Erkan Zengin : Forhandlingene strandet
Opprinnelig postet av Tiger
Allbeck
yeah, right
---------------------------
Heia FFK
Opprinnelig postet av Schibevaag
eneste grunnen til at hoff ikke kom var at det ikke var mer blekk i pennen - men har fra sikkre kilder at dette er fikset slik Zegin ikke skal ha noe prob. med det jaffal !
Kan godt være du har rett her. Har fra meget sikre kilder at FlightOfTheRat muligens har sponset FFK med noen penner.
1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU
de sliter garangtert med penner, så det trengs - donasjoner tror jeg tas godt i mot!
FFK for EVIG og ALLTID
Noen som har en link til bajens forum for hammarby?
Opprinnelig postet av Tiger
Noen som har en link til bajens forum for hammarby?
http://www.svenskafans.com/fotboll/bajen/forum.asp
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!
http://www.bajenfans.se/forum/viewforum.php?f=1
http://www.svenskafans.com/fotboll/bajen/forum.asp?todo=answerThread&id=7207663
"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk
Opprinnelig postet av kim_andre_c
Nei, den nye spilleren er Stian Ohr
Tja, hvorfor ikke. En kurrant høyre ving det(bedre enn Ramberg spør du meg), men Zengin er nok enda bedre og har større fremtid. Men også dyrere så kanskje FFK sparer endel på å velge Ohr, men det er vel lite sannsynlig at han er aktuell??
- Det kommer vel ingen svar før ett par timer før overgangsvinduet stenger. De (Zengin og Agent) drøyer lengst mulig for å få best mulig tilbud tipper jeg.
"Tap og vinn med samme sinn". Måtte det bare bli 3 poeng!!
Opprinnelig postet av benksliter`n
Og spilleren er...........Harald Martin Brattbakk!!!
hehehe....har faktisk en kilde som sier at det blir Bent Skammelsrud *savner-slå-meg-i-hodet-smilyen*
Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
*14.05.08 - Bethina* :)
Gjør narr av oss som kommer med litt info. Tydeligvis bedre å holde kjeft, så får man heller følge med på fb og fredrikstadfk!
fredrikstadpatriot
Ble medlem: 25 okt 03
Lagt til: 27 aug 08, 16:58
Endret: 27 aug 08, 17:02
Endret av: fredrikstadpatriot
Opprinnelig postet av Modric
Gjør narr av oss som kommer med litt info. Tydeligvis bedre å holde kjeft, så får man heller følge med på fb og fredrikstadfk!
den info'n "dere" har, og som du mener vi gjør narr av, er som regel ganske langt fra sannheten, og siden alle har sikre kilder, så burde vel alle kildene fortalt det samme... ikke ting som er stikk i strid med andres sikre kilder
Jørn Moum, "forumsadist"
Hvis Zerkin ikke kommer så håper jeg FFK legger seg i selen for å skaffe en norsk spiller.
Tross alt var det en norsk spiller som nylig ble solgt. Det burde være naturlig at man forsøker å erstatte norsk med norsk, bør det ikke?
Dessuten må det da være andre enn Espen Hoff som kan være aktuelle? Og som er under 30 år...?
Hvis ikke står det dårlig til med talentutviklingen i norsk fotball.
Har man sagt a
har man sagt a.
- Jan Erik Vold
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Opprinnelig postet av Modric
den info'n "dere" har, og som du mener vi gjør narr av, er som regel ganske langt fra sannheten, og siden alle har sikre kilder, så burde vel alle kildene fortalt det samme... ikke ting som er stikk i strid med andres sikre kilder
Du får vente å se, så skal du se at mine kilder er sikre i denne saken, men du får velge om du vil tro på meg nå eller ikke.
Og pappaen min er sterkere enn din! Jeez, lighten up...
Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
Mange som krangler om hvem som har de beste kildene her nå...
Personlig stoler jeg på Holters og staben hans, og jeg har stor tiltro til paco. Ellers venter jeg til jeg ser hvem som løper ut på banen. Det er først da man vet noe absolutt sikkert i dette gamet.
Har man sagt a
har man sagt a.
- Jan Erik Vold
det er jo det jeg skrev først her, at jeg velger å vente å se! Jeg gidder ikke la meg "lure" av "sikre kilder" og ihvertfall ikke folk som påstår at de har "sikre kilder"!
Flott om du har rett, men jeg kan også gjette om en spiller kommer eller ikke, og kalle det for en kilde!
For eksempel: "Jeg tipper at Erkan Zengin ikke kommer" nok like sant/usant som: "En kilde fortalte meg at Erkan Zengin ikke kommer."
..... hvis man skyter nok skudd mot mål, så treffer man mest sansynlig en eller annen gang......
Jørn Moum, "forumsadist"
Den som svømmer mot strømmer finner kilden
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av dracula
Svømmer du for lenge tørker vannet ut.Den som svømmer mot strømmer finner kilden
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Hvis Zerkin ikke kommer så håper jeg FFK legger seg i selen for å skaffe en norsk spiller.
Først presenterte Holters Zerkan, og nå kom du med Zerkin. Hva blir det neste? Sorry, kunne ikke la være
Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.
Du finner iallefall ikke kilden dersom du svømmer med strømmen.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914