Husk meg
Brukernavn
Passord

Plankehaugen finansierer ny Stjernen-spiller

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06

Lagt til: 27 sep 08, 01:41
Endret: 27 sep 08, 08:00
Endret av: denialsander

Opprinnelig postet av mygg

Det som er sikkert er at Ulf Berg bør være veldig forsiktig med hvordan han opptrer i sin rolle i Plankehuagen, han er jo defintivt inhabil i denne saken når han står Morgan Andersen såpass nær.

Men denne diskusjonen handler da ikke om Ulf Berg? Ta det i en annen Ulf Berg-tråd som andre kan få slippe å lese. 

inhabil for at han kjenner morgan!!!!!!!!!!!!!!!

paco

Landslagsspiller

Lagt til: 27 sep 08, 01:43
Endret: 27 sep 08, 08:01
Endret av: denialsander

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Forøvrig vil jeg Stjernen alt godt og kommer til å komme på et par kamper og gi min støtte, men at PHs medlemmer skal betale for Ulf Bergs personlige relasjon med MA er bare kvalmt. Dette er en stor og veldig merkelig investering som i beste fall kan betegnes som korrupsjon. De bruker pengene som er samlet inn av medlemmene og bruker dem på ting som går i strid med PHs formål UTEN å ha forhørt seg med medlemmer i det hele tatt.

Korrupsjon!!!!!!!!! fy faen er det mulig og havne på barnehage nivå!!!!!!!!!!!

Mod: Tydeligvis er barnehagenivået på plass. Enkelte ting er lov å "forbigå i stillhet" og andre ting burde kanskje vært påkostet en tanke før det ble skrevet.

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

becks723

Juniorspiller
Ble medlem: 26 sep 05

Lagt til: 27 sep 08, 02:20

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Det er vel kanskje ikke noen bombe eller noen tilfeldighet at rett etter at han kom tilbake til styret satses det også hardt på kooooze-treff med rivaliserende supportere som Brann og RBK.

Du følger bra med eller? Brann kampen var da faen meg før han ble valgt inn i styret... Og hva er egentlig problemet med at supportere fra forskjellige klubber møtes før og etter kamp? Hvis ikke du klarer å sitte på samme pub som en motstandssupporter, så vil jeg påstå at du har ett stort problem med deg selv...

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 27 sep 08, 10:54

Opprinnelig postet av becks723

Hvis ikke du klarer å sitte på samme pub som en motstandssupporter, så vil jeg påstå at du har ett stort problem med deg selv...

Enig. Fredrikstad har er bra rykte blandt andre supportere, bla så jeg et innlegg på VGD fra en Lyn-supporter som skrev at han gledet seg til bortekampene mot FFK, for da kunne han sitte på puben i fullt lynutstyr å nyte drikkevarene uten å måtte frykte for sikkerheten sin...

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
11 kæll i rødt og hvit, vi skal bli ditt mareritt

hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05

Lagt til: 26 sep 08, 16:40

suverent tiltak:D   alle i beavers er veldig glade for dette her:)    å som det også står i linken så kommer vi til å gjøre gjengjeld,,,

å til deg denialsander,,, hva skal beavers hjelpe plankehaugen med?    du vet at alle i beavers er ffk supportere å?   å de fleste av oss er faktisk medlemmer av plankehaugen også ..  å vi har ALTID støttet opp under ffk og plankehaugen ... å det helt siden plankehaugen starta ..

å hvem vet kan vell hende det blir mere sammarbeid mellom supporterklubbene etterverdt også ...

dette viser ivertfall at plankehaugen ikke er fremed for det...

FFK, stjernen og liverpool for altid:)

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 26 sep 08, 16:52
Endret: 26 sep 08, 16:58
Endret av: Bob Page

Opprinnelig postet av hedvalen

suverent tiltak:D   alle i beavers er veldig glade for dette her:)    å som det også står i linken så kommer vi til å gjøre gjengjeld,,,

å til deg denialsander,,, hva skal beavers hjelpe plankehaugen med?    du vet at alle i beavers er ffk supportere å?   å de fleste av oss er faktisk medlemmer av plankehaugen også ..  å vi har ALTID støttet opp under ffk og plankehaugen ... å det helt siden plankehaugen starta ..

å hvem vet kan vell hende det blir mere sammarbeid mellom supporterklubbene etterverdt også ...

dette viser ivertfall at plankehaugen ikke er fremed for det...

Samarbeid mellom Beavers og PH ? Har du lest artikkelen ? PH gir penger til Stjernen, ikke til Beavers....  Altid støttet opp under PH og FFK ? Klart, men da som FFK-supporter og ikke som Beaver. Du må skille snørr og barter...

Samarbeid mellom supporterklubbene ? Beste måten å få det til vil være å slå sammen klubbene til en stor klubb, ala Klanen, ta gjerne med håndballen og danne en stor klubb for disse tre store idrettene i Fredrikstad...

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
11 kæll i rødt og hvit, vi skal bli ditt mareritt

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 26 sep 08, 15:37

Flott, fint og suverent sett fra et sosialistisk ståsted,

... men som en supporterklubb for et fotballag?

Rett og slett idiotisk.

Har du lest forumets retningslinjer?

paco

Landslagsspiller

Lagt til: 26 sep 08, 15:41

Helt topp,hva er vel bedre enn en samarbeid mellom supporterne.Et topp lag i fotball og hockey

mygg

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03

Lagt til: 26 sep 08, 15:48

Opprinnelig postet av Holters

Rett og slett idiotisk.

Jøss. Jeg er veldig overraska over de ekskluderende og snodige holdningene her på forumet. Vi får bare håper at ikke FFK og Plankehaugen noen gang vil trenge hjelp fra andre, for da vil neppe Beavers eller andre gidde å stille opp for oss.

