-lagspiller

Lagt til: 04 nov 08, 19:10
Endret: 04 nov 08, 19:12
Endret av: Gardarson

[quote=Liraren]

Hææ?

var glenn også han finstad i ph styret, også var det han som var forsanger i Molde som var forsangere nå på søndag ?

Det var også minst to andre enn Finstad som var oppe å lekte seg som forsanger.. Han ene så bra rusa ut i tillegg, da kan man ikke forvente å dra med seg massene når man ikke blir tatt seriøst!

Men som flere andre også har spurt om, hvorfor er ikke dere ultras interessert i å finne dere en egen plass? Måtte da vært perfekt å stått tvers over for PH? Jeg vedder på at om PH hadde tatt en avstemning blant de på feltet ville 80% flyttet på ultras!

Supreme NTM

Landslagsspiller

Lagt til: 12 nov 08, 18:27
Endret: 12 nov 08, 18:33

Det var også minst to andre enn Finstad som var oppe å lekte seg som forsanger.. Han ene så bra rusa ut i tillegg, da kan man ikke forvente å dra med seg massene når man ikke blir tatt seriøst!

Det var kun meg, Glenn og Finstad som "lekte" oss som forsangere. Mulig jeg er "rusa" på å få igang stemning eller "rusa" på FFK, men takk for personangrepet. Var forøvrig også forsanger i Molde serierunden før, og hørte mye positive ord. Jeg føler at har man guts til å stå der og føler man har noe å bidra med, så kan man ta ansvar. Gæren kan du heller kalle meg, for det er jeg for FFK. Men det er jo ingenting som tilsier at jeg skulle vært noen bedre forsanger enn deg, så du kan vel bare prøve deg du og da. Wink Fint at du iallefall la merke til at jeg sto der. Grunnen til at jeg kanskje var litt "ustø" på plattformen var fordi jeg forstua ankelen noen inn i h.... før kampen når jeg ble litt ivrig med hoppinga/synginga. Jeg skal si deg at det er en utfordring å hoppe med en venstreankel som er dobbelt så stor som den andre. Om det er videre smart å hoppe på plattformen med en sånn fot kan sikkert diskuteres, men de der antydningene kan du spare deg for. Jeg prøvde bare å gjøre alt for å få opp stemninga for å hjelpe laget jeg elsker. Fint om du tar det med meg personlig på stadion til neste gang. Og når det er sagt så synes jeg vi har utviklet oss på stemningsfronten i år, spillerne og Grønis skryter av stemninga óg, men jeg skjønner VELDIG godt hvorfor Zoran hadde problemer med å beherske seg der han sto under Viking-kampen. Jeg sto nemlig der selv, og det så mildt sagt patetisk ut på akkurat den siden. En god del bedre på Glenn sin side, men der kunne også ting vært bedre. Jeg håper og tror at nytt felt, sangkontrakt og mer "kompakthet" kommer til å gjøre underverker for neste sesong. PH skulle bare ha tatt seg råd til en vegg. Wink

Opprinnelig postet av Scout

Jeg prøver igjen: Hva med å tenke tanken om å snakke med de rette personer i PH og/eller FFK for å faktisk få et egnet sted til å fyre av et bluss med tilhørende hopping og feiring. Jeg foreslår dette 100% seriøst!

Jo det er ingen dum idé, og den har blitt luftet før. Spørsmålet er om det finnes velvillighet i ulike instanser for det. Norsk Supporterallianse jobber jo for øyeblikket for en lignende ordning, og da er det vel bare å krysse fingrene.

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 04 nov 08, 00:00

Lars29, du viser tydelig at du ikke har peiling på hva ultras er og hva ultras står for. Det du nevner med hopping, trommer og bluss er faktisk en vesentlig del av ultraskulturen!

Og til dere som tror vi blusser fordi vi ønsker og skade klubben: dere tar totalt feil! Vi har alle et stort hjerte for FFK, og vi støtter klubben på den måten VI mener er best! Vi ønsker og vise våre følelser og engasjement for FFK. Vi står ikke bare og klapper pent med hendene når klubben i vårt hjerte tar medalje! Fotball er følelser - slipp dem fri!

Når det gjelder "den store boten" alle snakker om: For det første ble ikke blusset fyrt av på tribunen, men på indre bane der PH selv pleier og blusse. For det andre ble blusset fyrt av lenge etter kampslutt. Med andre ord er det mikroskopiske sjanser for bot fra NFF. Det er som supreme sier full enighet i ultrasmiljøet i fredrikstad at vi ikke skal fyre av bluss på tribunene på fredrikstad stadion under kampens gang.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 04 nov 08, 01:16

Opprinnelig postet av ajg

Lars29, du viser tydelig at du ikke har peiling på hva ultras er og hva ultras står for. Det du nevner med hopping, trommer og bluss er faktisk en vesentlig del av ultraskulturen!

