Forslag til sølvsang
Supreme NTM
Ble medlem: 05 okt 06
Lagt til: 27 okt 08, 20:38
Endret: 27 okt 08, 20:39
Endret av: Supreme NTM
Opprinnelig postet av Bob Page
Pros :
Fet sang.
Cons :
Blir feil med melodien med "til neste år". En annen ting er at siste linje bør rime på linjen over, og ikke to linjer opp. Siste linje treffer ikke helt melodien...
Det går helt fint å synge 'til neste år'. Ingenting feil med det. Og se engang til på teksten. "Neste år" er jeg ganske sikker på rimer på "aristokraten vår"...
Godt forslag. Denne må synges til Lyn-kampen.
Pros :
Fet sang.
Cons :
Blir feil med melodien med "til neste år". En annen ting er at siste linje bør rime på linjen over, og ikke to linjer opp. Siste linje treffer ikke helt melodien...
Hvis du virkelig mener at TIL ikke passer inn må du nok gå i deg selv å prøve en gang til...
Slik jeg kjenner den sangen blir det totalt feil uten TIL... Antall stavelser er vel en nøkkel...
Opprinnelig postet av Flemastro
Pros :
Fet sang.
Cons :
Hvis du virkelig mener at TIL ikke passer inn må du nok gå i deg selv å prøve en gang til...
Slik jeg kjenner den sangen blir det totalt feil uten TIL... Antall stavelser er vel en nøkkel...
Hvis du mener at vi skal fortsynge alle ord i alle sangene, så skal jeg være enig med deg!
Men hvis du skal ha litt baller bak orda, så kutter man ut TIL. Nøkkelen her er vel mer artikulasjon og tempo
---------------------------
Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
Det la jeg faktisk ikke merke til første gangen jeg så teksten (kanskje jeg glemte å synge den selv?). Funker selvsagt bedre uten til. Men denne MÅ synges.
Del ut lapp til Helle langsia også så får vi alle til og bli med og synge
FOR FREDRIKSTAD !!!
Dette er ikke no forslag til sang,men klarer vi å få til dette på feltet til plankehaugen,så bli jeg imponert!
http://www.youtube.com/watch?v=ocOGKxy7onU&feature=related
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Opprinnelig postet av GurrBass
Dette er ikke no forslag til sang,men klarer vi å få til dette på feltet til plankehaugen,så bli jeg imponert!
hadde vi hatt en forsanger som viser engasjement hadde nok ikke dette vært ett problem ;)
RHE
Opprinnelig postet av GurrBass
Bare vi ikke ødelegger stadion.. (SE SLUTTEN AV FILMEN)
FOR FREDRIKSTAD !!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914