Heldigvis er styret i Plankehaugen av en annen og mer solidarisk oppfatning.

Osloaristokrat

kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04

Lagt til: 27 sep 08, 11:45

Opprinnelig postet av mygg

Opprinnelig postet av Holters

Rett og slett idiotisk.

Jøss. Jeg er veldig overraska over de ekskluderende og snodige holdningene her på forumet. Vi får bare håper at ikke FFK og Plankehaugen noen gang vil trenge hjelp fra andre, for da vil neppe Beavers eller andre gidde å stille opp for oss.

Heldigvis er styret i Plankehaugen av en annen og mer solidarisk oppfatning.

Problemet her er at de fleste såkalte FFK-supportere kun har vært såkalte FFK-supportere i noen få år. Da FFK var nede i systemet satt de fleste av disse hjemme og lekte med små-biler og StarWars-figurer.

Den gang da var det Red Beavers som skapte livet på kampene, da spesielt de legendariske SFK-FFK-oppgjørene.

Syns dere som har noe problemer med dette burde melde dere ut av PH med en gang, om dere ikke allerede har gjort det tidligere når det har "blåst" litt rundt PH.

Hvem F er Rami?

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 27 sep 08, 12:14

Skandale at det er to berg i et styre, de driver å vifter med pengesekken til ene idiotiske tingen mer enn den andre.

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til: 27 sep 08, 13:22

Opprinnelig postet av A9$h

Skandale at det er to berg i et styre, de driver å vifter med pengesekken til ene idiotiske tingen mer enn den andre.

Det er langt ifra noen skandale at det er to blad Berg i Plankehaugen. Så vidt jeg vet gjør disse to en bra jobb. Men å spytte penger i øst og vest er jeg ikke noe for i det hele tatt. Pengene bør brukes på TIFO og FFK.

At FFK og Stjernen samarbeider er en helt annen sak, en sak jeg er fullstendig for.

Hva om Plankehaugen hadde begynt å sponse feks innebandy og håndball? Tror det hadde blitt endel sure tryner her da.

Slettet

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 27 sep 08, 14:56

Problemet er at Plankehaugen ikke er en supporterklubb, men en syklubb for folk som liker å se fotball. Hadde PH vært best på tifo, sang og alt annet som har med supporterkultur å gjøre, hadde ingen klaget over at man sprer litt penger til Stjernen.

Men fakta er at PH er kanskje Norges dårligste på TIFO. Hvorfor ikke da bruke pengene til en kunstner som kan enten lage stort banner eller gi ideer, eller kanskje betale penger til de som bidrar på TIFO kveldene , slik at flere bidrar med å lage TIFO. Hvorfor ikke bruke pengene på noe annet enn kjipe ballonger og tinnbluss..

Hvorfor ikke bruke penger på å promotere sang på feltet..

Neida... Da er det jo mye viktigere å bruke pengene på hest og Stjernenspillere..   Jeg blir flau!

Rødhvitelite-ultrasmentalitet

Slettet

madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06

Lagt til: 27 sep 08, 15:43

Opprinnelig postet av Husgutt

Problemet er at Plankehaugen ikke er en supporterklubb, men en syklubb for folk som liker å se fotball. Hadde PH vært best på tifo, sang og alt annet som har med supporterkultur å gjøre, hadde ingen klaget over at man sprer litt penger til Stjernen.

Men fakta er at PH er kanskje Norges dårligste på TIFO. Hvorfor ikke da bruke pengene til en kunstner som kan enten lage stort banner eller gi ideer, eller kanskje betale penger til de som bidrar på TIFO kveldene , slik at flere bidrar med å lage TIFO. Hvorfor ikke bruke pengene på noe annet enn kjipe ballonger og tinnbluss..

Hvorfor ikke bruke penger på å promotere sang på feltet..

Neida... Da er det jo mye viktigere å bruke pengene på hest og Stjernenspillere..   Jeg blir flau!

Oppsummerer vel følelsene mine rundt dette óg. 100% enig med Husgutt.

Ja Rekti...

- FFK / LFC / Østsiden -

Slettet

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05

Lagt til: 27 sep 08, 19:17

Min første tanke da jeg leste om at PH hadde sponset Stjernen var: "Så bra! Samarbeid for byens toppidrett!" Men så slo det meg, som flere har vært inne på, PH er supporterklubben til Fredrikstad FOTBALLKLUBB! Om det i fremtiden gjøres mer ut av et samarbeid mellom byens topplag innenfor fotball og ishockey, så ser jeg kun positivt på det, men PH's midler skal og bør gå til å fronte og støtte vår egen fotballklubb.

Om det hadde blitt bestemt at frivillige medlemmer av PH og Red Beavers skulle samarbeidet om en dugnad til inntekt for Stjernens spillerkjøp, så hadde saken vært en helt annen. Da kunne de som ønsket det jobbet for både et samarbeid mellom supporterklubbene og til inntekt for Stjernen uten at PH's kasse hadde behøvd å lide.  

Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.

hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05

Lagt til: 28 sep 08, 11:24

er jo nettopp det beavers spurte om da,, det ble spurt om plankehaugen hadde en dugnad som vi kunne slenge oss på slik at vi fikk inn de 7000 kr som stjernen trengte for å få transver carde til mikael mattson i boks...

plankehaugen hadde ingen dugnader på hånda for øyeblikket  men de kom noe greier utover høsten som vi kunne være med på:) imens så dekka haugen dette beløpet ... så skulle vi hjelpe dem til høsten..... ser ikke problemet med det i det hele tatt

vær litt lokal patriotiske a folkens!!! høres ut som jævla  særpinger alle sammen!!!

FFK, stjernen og liverpool for altid:)

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340