Og til dere som tror vi blusser fordi vi ønsker og skade klubben: dere tar totalt feil! Vi har alle et stort hjerte for FFK, og vi støtter klubben på den måten VI mener er best! Vi ønsker og vise våre følelser og engasjement for FFK. Vi står ikke bare og klapper pent med hendene når klubben i vårt hjerte tar medalje! Fotball er følelser - slipp dem fri!

Når det gjelder "den store boten" alle snakker om: For det første ble ikke blusset fyrt av på tribunen, men på indre bane der PH selv pleier og blusse. For det andre ble blusset fyrt av lenge etter kampslutt. Med andre ord er det mikroskopiske sjanser for bot fra NFF. Det er som supreme sier full enighet i ultrasmiljøet i fredrikstad at vi ikke skal fyre av bluss på tribunene på fredrikstad stadion under kampens gang.

Hvorfor klarer ikke dere å forstå at bluss på stadion ikke er lov ?

Ang boten, tror du virkelig slike omstendigheter har formildende effekt ? Hvis jeg hadde kjørt i 120 over Sandesundbroa midt på natten og blitt stoppet i fartskontroll, tror du virkelig at jeg hadde sluppet bot/indranging av serfikatet/fengsel hvis jeg hadde sagt at det var jo midt på natta og det var ingen andre biler her ?

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
-I'll rip off your head and shit down your neck
Duke Nukem

Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07

Lagt til: 04 nov 08, 09:29

Opprinnelig postet av Bob Page

Opprinnelig postet av ajg

Hvorfor klarer ikke dere å forstå at bluss på stadion ikke er lov ?

Ang boten, tror du virkelig slike omstendigheter har formildende effekt ? Hvis jeg hadde kjørt i 120 over Sandesundbroa midt på natten og blitt stoppet i fartskontroll, tror du virkelig at jeg hadde sluppet bot/indranging av serfikatet/fengsel hvis jeg hadde sagt at det var jo midt på natta og det var ingen andre biler her ?

man kan da heller sammenligne at man kjører i 130 på E6 der det er 100 soner. du får nok neppe bot,(en jeg kjenner har faktisk vært borte i dette) men du får nok advarsel og at det går værre neste gang.
kampen er ferdig, spillerene takker for kampen, takker for støtte gjennom sesongen og vi står helt nederst, for oss selv. Det er 1 som fyrer av bluss og INGEN kommer til skade,  hvorfor henger folk seg så mye opp i dette? Fredrikstad er klubben i våre hjerter, INGEN av oss ønsker å skade FFK som klubb? VI viser glede, 
Det er ingen andre supportere i norge som overreagerer så mye for ett bluss som folk her inne gjør 

RHE

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 04 nov 08, 09:38

Jeg spør igjen : Hvorfor klarer dere ikke å forstå at blussing på stadion ikke er lov  ?

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
-I'll rip off your head and shit down your neck
Duke Nukem

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 04 nov 08, 10:34

Opprinnelig postet av Bob Page

Jeg spør igjen : Hvorfor klarer dere ikke å forstå at blussing på stadion ikke er lov  ?

kan ikke annet en å le av hele greia.

Jeg har i grunn nok med å oppdra mine to barn, så jeg orker ikke prøve å få disse "barna" her til å forstå hvordan samfunnet fungrer i forhold til lover og regler, skrevne så vell som uskrevne.

Er jo en hel haug med geniale argumenter her, men det koker alltid ned til; Vi syns det er kult, vi gjør det for å skape stemning, vi er hevet over alle andre.

Jo da, dere er hevet rett over mentaliteten til mine to små barn, forskjellen er at mine barn har begynt å forstå at de ikke kan gjøre som de vil, de må forholde seg til våre regler, noen regler har vi satt i fellesskap, andre er foreldres ansvar å sette.

oi, glemte jeg å si at mine barn er 6 og 4 år gamle? De viser større forståelse enn disse wannabegutta gjør...

Rød/Hvit til jeg dør

Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...

"Jeg er litt lei meg over at jeg ikke fikk være sammen med jentene inne i garderoben da de skreik av glede." Gro Hammerseng
- Da er vi to Gro...

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 8 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

29/06/2025 16:18 | 523df36a